Pabudau nuo čiažaus žadintuvo garso. Atsikėliau laiku 07:40. Į paskaitas man 9:20 tai laiko turiu užtektinai.Išsiridenus iš lovos nuėjau į vonią. Pasidariau rytinę rutiną ir persirengus į džinsus ir baltą maikę su užrašu 'That' life:)' ir apsimoviau juodą džempą su paveiksliuku.
Išėjus iš kambario ir nusileidus laiptais apačion jau po svetaine slampinėjo Kristė su Louis.
-o kokia tu ankstyva.-nusišypsojo Louis.
-Kažkam į paskaitas.-Atsiduso Kristė pažiūrėdama į mane.
-Aha,-atsidusau, ir Kristė mane nusitempė į virtuve.
-Ar tarp tavęs ir Louis yra kažkas?-paklausė Kriatė pašnabždom.
-Nea,-atsakiau nusijuokdama.
-A.
Išėjom iš virtuvės. Kristė nuėjo savo kambarį. Aš apėjau aplink svetaine.
-Man atrodo Dženetė trauzus pamėte,-Nusijuokiau.
-Jie ir savo spermatozoidų čia pametę buvo.
-Ew.
-Kristė juos išvalė ir dezinfikavo.-nusijuokė šis.
-Nenoriu į paskaitas.,-Atsidusau ir galva atsiremiau į jo petį.,-einu aš arbatos pasidaryt,nori?
-Noriu.,-Šyptelėjo jis ir aš nutipenau į virtuvę.
Padarius arbatos paiemiau puodelius ir vieną nunešiau Louis į kambarį. Padavus jam puodelį nuėjau į savo kambarį. Persikėliau skaidres į flešą ir jį įmečiau į kuprinę. Pamačius, kad dar tik po 08:27 per daug nesiskubinau.
Išgėrus arbatą nunešiau puoduką į virtuvę. Išploviau jį ir padėjau į vietą. Svetainėje jau buvo Niall, Harry ir Louis. Tikriausiai Harry dalijosi įspudžiais,bet iš šono matėsi jog nei Niall nei Louis nebuvo tai labai įdomu.
Nuėjau į savo kambarį ir pasiemus kuprinę nusileidau žemyn.
-O! Lukre! Labas rytas.,-sušuko Harry.
-Labas.
-Kaip miegojai?
-Jeigu ne tavo ryksmai už sienos 'O taip mažute' būčiau tikrai labai gerai įsimiegojus. Jau mieliau klausyčiaus Niall paleisto televizoriaus ant viso garso su fūlės varžybomis,-Sarkastiškai nusišypsojau ir Niall su Louis pradėjo juoktis.,-O dabar aš nykstu į paskaitas tai sekmės.
Išėjau iš namų ir įsėdau į mašiną. Išvažiavau iš kiemo.
<...>
Universitete susitikau su Nina. Su savo lietuvių kalbos suolo drauge. Kol ėjom iki kabineto šnekėjom.
*Skambutis*
Visus mokytojos žodžius kurių man reikia rašiausi į blonknotą. Dar per paskaitą spėjom paplepėti su Nina apie jos vaikiną.
<...>
Pagaliau 12:30 gryžau namo. Užsimečiau kuprinę ir išlipau iš mašinos. Nuėjau į namus ir uždarydama duris tiesiu taikiniu šoviau į savo kambarį.
Numečiau kuprinę ant stalo. Nusileidau apačion. Kur buvo šurmulys. Nuėjau į virtuvę ir iš paskos atbėgo Kristė.
-Ten Louis su Zayn mušas. Ten kambarį jo,-padusus išmalė Kristė
Nelaukus nubėgau su Kriste viršun. Mus nusekė ir nesupratę kur bėgam Niall su Harry.
Nubėgom pas Louis į kambarį ir pamačius, jog Louis mušą nepažįstamą vaikiną kuris gulėjo ant grindų kruvinas atitraukiau šį ir Niall su Harry puolė prie šio.Louis buvo kaip ir sveikas neskaitant jo įbrėštos rankos po grumptyniu ir kitų įbrėžimų. Jis mane apkabino o aš jį. Harry išvedė vaikiną iš kambario o Niall sušnabždėjo.
