Aybüke'den
Kahveleri yaptıktan sonra tepsiye koyduğum fincanların içine boşalttım.
Aklınıza ne geldi bilmiyorum ama...
Tabiki tükürmeyeceğim saçmalamayın.Tolga'nın kahvesinin içine bolca tükürük attım.
Tükürüğü oluşturmaya çalışırken, ağzımdan öyle sesler çıkarmıştım ki ben bile tiksindim harbi.
Hayal etmeyin!!!
Son kez kahvelere baktım ve salona geçtim.
Ikisi yan yana oturmuş , fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı.
Ben gelince hemen düzeldiler.
Sırasıyla ilk önce babanneme sonra Tolga ayısına verdikten sonra yerime oturdum.
Tolga'nın yanına oturduğum için sesimi rahatlıkla duyabiliyordu.
Kahvesinden bir yudum aldıktan sonra "Çok güzel olmuş bol köpüklü" dedi.
Yanına yaklaşım. "Evet has tükürük onlar yiğidim"
Aniden bana döndü ve yüzüme baktı. "Bunu yapmış olamazsın"
Pis pis gülümsedim. "Ya yaptıysam! "
-------------------------
Evet gençler , Tolga manyağının beni babaanneme şikayet etmesi ve babannem tarafından azar yiyip odama kapatılmamdan tam tamına yarım saat geçti.
Bunu bana yapmış olamazdı ya !.
"Bunu bana yapmış olamazsın"
Pis pis sırıttım. "Ya yaptıysam! "
Çocuk süper kapak attı yani.
Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Üzülmem gereken şey onun yüzünden bugün akşam odamdan çıkamayacağım. Sevinmem gereken şeyse benim kadar zeki birini buldum.
Şuan ne mi yapıyorum?
Tabiki yatıyorum. Oh en sevdiğim.
Tam gözümü kapatacakken telefonumdan bir bildirim sesi geldi.
Hemen açıp baktım. Ama bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
054..- bugün akşam benimle yemeğe çıkar mısın?
Hiç düşünmeden evet yazıp gönderdim. Asıl amacım dışarı çıkmaktı tabiki.
Bir süre sonra cevap geldi.
054..- kızım sen her bilinmeyen numaradan sana mesaj atanın teklifini kabul mu ediyorsun.
Gerizekalı.
Siz- He ya kabul ediyorum mal mısın nesin?
Sarıbaş senin olduğunu biliyorum. Şuan dışarı çıkmak için herşeyi yaparım. Çünkü senin yüzünden ev hapsine maruzum. Ayrıca hemen gel bekliyorum hazırlanmaya başladım bile.Gönderdim ve telefonu komidinin üstüne attım.
Ne ? Siz atmıyor musunuz. ?
--------------------
Yarım saat sonra beni kasabadaki tek lokanta olan mavi lokanta'ya getirdi.
Sandalyelerimize kurulduk.
Bir süre sonra garson geldi.
"Ben acılı Adana istiyorum" tabiki onu yiyeceğim. Tip tip bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
ChickLitIki gencin yıllar sonra tekrar karşılaşması... Peki bu sefer mutlu olurlar mı dersiniz ? "O kadın bir daha seninle bu sınıfta konuşursa eğer bir daha bu sınıfa girmem tolga! " --------- "Gerçekten gidecek misin ?" Adam , kadının gözlerinde son bi um...