Nuėjaus pas Dženete su ja persimėtėme keliais žodžiais.
-Matei kaip Lile į tave žvairuoja?
-Nu
-Ji pavydi.
Nuėjau į svetainę. Ten pasisveikinau su vaikinais ir pasiemus telefoną iš kišenės atsisėdau ant minkšto fotelio ir pradėjau kažką užsisakinėti iš Ali.
-Laimėjau!,-pasigirdo Louis balsas ir visi nusijuokė.
-Mes ruošėmės į kiną jug!,-Sušuko Niall pilna burną dribsnių.
-Aj tikrai...Louis,važiuojam!,-Sucypė Lila
-Lila,atstok,-Atšovė jai Louis. Visi į Lila žiūrėjo kaip į durne,o Harry vienintelis kuris juokėsi iš jos.
-Nagi Lukrecija,važiuojam,-Pasakė Harry.
-Į kokį filmą varot?,-Paklausiau.
-Į 'Saulėlydis',-Leptelėjo Kristė.
-Aj ne...nenoriu...mačiau šį filmą šimtus kartu ir jau žinau jį visą atmintinai,-Atsidusau.
-Oh...Gaila...,-suzyzė Niall.
<...>
Sedėjau kambaryje. Vis galvojau apie tą žavų rudaplaukį vaikinuką. Jis man patinka...Bet ar aš įsimylėjau? Nemanau...Tai tikriausiai jis man tik patinka ir tiek.Kritau į lovą nugarą. Pasiemus savo telefoną jau sedėjau Facebook'e ir vis sekiau naujienas.
Po 2h grįžo ir kiti. Jie sukėlė visą šurmūlį. Išėjau iš kambario ir pamačiau kad Lila trinasi prie Louis. Bandžiau nekreipti dėmesio,nes o kam?
-Sveika,ar nebuvo nuobodu vienai namuose?,-Pasiteiravo garbanius.
-Ne,-Šyptelėjau papurtydama galvą.
-Mes tau parvežėm šokolado,-ištiesė ranką blondinas su šokoladu.
-aww. Ačiū. Keistą,kad jo nesuryjai,-suprunkščiau ir apkabinau visus. Visi nusijuokė. Panašu,kad esu čia laukiama ir mylima.
Šiek tiek pasedėjome svetainėje. Sedėjau vidurį. Tarp Louis ir Dženetės. Panašu,kad ta keista šviesaplaukė yra labai gera mano draugė.
Svetainėje plepėjome apie viską. Apie savo gyvenima,kaip čia atsidūrėm ir panašiai.
Atėjo ir mano eilė.
-Na...studijuoju veterinariją. Paskutiniai metai. Atsidūriau čia tik todėl,kad po tėvų mirties kito pasirinkimo neturėjau kaip atvykti čia....
-Kodėl?,-pertraukė mane blondinas.
-Jei sekate naujienas tai tikriausiai matėte. Sesuo su broliu užgrobė tėvų turtą. Po to turėjau butą centre,bet vis nervuodavo kiekvienas žurnalistų žingsnis kaip tik išeini iš laiptinės.
-O wow,-Žioptelėjo Harry.
Dar šiek tiek pasikalbėjom ir pakilom nuo sofos. Visi išėjo savo pusėn. Kas į virtuvė,kas į kambarius. Aš lipau laiptais kalbėdama su Louis. Išsiskyrėme tada kai įėjau į savo kambarį.
Išėjau į balkoną. Nupaveikslavau saulėlydi. Kadangi buvo tikrai netoli jūra labai gražiai matėsi vaizdas. Grįžau į kambarį. Išgirdau beldimasi į duris ir atidarius jas išvydau Louis.
-Sveika. Užsukau paklaust gal ko reikia?
-Labas,-šyptelėjau,-užeik jei jau atėjai
-Sakai?
-Aha,-Nusijuokiau
Louis užėjo,o aš uždariau duris. Jaučiau kaip vaikinas eina link manęs. Nieko neįtariau kol nepajutau jo lūpų. Atsakiau į šį bučinį,bet nieko nelaukdama stumtelėjau Louis atgal.
-Am...aš atsiprašau..,-Pasimetė vaikinas.
-Viskas gerai
-Aš eisiu,-Jis atidarė mano kambario duris ir pasišalino.
O kadangi jau buvo vienuolikta valanda vakaro aš užrakinau kambario duris ir persirengus į pižamą kritus į lovą užmigau
YOU ARE READING
Fuck Your Love
FanfictionLukrecija yra 18-metė mergina atvažiavusi į Londoną. Ši mergina apsigyvens dideliame name su kitais būsimais draugais. Jos gyvenime kupina dramos ir įkarščio. Ji įsimyli žavų rudaplaukį vaikina. Ar jiems pavyks būti kartu?