Rasa: Ork
Imię: Verome
Lat: 25Verome mimo swojego poczucia sprawiedliwości w głębi jest bardzo opiekuńczy. Bardzo szybko się denerwuje, a osoba która była tego powodem kończy z połamanymi kośćmi.
Rasa: Centaur
Imię: Astel
Lat: 19Astel to typowy lekkoduch z duszą dziecka. Uwielbia robić swojemu klanowi dowcipy, nie zważając na konsekwencje.
Rasa: Wilkołak
Imię: Gabe
Lat: 20Gabe jest strasznie zaborczy, jeśli chodzi o ukochaną. Chociaż z zewnątrz jest dla niektórych zwykłą bestią, to pod grubym futrem bije naprawdę delikatne serduszko.
Rasa: Człowiek
Stanowisko: Król
Imię: Viktor
Lat: 30Victor jest z natury oschły i sztywny. Na ogół nie okazuje emocji, co bardzo mu wychodzi. Ma wiele kandydatek na żonę, ale on czeka na tą jedyną.
Rasa: Demon
Imię: David
Lat: 17David to typowy bad boy marzący tylko o skakaniu z kwiatka na kwiatek, mając wywalone na wszystko i wszystkich. Często wdaje się w bójki i walki.
Rasa: magik/czarnoksiężnik
Imię: Neriah
Lat: 23Neriah całe dnie mógłby siedzieć samotnie przy księdze zaklęć. Nie lubi tłumów i gardzi zwykłymi ludźmi. Jest strasznie gburowaty i zamknięty w sobie.
Rasa: Elf
Imię: Soma
Lat: 25Soma jest z reguły zadufany w sobie. Potrafi opowiadać o tym całe dnie. Krytyka z jego strony jest nieunikniona.
Rasa: wampir
Imię: Corneliusz
Lat: 2000 ( w ludzkich około 30)Wampirek jest po prostu leniem. Potrafi przeleżeć kilka dni w łóżku oglądając jakiś serial i zajadając popcorn.
To na tyle z postaci. Jeżeli macie jakieś pomysły na inne to piszcie. Mam nadzieję, że nic nie zepsułam 😂😂
CZYTASZ
=Fantasy Boyfriend Scenarios=
FantasyPrzeżyj swoją przygodę z jednym z fantastycznych stworzeń lub ludzi.