Atsikeliau nuo Aros lojimo. Pasitryniau akis delnais ir atsisėdau. Išlipus iš lovos nuėjau į vonią. Palindau po dušu ir iš po jo išlindau po geros valandos.
Išsivaliau dantis ir apsirengiau mėlynus džinsus, mėlyna maike ir balta džemperį.
Išėjus iš vonios Louis jau nebebuvo.Nusileidau apačion kur buvo šurmulys.
Kiek supratau visi tariasi kur vykti
Be manęs?
Ehem
-Um..labas rytas.
-Lukrecija! Kaip jauties?-pripūlė Džen
-Umm...viskas gerai man...
-Mes tariames kur čia važiuot į mišką su palapinėm dvi naktis ar į miestą kur nors,-atsiduso Liam
-Aš už...Um...Mišką...,-Pakėliau antakius.
-Yes!!!taip ir galvojau! Na va Kriste...gausi būt miške,-pasityčiojo Niall ir visi nusijuokėm.
Apsikabinau Louis ir nuėjau į virtuvę.
<...>
Kaip žinojom eisim pėstute. Tad pasiemiau būtiniausius daiktus. Gyvensim dviejose palapinėse. Vienoje merginos, o kitoj bernai. Palapinę neš Kristė.Užsegus Arai pavadėlį ir pasiemus kuprinę ant pečių išėjau iš kambario jas užrakindama.
Nusileidus apačion ir išėjau į laukąkus manęs visi ten laukė. Užrakinau namų duris ir raktą padaviau Louis.
Nuėjau prie merginų būrelio ir eidamos plepėjom.
<...>
-Noriu valgyt! Gal sustokim?-šuktelėjo iš galo ėjas Harry
-Harry, tu siūlai mums vidurį kelio pikniką pasidaryt? Nebūk bobą mes miško dar nepriėjom! Ir šeip...einam tik pusvalandį! Marš į priekį,-Išdeliojau.
-Ah...noriu valgyt...,-sumurmėjo šis ir spyriau jam į užpakalį kai praėjo pro mane.-Mano užpakalis!-supyko ir visi nusijuokėme
Pradėjom eit. Jau įėjom į mišką ir ėjom takiuku. Iš visų pusių miškai. Gražus vaizdas.
Šeip.
Ilindom į mišką ir brovėmės pro šakas kaip tankai.
Arba traktoriai.
-Jau galim sustot?-sušuko Liam iš galo dusėdamas.
-Nebūk boba, Liam...net Ara visą kelią ėjo pėščiom ir nei valgyt prašė ir net ant rankų...,-Pavartė akis Niall
-Bet aš...
-Bla bla bla, Liam marš į priekį,-atsidusau pertraukus Liam
Po valandos buvome miško gilumoje. Kadangi jau buvo šešta valanda toliau eiti nebegalėjome. Nuėjome ir taip 45 km.
Lara numetė kuprinę su palapine.
-Lara, Džen jūs statykit palapinę, o aš au Kriste eisiu paieškoti miške pagalių laužui ir kokių storesnių rastų atsisėst,-Atsidusau.
Vaikinai buvo toliau nuo mūsų.
Patraukėm su Kriste miškan šnekėdamos. Rinkom pagaliukus.Parėjusios iš miško gilumos su Kriste sumetėm pagaliukus toliau nuo palapines. Kadandi mūsų palapinė būvo nusukta nuk vaikinų.
<...>
Sedėdama ant rastų su merginom kepėm zefyrus šnekėdamos.
Po dviejų valandų pašnekesių nuėjome visos miegot. Gulėjau dešiniam šone su Ara, prie manęs Dženetė, Paskui Kristė ir Lara.
YOU ARE READING
Fuck Your Love
FanfictionLukrecija yra 18-metė mergina atvažiavusi į Londoną. Ši mergina apsigyvens dideliame name su kitais būsimais draugais. Jos gyvenime kupina dramos ir įkarščio. Ji įsimyli žavų rudaplaukį vaikina. Ar jiems pavyks būti kartu?