8 yıldır ilk defa arkadaşlarına yalan söylemişti. Yapısı gereği pişman olması gerekiyordu fakat olmadı.Telefonunu cebinden çıkarıp komidine koyduğu gibi lavobaya gitti. Elini yüzünü yıkayıp tekrar odasına döndü.
Düşünüyordu fakat beyni uyuşmuş durumdaydı. Ani bir karar verdi.
Çekmecesindeki duvardan boş bir kağıt çıkardı ve yazmaya başladı. Yaklaşık yarım saat sonra yazı yazdığı mektubu katlayıp görünür bir yere koydu.
Odasından çıktı ve banyoya gidip eline bir tabure aldı. Götürüp balkona koydu. 2 dakika üstüne oturdu ve Lea'nın odasını izlemeye başladı. Gözleri Lea'nın intihar ettiği terasa kayınca tekrar ayaklandı. Oturduğu tabureyi aldı odasına götürdü.
Babasının alet edavat çekmecesinden bir çivi,çekiç ve ip aldı.
Taburenin üstüne çıktı ve tavana çiviyi çaktı. Aldığı ince ipin bir ucunu çiviye bağladı. Diğer ucunu kafasından geçebilecek şekilde daire haline getirdi.
Tabureden indi ve mutfağa gitti. Eline bir bıçak aldı.
Odasındaki taburenin üstüne çıktı. O anda aklına Lea'nın yerde kanlar içinde yatıyor oluşu geldi.
İlk başta biraz irkildi. 17 yaşındaki genç bir kızın ölümüne sebep olmuştu. Ve o kız, ilkokul 4.sınıftan beri aşık olmaktan birgün bile bıkmadığı kız Lea'ydı. Onun da kendisine aşık olduğunu öğrendiği zaman kız çoktan ölmüştü.
Gözleri kanlanmış,hiçbir şey görmüyordu. Ve mutfaktan aldığı keskin bıçağı bileklerine sapladı. Gözlerindeki damlalar düşmekten vazgeçmiyor ve arkası kesilmiyordu.
Kafasını bağladığı ipten geçirdi.Bir çeşmeden su akar gibi kanayan bileklerine ve saate aldırış etmeden bağırdı.
"Özür dilerim Lea. Seni sevdiğimi söylemediğim için özür dilerim."
Biraz duraksadı.
"Sendende özür dilerim anne"
Dedi ve altındaki tabureye sol ayağıyla tekme attı. Bileği yanıyordu ve ip boğazını sıkarken kesiyordu. 5 dakika sonra gözleri kararmaya başladı ve akciğerleri iflas etmeye başladı. Nefes alamıyor oluşu beyin ölümünü arkasında getirdi. Yarım saat sonra asılı olduğu ip çiviyle birlikte duvardan çıktı. Sarı kafalı ve ölü çocuk yere düştü.
Evin kapısı açıldı. 4,5 yıl önce iş sebebiyle Londra'ya giden annesi ve yanında kaldığı babası eve girdi. Sarı kafalı çocuğun annesi Rihan Hanım oğlunu görmek için odasına ilerledi. Arkasında eşiyle beraber odaya girdi.
Yerde kanlar içinde, sevdiği kadın uğruna acı çekerek ölen oğlu yatıyordu. Ağlamaya ve bağırmaya başladı kadın. Babası çaresizdi. Saçının tek teline zarar gelince ağlayan adamdı. Dayanamazdı çocuğuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal | parkjimin •
Fanfiction"İlk defa böylesine önemli,böylesine ciddi bir konuda yalan söylemesi gerekiyordu fakat polislerden önce kendisinin olayı idrak etmesi gerektiğini düşündü ve gelen mektupu söylememek adına bir karar aldı." ••• #1-13rw ••• TAMAMLANDI ••• TÜM TELİF HA...