"... ve eğer bu mektup sana ulaştıysa bunun sebeplerinden biri sensin."***
"Lea William.
18 yaşına daha henüz erişememiş genç bir kız.
Ölüm sebebi:intihar."***
'Yazarın ağzından'
Elindeki ifade dosyasıyla sorgulama odasından çıkan polis memuru, birkaç saniye bakındıktan sonra elindeki dosyaya bakıp konuşmaya başladı.
"Lea William, Dava dosyası açıldı.
İfade,sorgulama işlemleri başlatıldı."Ölen kızın annesi Joseph William, ağlamaklı olan gözlerinden bir sürü yaşı daha yere bıraktı. Eşi Victor William, hanımına sarılarak beden diliyle 'ben yanındayım' demeye çalıştı.
Bunlar yaşanırken içeri girmiş olan polis memuru tekrar dışarı çıkıp yine konuşmaya başladı.
"Kim Namjoon?"
Nazik ve üzüntülere boğulmuş sesiyle esmer tenli çocuk seslendi.
"Benim."
"İlk ifade senin. Geç"
Polis memurunun sert tavrının baskısı altında titrek adımlarla içinde 3 polis memuru,bir masa ve sadece bir aydınlatma ile ışıklandırılmış odaya girdi.
"Sen Lea William'ın nesi oluyorsun"
"10 kişilik bir grubuz biz. Bende bu gruptan biriyim."
"10 kişi kim?"
"Ben.
Lea William
Kim Seokjin
Min Yoongi
Jung Hoseok
Park Jimin
Kim Taehyung
Jeon Jungkook
Hannah Baker
Emma Watson""İfadesi alınması gereken 8 kişi var öyleyse.
Peki Namjoon. Anlat bakalım. Lea William neden intihar etmiş olabilir.""İntiharın arkasında yatan gerçeği bende bilmiyorum fakat düşüncelerimi anlatabilirim.
Lea, aramızdaki en neşelimiz ve en çok gülenimizdir. Hatta belkide aramızda en son intiharı düşünecek kişi O'dur. Ama hep 'Çok gülen insanlara iyi bakın,aslında en çok ağlayanlar onlardır' derler. Galiba bu Lea için kullanılması gereken bir söz. Bizim,daha doğrusu benim bildiğim kadarıyla özel hayatında çok fazla bir problem yoktu. Kastettiğim özel hayat aşk hayatı. Bu zamana kadar bi sevgilisi olmadı. Bu yüzden bu konularda üzüntü yaşayabileceğini sanmıyorum. Sebebine gelicek olursak kendi fikrimce ailevi meseleleri yüzünden intihar etti.""Teşekkür ederiz Namjoon.
Çıkabilirsin"Genç,esmer tenli delikanlının anlattıklarından sonra polis memuru yazılan ifadeye tekrar göz attı.
"Hepsini tek tek ifadesini alalım."
Diyerek öbür polis memuruna kapıya doğru çıkmasını işaret etti.
Elindeki dosyayla tekrar dışarı çıkan adam yine biraz etrafa bakındıktan sonra konuştu.
"Kim Seokjin!"
Uzun boylu genç,ses vermeden odaya girdi.
"Seni tanıyorum bu yüzden hemen anlatmaya başlayabilirsin."
Telaşlı olduğu her halinden belli olan çocuk,terli ellerini pantolonuna sildi ve konuşmaya başladı.
"Neden böyle birşey yaptığını bilmiyorum. Sanırım özel hayatındaki sorunlarından veya ailevi sorunlardan kaynaklanabileceğini düşünüyorum."
***
"Min Yoongi"
"Bu konuyu duymuş olan herkes ailevi yada aşk hayatı yüzünden bu duruma maruz kaldığını söylüyor. Ama benim tahminimce uykusuzluk ve uykusuzluk sonrası gelen psikolojik çöküntü.Son zamanlarda uykusuzluk çektiğinin farkındaydım."
***
Polis memuru tekrar çıkıp Jung Hoseok'u çağırdı. Spor yaptığı her halinden belli olan çocuk içeriye girdiğinde sarışın çocuk Jimin ayağa kalkıp, aralarında en zeki olduğunu düşündüğü Namjoon'un kolundan sürükleyerek dışarı çıkardı.
"Jimin,napıyorsun?i
"Konuşmamız lazım"
"Ne oldu yine"
"Kısaca özet geçiyorum. Kesmeden dinle"
"Ta-"
Esmer tenli çocuğun onay vermesini bile beklemeden telaşla anlatmaya başladı sarı kafalı.
"Bu sabah uyandım. Herşey çok normaldi,intihar olayı dışında. Daha sonra kapı çaldı ve bir postacı geldi. Zarfı alıp imzayıda atıp içeri geçtim ve açtım. İçinde bir mektup vardı. Tabii normal olarak okumaya başladım. Okudum okudum ve sonunda gönderen olarak Lea yazıyordu."
Birkaç saniye duraksayan esmer tenli çocuk kendini toplayıp;
"Bunda ne var?"
"Evet bunda birşey yok çünkü ölmeden önce göndermiş olabilir fakat .."
Diyerek elini cebine atan sarı kafalı çocuk,çıkardığı kağıttan bir cümle okudu yanındaki esmere.
"Eğer bu mektup sana ulaştıysa ve ben çoktan ölmüşsem,bunun sebebi sensin"
Gözlerini ve ağzını kocaman açan esmer tenli çocuğa bir tane geçirdi sarı kafalı olan.
"Bunu polise söylemeli miyim?"
Hala donuk olan esmer tenliden hiç ses gelmiyordu. Daha sonra yanlarına bir polis memuru yaklaştı.
"Park Jimin?
İfade sırası sende"***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal | parkjimin •
Fanfic"İlk defa böylesine önemli,böylesine ciddi bir konuda yalan söylemesi gerekiyordu fakat polislerden önce kendisinin olayı idrak etmesi gerektiğini düşündü ve gelen mektupu söylememek adına bir karar aldı." ••• #1-13rw ••• TAMAMLANDI ••• TÜM TELİF HA...