~ 12

1.1K 95 18
                                    


Jimin'den Son Veda;

Sevgili ailem ve 8 yıldır anı defterime çok güzel şeyler yazmamı sağlayan arkadaşlarım,

Hepinizden habersiz ve beklemeyeceğiniz bir şekilde ayrılıyorum sizden. Beni doğum günümde toprağa vermiş olmanın acısını yaşıyorsunuz biliyorum. Fakat üzülmeyin.
Ben "toz pembeye kanmak yerine,karanlığı sevebilme cömertliğini gösterdim."

Bu zamana kadar sizinle yaşadığım hiçbir şeyden pişmanlık duymadım. Ama son olaylardan sonra direnecek gücüm kalmadı.

Lea'nın bana aşık bir şekilde ödüğü, benim yüzümden öldüğü gerçekleri her dakika kalbimi bir bıçakla çiziyor.

Dayanamadığım ve böylesine farklı bir coğrafyaya uçtuğum için özür dilerim.
Hayatımı güzelleştiren çiçekler olduğunuz için minnettarım.

Her daim aşkla kalın. Sevdiğinizi söylemekten çekinirseniz böyle mektuplar yazmak zorunda kalırsınız.

~Jimin.

***

Doğum gününde toprağa verildi genç sarı kafalı çocuk. Cenazesinde ağlamayan insan yoktu ve uğruna öldüğü arkadaşı Lea'nın mezarının yanına gömüldü. Bu dünyada beraber olamadılar,belki öbür tarafta beraber olurlar düşüncesiyle..

***

Sevdiğinizi söylemekten vazgeçmeyin. Şayet pes edip vazgeçerseniz Lea kadar çaresiz kalıp,Jimin kadar hüzne boğulup ölebilirsiniz.

Kendinize zarar vermeyecek şeyleri yapmaktan korkmayın. Çünkü sonunda ölüm var.

***

~ SON ~

Criminal | parkjimin •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin