Trest

9.9K 215 9
                                    

„Tak znovu Louisi," zavrčel Harry Louisovi do ucha. „Zeptám se tě ještě jednou a chci, abys používal slova, drahoušku."

„Ach anooo, jo, ano," vzdychal Louis jako smyslů zbavený.

„Řekni mi, maličký, flirtují hodní chlapci s poslíčky, co vozí jídlo?"

„Ne, ne, neflirtují, Harry," odpověděl Louis na Harryho otázku a škubnul rukama, které měl v poutech připnuté k čelu postele.

„Tak to je fajn, že to víš," usmál se Harry, zkousl Louisovu bradavku a pomalu se od něj odtáhl, aby si ho mohl hezky prohlédnout.

Louis ležel nahý na posteli. Ruce spoutané, oči zavázané, nohy doširoka rozkročené a penis bolestivě tvrdý. Vypadal tak zatraceně nevinně, až z toho Harry ztrácel svoji sebekontrolu. A to sotva začali.

„Ale stejně zasloužíš potrestat. Aby sis pamatoval, že tvoje tělo patří mě. Že se nemáš promenádovat jen v tričku před poslíčky. Že na ně nemáš mrkat. A že před nimi nemáš tak provokativně kroutit boky." Každou větu Harry doprovodil kousnutím do nějaké z částí Louisova těla. Do oblých boků, do krku, do bradavky až z Louise vycházelo jen zmučené kňučení.

Harry miloval, když mohl Louise trápit. A Louis miloval, když ho Harry čas od času potrestal.

„Ano, prosím. Já jsem byl moc zlobivý chlapec a měl bys mě potrestat," dostal ze sebe Louis.

„Když tak hezky prosíš..." Harry se na chvíli odmlčel a přemýšlel, jaký trest použít dnes. Když viděl Louisovu dírku, jak se na prázdno svírá, tak dostal perfektní nápad. „Ani se nehneš. A nebudeš mluvit. Jen hezky vzdychat."

Odměnou mu byl jenom Louisův povzdech a Harry se ušklíbl. Tohle bude zábava, pomyslel si.

Natáhnul se do zásuvky nočního stolku a vytáhnul tubičku s lubrikačním gelem. Otevřel ho a vymáčkl si několik kapek na ukazováček a prostředníček, které pomalu nasměroval ke vstupu do Louisova těla.

Levou rukou jemně, ale pevně chytil Louise pod krkem a bez jakéhokoliv varování do něj zarazil dva nalubrikované prsty. Chlapec pod ním se navzdory zákazu prohnul v zádech a hlasitě zasténal.

„Tsss," syknul Harry a zesílil svůj stisk na Louisově krku. „Říkal jsem ani hnout."

Přirážel do něj dvěma prsty a nepatrně je od sebe odtahoval, aby chlapce hezky roztáhl. Měl s ním velké plány, a i když ho teď trestal, tak mu nikdy a za nic na světě nechtěl ublížit. Tohle všechno byla hra, kterou spolu rádi hráli, protože se jim oběma líbila. Ale Harry by nikdy nedopustil, aby se Louimu něco stalo.

Spustil ruku z chlapcova hrdla a vytáhl prsty z jeho těla. Louis nad tou náhlou prázdnotou jen zakňučel, ale ani se nepohnul. Třásl se po celém těle, ale snažil se být hodný chlapec, což se Harry rozhodl ocenit.

Vyndal z nočního stolu Louisův oblíbený vibrátor a jeho neoblíbený erekční kroužek. Oba položil na postel a natáhl se ke svému modroočkovi. Prsty zapletl do jeho vlasů a přisál se na jeho ústa. Něžně ale naléhavě ho líbal, aby mu dal najevo, že je jeho hodný chlapec a že ho miluje.

Ze rtů se přesunul na krk a klíční kosti, kde vytvořil pár znamének. Pyšně pozoroval ty zatím červené flíčky a věděl, že zítra z nich budou hezky fialové modřinky, které každému, kdo je uvidí řeknou, že tenhle rozkošný chlapec mu patří.

Podal si vibrátor a potřel ho pořádnou vrstvou gelu. Zamířil s ním k Louisově dírce a oparně ho začal do Louise zasouvat. Louis jen lapal po dechu a snažil se zpracovat všechnu tu slast.

Když byla hračka až nadoraz v chlapcově těle, tak ho zapnul na první stupeň vibrací. Harry s ním jemně pohnul, aby trefil Louisovu prostatu, a to už chlapec nevydržel. Škubnul rukama a divoce pohnul pánví.

„Ty se prostě nepoučíš," usmál se Harry a nasadil Louisovi erekční kroužek. Zesílil vibrace robertka a pohupoval jím v Louisově těle.

Modrooký chlapec sténal jako o život a Harry věděl, že zítra bude sotva šeptat. Ale zatraceně si to užíval.

Několik minut dopřával Harry Louisovi slast. Vždy ho přivedl k vrcholu a pak přestal s veškerým pohybem. Bavilo ho to, ale když si všimnul první slzy, která stekla z Louisova oka, okamžitě přestal.

Opatrně vysunul vibrátor a sundal chlapci i kroužek. Odpoutal mu ruce a něžně ho vzal do náručí. Věděl, že Louis pláče slastí a že je načase jejich hru ukončit. Jemně líbal jeho tváře, a přitom vnikal svým penisem do jeho roztažené dírky.

Louis objal Harryho kolem krku, roztáhl nohy a ještě víc se přitiskl k jeho tělu. Harryho přírazy byly tvrdší a tvrdší a Louis mu ochotně vycházel vstříc.

„Harry, já... Jsem tak blízko. Lásko, prosím," vzdychal tiše a Harry přesně věděl, co potřebuje. Uchopil penis svého milence do ruky a začal po něm hezky přejíždět nahoru a dolů.

Trvalo to jen pár vteřin a Louis vyvrcholil s Harryho jménem na rtech mezi jejich zpocená těla.

„Tak je to správě, miláčku," zavrčel Harry a o zlomek sekundy na to se vystříkal do Louisova drobného těla.

Vyčerpaně se na chlapce pod sebou svalil a bylo mu jedno, že jsou zpocení a ulepení Louisovým spermatem. Vískal ho ve vlasech a nasával jeho vůni.

„Miluju tě," řekli oba současně a museli se zasmát.

„Myslím, že potřebujeme sprchu," zachichotal se Louis.

„Ne, já myslím, že potřebujeme zůstat přesně takhle v téhle poloze," zavrčel Harry a hravě kousl Louise do krku.

Ještě ten večer seděli oba osprchovaní na gauči a dívali se na film.

„Mám hlad," posteskl si Harry. „Po takovém sexu mi vždycky vyhládne."

„Hmmm... Mohli bychom si třeba nechat něco dovézt, co ty na to?" ušklíbl se Louis.

Hot MinutesKde žijí příběhy. Začni objevovat