Ben Yaprak Ayvaz. Hiçbir zaman aşık olmadım,aşk nedir bilmedim. Aşk sözünü bile anlayamıyorum. Ama arkadaşlık nedir bilirim. İyi ki onlar gibi arkadaşlarım var. Tüm sırlarımı ve gün boyunca neler yaşadığımı hep anlatıyorum. Aslında hep beraber geçirdiğimiz için günlerimizi,pek anlatmaya gerek kalmıyor.
' Cumartesi 12:00 '
Barıştan 10 cevapsız arama
" Ne oluyor be sabah sabah " dedim kendi kendime.
' BAARIŞ arıyor '
"Alo, Yaprak,buluşalım mı?"
" Ne oluyor yaa yine? Sabah sabah 10 kez aramışsın."
"Yaprak soru sorma lütfen gel "
" İyi tamam,sanada zaten söz söylemek olmuyor,neyse ben geliyorum konum at "
Ne oluyor acaba? Dünde zaten hiç buluşmadık,birşey mi oldu? Çok merak ettim off. A bu arada,Barıştan hiç bahsetmedik. Barış benim en zor zamanlarımda yanımda olan ve benim için çok özel biri. Tanışma hikayemiz de zaten uzun bir hikaye sonra anlatırım. Ay ben geç kalıcam saat kaç olduu
"Koş Yaprak kooş""Barış ben geldim sen nerdesin?"
"Geliyorum bekle şimdi orda "
Barış geldi,ve bana sarıldı bende hiçbir şey anlamadım tabi ki.
" Saat 8'de konum atıcam sana,gelirsin tamam mı amazon kızım? Bak,bekleyicem seni orda. Söz ver bana her zaman yaptığın gibi lütfen. Söz ver ve senden bir daha hiçbir şey istemeyicem,iyi ki tanıştık biz o gün.Sen olmasan.."
" Sus lütfen Barış, hani biz kapatmıştık o konuyu? Hani sen hep mutlu olucaktın? Neden o suratın asık? Bi gülsene bee. Ayrıca neden son kez görüşüyoruz gibi konuşuyorsun. Biz bir kere o zaman söz verdik bir birimize en zor zamanlarda hep yanımda olucaksın bende senin."
"İyi ki varsın Amazon Kızım, ben yanında olmayınca bile beni unutma tamam mı? Bizim arkadaşlığımızı unutma. Ama mutsuz da olma,hep mutlu hatırla beni" dedi ve saçlarımı okşadı elleri titriyordu nedensizce.
Ben eve geldim,ve Barışa sözümü unutmadım tabi ki. Çok korkmuştum bugün ki sözlerden sonra,neden öyle dedi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YapBar
FanfictionBarış Yaprak yıllar önce tanışır,sonra Yapraka aşık olur aşkını itiraf eder ve kaybolur. Barış gittikten sonra Yaprak onu çok arar,tüm karakollara haber verir ama maalesef bulmaz.Ama bir gün bir rüya görür ve onu bulacağına inanır.