-Gerai padariai Lou, senai jam reikėjo įkrėst į kailį.,-išėjo iš kambario.
-Kodėl jūs susimušot?,-paklėliau galvą į Louis.
-Dėl senų žaizdų.,-Pabučiavo man į kaktą ir vėl priglaudė prie savęs. Girdėjau kaip daužos jo širdis.
-Ech...,-atsidusau,-galėjai jo nemušt taip stipriai...
-To nusipelnė, geriau pasakyk kaip tau paskaitose sekės.
-Gerai. Rašėm savarankišką. Parašiau gerai.
-Šaunuolė.
Šyptelėjau šiam.
-Einu aš iki Kristės.
-Eik.
Išėjau iš kambario. Nuėjau pas Kristę ir plepėjom apie visokius rūbus, stilių, madą ir panašius dalykus.
Plepėjom ir apie Louis ir kitus vaikinus. Pasirodo jai nepatinka nei vienas. Išėjom iš jos kambario ir nuėjau į savo.Persirengiau. Persirengiau į plėšytus juodus džinsus ir baltą su gėle megztinį. Apsimokiau savo superstar kedus ir įsikišau telefoną į galimę kišenę ir pasiemus piniginę į rankas, mašinos raktelius nuseidau laiptais ir laukiau Kristės.
Atsirėmiau į sieną ir žiūrėjau į viršų laukdama Kristės.
-Ko lauki?,- atėjes blondinas iš virtuvės leptelėjo.
-Kristės. Varysim į miestą biškį.
-Aa. Nu aišku.
Nusileido Kristė su mėlyną suknele su nukeistu galu.
-Vilką mini vilkas čia.,-žioptelėjo Niall nueidamas į svetainę ant fotelio.
-Važiuojam.,-tarė ši nulipdama paskutinius laiptelius.
Išėjom iš namų. Atrakinau savo maųiną ir įsėdom. Piniginę susimečiau prie rankinio. Prisisegėm saugos diržus ir išvarėm į miestą.
<...>
Vaikščiojom po akropolį, šiaip po parduotuves ir panašius dalykus. Nieko per daug nepirmau, nes turėjau ko reikia. Tik nusipirkau naujus kvepalus.
<...>
Grįžom namo. Aš pasiemiau savo tris dėžutes su kvepalais ir telefonu su pinigine.
Įėjom į namus. Virtuvėje jau Dženetė su Niall darė valgyt. Na tikriausiai vakarienę, nes jau 20:40.
Nuėjom su Kristę į savo kambarius. Pasidėjau ant stalo. Nusileidau apačion ten jau kažkokie vyrai nešė naujus baldus į svetainę. Nuėjau prie Louis.
-Kas čia vyksta
-Keičiu baldus svetainėje nes po tų tai ten virur visko.
-O vau,-nusijuokiau ir nuėjau prie Dženetės. Ji ten pjaustė, virė kažką.
Sakė padėt nieko nereikia tai pažėjau kokie baldai.Sofa buvo juoda, odinė kaip ir trys foteliai. Staliukas buvo irgi juodas.
Pavalgėm vakarienę. Išploviau lėkštę ir nutipenau į kambarį. Jau buvo kažkur pusę vienuolikos. Išsivaliau dantis ir išsišukavau plaukus.
Dar šiek tiek pasedėjau prie telefono ir prisiminiau jog poryt mano gimtadienis. Padėjus telefoją atsiguliau.
Nuėjau miegot.
YOU ARE READING
Fuck Your Love
FanfictionLukrecija yra 18-metė mergina atvažiavusi į Londoną. Ši mergina apsigyvens dideliame name su kitais būsimais draugais. Jos gyvenime kupina dramos ir įkarščio. Ji įsimyli žavų rudaplaukį vaikina. Ar jiems pavyks būti kartu?