Atsibudau nuo kažkokių tai riksmų prie mano kambario durų. Ištiesiau ranką prie staliuko ir pasiemiau telefoną.
-Dar tik puse devynių,o jie man miegot neleidžia,-Suzyziau ir pakilau iš lovos. Iš lagamino išsitraukiau mėlynus džinsus ir juodą croptopą su užrašu 'Not for you babe ;)'.
Atdariau duris ir pamačiau jog čia dramas kelia Louis ir Niall.
-Po velnių! Nu nusiraminkit jei ne jūs dar būčiau miegojus!,-Pertraukiau juos surėkus.Jie atsisuko abu į mane kaip į debile.
-Mes atsiprašome.,-Tarė Niall.Aš uždariau duris ir atgal nuėjau į kambarį. Susišukavau savo ilgus plaukus ir susisrišau į netvarkingą kuoduką,išsivaliau dantis. Išsiploviau šepetuką ir padėjau ant kriauklės nusiprasdama veidą po šaltu vandeniu ir nusišluostydama jį rankšluoščiu.
Grįžau į kambarį ir visus daigtus iš lagamino susidėjau į vietas. Pasiklojus lovą nusileidau apačion. Ten jau buvo Dženetė.
-Labas rytas,-Nedrąsiai pasakiau
-Labas rytas,-Man pasakė blondinas.
-Sveikutė,-Tariusi Dženetė apkabino mane ir man teko apkabint ją,-Einam į virtuvę,ten tau jau yra padaryti pusryčiai.
-O vauv,-žioptelėjau eidama paskui merginą.
-Lukrecija,galiu paklaust.,-Tarė mergina imdama puodelį.
-Nu nu
-Ar tau patinka Louis?,-Mano akys iššoko ant kaktos,nes jug mes dar tik vieną dieną pažįstami.
-Ė,Dženete,mes tik viena dieną kaip pažįstami.
-Jug žinau...o štai Lila jau varvina seile dėl jo.
-Pastebėjau...
Pasėmiau lėkštę su dripsniais ir pradėjau juos valgyt. Baigusi išploviau lėkštę. Grįžau į svetainę pas Dženete,o ši staigiai mane nusitempė į savo kambarį. Šis erdvus.
-Klausyk Lukre,galiu tave taip vadint?
-Joa žinoma.
-Girdėjau Harry,Niall bei Louis pokalbį.
-Mane tai turėtu domint?,-Suprunkščiau
-Manau. Girdėjau kaip Louis sakė kad tu žavi ir patraukli.
Nusijuokiau.-Nebejuokink.
-Aš rimtai.
-Aik tik,-nusijuokiau ir pavėlus plaukus išėjau iš kambario į savo.
Nuėjus į kambarį atsisėdau ant sukamos kėdės ir pasiemus savo apple lop topą pradėjau naršyti internete.
Paskui nuėjau į WP i pradėjau rašyti savo istorija ir vos už pusvalandžio ją baigus įkėliau. Išėjau į balkoną ir iš kairės pusės kitame balkone pamačiau rūkantį Louis. Atsisėdau ant tūrėklų į lauko pusę ir mosikuodama kojomis.
-Nebijai?,-Pasakė rudaplaukis numesdamas surukytą biką pro balkoną.
-Nea.,-Šyptelėjau ir atsisukau į jį.
-Tu graži.
Aš apsimečiau to negirdėjus ir toliau mosikavau kojom. Girdėjau tik kaip užsitrenkė vaikino balkono durys. Atsidusau ir žiūrėjau į tolį.
Louis P.O.V.
-Šūdas...ji tokia graži...,-Persibraukiau pirštais plaukus.,-Velnias,kaip man susilaikyt aaaa...,-Atsisėdau ant lovos atsidusdamas.Į kambarį įvirto Lila.
-Tavęs niekas nemokė pasibelsti?,-atsisukęs į Lila grubiai išverčiau.
-Nu sorry...nepyk,-ji pradėjo liest mano pečius,tai pajutęs greit atsistojau ir ją stumtelėjau numesdamas jos rankas.
-Lila,būk gera,neliesk manęs.,-Aiškiai mačiau jos veide pykti. Ši išėjo iš kambario ir stipriai užtrenkė duris.
Aš giliai atsidusau ir įsijungęs televizorių atsiguliau.
Lukrecijos P.O.V
Išgirdau labai stipriai užtrenktas Louis duris ir įšokus į balkoną nuėjau į kambarį. Pasiemiau kuprinę ir įsidėjau į ją piniginę. Telefoną pasiemiau į rankas kaip ir mašinos raktelius.Išėjau iš kambario jį užrakindama ir nusileidau laiptais žemyn.
Prie durų kolidoriuke apsiaviau savo Superstar kedus ir išėjau laukan uždarydama namų duris. Atrakinau mašiną ir į ją įsėdus numečiau kuprine ant keleivio sedynės. Užsisegdama diržą užvedžiau automobilį. Išsukau iš kiemą pro adarus vartelius.
Atvažiavau į miestą ir sustojau prie parduotuvės. Išlipus iš mašinos užrakinau ją ir nuslinkau į maisto prekių parduotuvę. Pasigriebus saldainių,sausainių ir cocacolos susimokėjau.
<...>
Grįžus nusiaviau batus. Mačiau kaip Louis su Harry kažką žaidžią su pulteliais,o Lila tik skersavo į mane. Užlipau į viršų ir atsirakinau savo kambario duris. Užsidariau jas po savęs ir numečiau kuprine ant lovos ir nusileidau apačion į virtuvę pas Dženete.
ESTÁS LEYENDO
Fuck Your Love
FanficLukrecija yra 18-metė mergina atvažiavusi į Londoną. Ši mergina apsigyvens dideliame name su kitais būsimais draugais. Jos gyvenime kupina dramos ir įkarščio. Ji įsimyli žavų rudaplaukį vaikina. Ar jiems pavyks būti kartu?