'Atvykimas'

79 5 0
                                    

Įvažiavau pro vartus į gan didoką kiemą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Įvažiavau pro vartus į gan didoką kiemą. Nusiėmiau juodus akinius ir pasižvalgiau dar sedėdama automobilyje. Dar stovėjo penki ar šeši automobiliai. Atsisegiau diržą ir išlipau iš juodo bmw automobilio.
-Na tikriausiai čia.,-atsidusau ir iš bagažinės pasiėmiau juodą kuprinę su užrašu 'Bad girl' ir juodą lagaminą. Uždariau bagažinę ir užrakinus mašiną patraukiau link durų. Pasibeldžiau,nes neradau skambučio. Duris atidarė žavi šviesaplaukė mergina,ji man pasirodė gan miela bet keista.
-Omgg...čia tu??,-ji mane apkabino o aš net nesupratau kas daros.
-Am...ką?,-suraukiau antakius
-Tu ta mergina kurios taip ilgai laukėme,-ši atsitraukė.
-Tikriausiai.
-Aš Dženete,-ištiesė ranką ir aš paspaudžiau ją.
-Lukrecija aš.
-Užeik.
Užėjau po savimi temdamasi didžiulį lagaminą. Eidama apžiūrėjau namus. Priešais mačiau svetaine su smėlio spalvos odine sofa ir fotelį. Po jais baltas purus kilinėlis. Stiklinis staliukas ir prieš jį plazminis televizorius. Yra ir antras aukštas. Laiptai lyg ir nulakuoti. Staiga jais nusileido žavus rudaplaukis vaikinas. Šyptelėjau jam.
-Čia Louis. Namo savininkas,-Tarė Dženetė parodydama į vaikiną.
-Ei jūs viršuj,lyskit iš kambarių pas mus ta ilgai laukta mergina!,-Rudaplaukis sušuko stovėdamas ant laiptų,o aš vis nesupratau kuom aš tokia ypatingą ir laukta. Nusileido 2 tamsiaplaukės merginos,po jomis ir 2 vaikinai. Vienas blondinas kitas tik garbanius irgi rudaplaukis. Šyptelėjau jiems. O vau mūsų daugiau nei tikėjaus...
-Tavo antras kambarys,antrame aukšte,-Šyptelėjo blondinas ir aš pasileidau viršun su kuprine ir lagaminu.
-Tau padėt?,-Tarė garbanius
-Ačiū ne. ,-Nedrąsiai užėjau į laaaaabau jaukų kambarį. Juodad minkštas ir purus kilimėlis prie gan didokos lovos. Prie jos staliukas. Dar tokiau yra vienas kambarėlis jau norėjau eit pažiūrėt kai pajaučiau kažkieno rankas ant pečių. Atsisukus pamačiau Louis.
-Patinka?,-tarė.
-Joa.,-jis patraukė rankas ir paėjo toliau uždarydamas duris. Aš likau viena kambaryje ir ėjaucpažiūrėt kas ten per kambariukas. Ten didelis dušas,tualetas,kriauklė.
Išėjau uždarydama duris po savęs. Staiga kažkas pabarškino į mano kambario duris.
-Prašau!,-šūktelėjau ir duris atidarė dvi tamsiaplaukės merginos.
-Galima?
-Taip,žinoma.
-Aš Lila,-pasakė viena iš jų.
-O aš Kristė,-pasakė kita.
-Smagu,aš Lukrecija.,-šyptelėjau,o jos man atgal.,-Am...galiu paklaust?
-Tai taip žinoma,-Tarė Kristė prisėsdama and mano sukamos juodos kėdės kuri buvo prie rudo rašomojo stalo.
-Kodėl aš tokia čia laukiama?
Jos susižvalgė ir šyptelėjo.
-Na...tu labai miela ir tiesiog nekantravom kada pasirodysi.,-Tarusi Lila atsirėmė į sieną.
-Na aišku. O kokie kitų vardai?
-Tas blondinas vardu Niall o garbanius Harry,-Šypelėjo man Kristė.
-Aišku.,-Apsižvalgiau.
-Na mes eisime,-Tariusi Lila išėjo pasiimdama ir Kriste.

Fuck Your LoveWhere stories live. Discover now