Yavrular Aşkına , Olamaz!

190 20 8
                                    

Aybüke'den

"Bende seni seviyorum"

Hapı yuttu.

Oha.

Ne demiştim lan ben. Seni seviyorum?. Gidip kafamı kesmem gerek.

"Biliyorum. Ama yine de ağzından duymak güzel" Nasıl ya. Nerden biliyor ?

"Nasıl? "Gözlerimi ona diktim.

"Size geldiğim gün... o günü hatırlıyor musun? " kafamı evet dercesine salladım.

"Biz babannenle birşeyler konuşuyorduk ya hani sen bize kahve yapmaya gittiğinde"

Kollarımı çaprazladım. "Evet"

"Ben gelmeden önce bana Sarıbaş demişsin. Babaannende bana bunu söyledi. Ardından da sadece sevdiklerine argo sözler kullanır dedi" mal gibi gülümsüyordu.

"Hain babanne " gözlerimi kısıp aklıma gelen şeyle gülümsedim." O gün sana bol tükürüklü kahve yapmıştım. " katıla katıla gülüyordum.

"Ve bende seni babaannene şikayet etmiştim" Gülme sırası ondaydı. Yüzümü ekşittim.

"Olsun yine de içirdim" yine gülüyordum ama bu savunma sitilimi kendime yakıştıramadım.

Bizimle değilsin baby.

"Yine olsa yine içerim Avukat Hanım" Benimle dalga geçemezdi. Hele hayallerimle asla.

"Hayallerimle dalga geçemezsin"
Adeta kükremiştim.

Yüzündeki sırıtış yerini şaşkınlığı bıraktı. "Ben öyle birşey yapmadım. Yapmam da.  Aksine hayallerinin olması benim hoşuma gidiyor. "

Ellerimi cebime koydum. "Özür dilerim. Biraz fazla oldu galiba ama hayallerim benim için değerli. "

Gülümsedi.

Eridim...

"Öyle olsun zaten. Onlardan vazgeçme."

Gülümsedim.

"Ee şimdi biz neyiz? "Bu soruyu sormuş olamazdı değil mi.

"Lütfen bu soruyu sormadım de!" Ciddileşti. "Yoo sordum" Olamaz. "Sevgili olsun ne bileyim ya da olmasın. Aslında sen bilirsin. Zaten daha çok yeni ve sen benim öğretmenimsin" hızlı konuşuyordum yine.

"Tamam sevgilim artık nefes al"
Pis ukala.

"Ne kadar ukalasın" onu şöyle bir süzdüm. "Senin ukalan"

Klişe...

"Şimdi eğer sevgiliysek bazı kurallar olması gerek." Kafasını devam et dercesine salladı.

"Mesela , ben klişe şeylerden nefret ederim. Bana aşkım deme. Iyy düşündükçe tiksiniyorum"
Burnumu kıvırdım.

"Klişe şeyler güzeldir ya" ona 'ciddi misin" bakışları atarken , elimi tuttu.

Dayan yüreğim. Sabret.

Allahım...

"Mesela el ele tutuşmak... klişe ama güzel bence. "
Gülümsüyordu.

"Artık gülmüyorsun.!"

Gülemez abi!

"Şaka yaptın galiba" şaşırdı ama ciddiydim.

"Yoo,  gayet ciddiydim. Koridordaki kızlar sana bayılıyor. Özelliklede gülüşüne." dedim iğneleyerek.

Kahkaha atmaya başladı.

Avukat HanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin