Pabudau nuo triukšmo Louis kambaryje kuris gyveno man už sienos.
Atsikėliau ir pradarius kambario duris žvilgtelėjau kas dedas. Louis kambario durys adaros o prie jų visi sustoję žiūri kas vyksta.
Iš Louis kambario girdisi piktas ir rėkianatis Liles balsas ir reatkarčiais griežtas ir piktas Louis balsas. Atėjau prie visų.
Pažiūrėjus į Lou kambarį pamačiau kad jis sėdi ant lovos atsukes į mus nugara ir užsiemes už galvos. Prieš jį stovi Lila ir klykia ant jo išvadindama mane visokiais žodžiais.
Lila trenkė Louis,o jis toliau ramiai sedėjo. Niall ir Harry puolė į Lou kambarį ir tuč tuojau išvedė iš kambario merginą.
Nuėjau pas Dženete. Ji gulėjo apsiašarojusi,o prie jos sedėjo Kristė. Paklausus kad nutiko jos pasakė kad Lila jai smarkiai trenkė vien dėl to kad ši puolė gint Louis.
Buvau pašiurpus tuo ką girdėjau. Daviau Džen raminamųjų kurie migdo. Maždaug po dešimties minučių Džen užmigo,o aš su Kriste išėjome iš jos kambario.
Nuėjau iki Louis kambario. Jis vis dar sedėjo kaip sedėjas. Prisėdau šalia ir apsikabinau rudaplaukį vaikiną. Šis padarė tą patį. Šiek tiek pakalbėjome ir aš nuėjau į kambarį.
Sedėjau kambaryje laukdama kol atveš mano siuntinį. Lyti nustojo. Pasiemiau savo telefoną ir pradėjau selfintis prie veidrodžio. Išgirdau beldimą į savo kambario duris.
Atidariau jas ir išvydau Louis. Vėl?
-Am...Sveika.
-Labas
-Gal na...am....nueikim prie jūros? Eisim ne vieni. Bus ir Kristė ir Harry,Dženetė ir Niall. Bus ir Lila.,-atsiduso.
-Am...gerai,kada eisit?
-Po 15minučių
-A nu gerai. ,-uždariau duris ir užrakinau jas.
Persirengiau į trumpus džinsinius šortus,juoda aptempta maikute,susidėjau reikiamus daigtus. Kažkas ir vėl pasibeldė į mano kambario duris.
Atidarius jas pamačiau Dženete ir ši įvirto į mano kambarį.
-Aaa Lukree žinai kąą
-Nu
-Aš įsimylėjau...ir ne bet ką o...
-Niall? Žavus vaikinukas,-pertraukiau ją.
-Ne...Harry.
-Harry? Tą garbanių? Uuu,-Pakelnojau antakius.
-Nu Lukrecija...nepradėk...,-Suprunkštė ji.
-Nu kas. Viskas čia gerai yra.
-Gerai. Einam jau tikriausiai mūaų visi laukia.
Išėjome iš mano kambario. Už mūsų nugarų laiptais leidosi Louis. Visi jau mūsų laukė.
<...>
Prie jūros buvo šiltą. Braidėmė iki šlaunų su Kriste ir Dženete. Vaikinai taipogi. O Lila sedėjo viena. Visi ant jos buvome pikti.Žaidėmė karštą bulvę,uno kortomis,bonkę,gaudynes. Labai smagiai leidome laiką. Įstumiau Su Dženete Kristę į vandenį ir ši paliko visą šlapia.
Visi buvome laimingi kol neprisigėrėme. Grįžome namo ir specialiai pūtėm į alchotesterį. Lila įpūtė 2,7,Harry 1,4, Dženete 3,6; Kristė 2,2; Niall 3,5; Louis 1,2 o aš 00,07 :)))).
Harry su Dženete suguldėm svetainėje,o Kriste su Niall nuvedem kambarius. Lila kažkur išėjo,o aš su Louis patraukėm į savo kambarius.
Užsirakinau kambarį ir nuėjau į vonią. Užsirakinau ten taip pat. Palindau po šaltu dušu ir maždaug po valandos išlindau. Nusisausinau kūną rankšluoščiu ir jį apsiviniojau aplink kūną. Plaukus įvyniojau į juodą rankšluostį. Išsivaliau dantis ir nuėjau į kambarį. Apsimoviau savo pižamine maikę su šortukais kurie buvo su ananasais :D. Kritau į lovą ir užmigau.
YOU ARE READING
Fuck Your Love
FanfictionLukrecija yra 18-metė mergina atvažiavusi į Londoną. Ši mergina apsigyvens dideliame name su kitais būsimais draugais. Jos gyvenime kupina dramos ir įkarščio. Ji įsimyli žavų rudaplaukį vaikina. Ar jiems pavyks būti kartu?