Petang itu aku terlalu bosan hingga tidak tahu ingin berbuat apa lalu aku pun berselfie dan meletakan imejku di instagram. "wow! baru 5 minit dah 75 like,baru aku tau aku ni famous rupanya" tiba-tiba ada notification whatsapps masuk dalam phone aku.
BESTFRIEND GRUP
Adrian- korang jom outing nak x
Aisy-kat mana
haah kat mana aku k je
Adrian-tempat biasa
Aisy-k
k
setelah bersiap aku mengambil motorbike merahku yang dah berkurun aku simpan di garaj."woi tunggulah kejap"kata aisy kepadaku dengan termengah-mengah."cepatlah!terhegeh- hegeh"kataku lalu menghidup enjin VROOM......VROOM mall mu tunggu aku datang. Aku memakir motorbike,apabila aku membuka helmet ramai melihat motor dan aku bersilih ganti,"apa tak pernah nampak minah bawak motor apa"gumam aku entah kepada siapa."dah cepat jom,ad dah tunggu tu"aisy berkata.
"haih lama aku tunggu tau tak"kata Ad sambil memuncung bibir,kata je budak hot ni kalau minah-minah ni nampak mau diketawakan 7 keturunan hahaha.....
kami bertiga pun masuk ke dalam mall,kami bertiga telah membeli topi yang sama iaitu bewarna hitam dan bertulis BFF.kemudian kami duduk di kerusi lalu selfie bersama sebelum memuatnaikkan di instagram.
"korang tengok ni,cute kan"
aku menunjukkan gambar tersebut kepada mereka.mereka hanya tersenyum melihat gambar tersebut.
"nanti send gambar tu kat kitorang tau"
adrian berkata kepada aku dengan suara gedik nya itu.setelah menyimpan telefon, aku,adrian dan aisy pergi ke Macdonald untuk makan.Sampai di Md kami duduk di bahagian belakang kerana tidak mau terlalu ramai orang. kami bertiga telah memesan makanan yang sama iaitu Bigmac chicken berserta fresh orange.kami pun makan dgn berseleranya.
setelah kami habis makan,tiba-tiba datang dua orang perempuan yang mungkin sebaya kami datang menghampiri meja kami.
"awak berdua ni aisy dan adrian kan,si instafamous"
"ahhh.......ya kenapa?"
"kami peminat setia awak!!!boleh kita selfie!"
"o........k"
dan dengan itu aku dipalaukan buat seketika-_-,dapat ku lihat perempuan tersebut menjelingku.Haihh ada aku kisah.
setelah selesai,kami pergi ke ice skatting dan seterusnya wayang untuk menonton filem Dukun.
selepas itu kami pun bergerak pulang. Sewaktu aku dan aisy ingin memasuki rumah tiba-tiba humairah menepuk bahuku.humairah amat terkejut begitu juga kami."apa yang patut aku beritahu ni,issh...!"monolog aku.Sebelum sempat aku memberitahu perkara sebenar humairah terlebih dahulu pergi.
APA AKU NAK BUAT NI RAHSIA AKU TERBONGKAR!!
*********
kita bertemu lagi semula semua,kepada yang masih setia dengan cerita ni saya mengucap terima kasih banyak-banyak.saya memang dah lama tak update tapi sekarang saya cuba untuk mengupdate cerita ni ya.kepada sesiapa yang ingin bertanya berkaitan cerita ni atau berkaitan pasal author komen je.kalau ada masa author akan balas.
YOU ARE READING
MS MAFIA VS STEP BROTHER
Azionemengisahkan seorang anak yang terjebak dalam gejala mafia dan dia juga merupakan seorang ace.Dia juga mempunyai seorang ibu tiri dan seorang abang tiri.Mempunyai abang tiri amatlah menyakitkan terutama apabila dia seorang yang amat penyibuk!!.Mampuk...