KAPKAPÇI

77 4 1
                                    

İki yıldır gittiğim ve bugün üçüncü yıla başlayacağım lanet okulun ilk günü.Sabah alarmın sesiyle kalkip ağzıma haşlanmış yumurta atıp çıktım.Nede olsa sporcuyuz.

Kaykayımı sürerken karşıma çıkanlara ' çekilin veya yol açın ' gibisinden şeyler söylüyordum.

Önüme 3 kişilik bir erkek grubu çıkınca çekilin dememe rağmen çekilmedikleri için az kalsın çarpışıyorduk. Neyse ki kaykayımdan atladığım için bir problem çıkmamıştı. Tam o gruba kızacağım sırada kolumdan çantamın çekilmesiyle ilk önce şaşırıp sonra arkasından koşmaya başladım. Hızlıca koşarken arkamdan o grubun geldiğini kestirebiliyordum.
Uyanık kapkaççı izini kaybettireceğini sanarak benim gittiğim okula girince hızımı biraz yavaşlattım. Peşini bıraktığımı düşünecek ki okulun arka kapısına doğru yürümeye başladı. Hızlıca arkasına geçerek omzuna dokundum. Bana döndüğü an yumruğu yapıştırdım. Yalpalayınca kafa attım ve yere düşürdüm. Eğilip hemen kolunu büktüm ve "gücün anca kızlara yetiyor demi"diye bağırdım. Çantamı elinden kurtarıp ayağa kalktım ve etrafımdakilere "sizde ne bakıyorsunuz bön bön polis çağırın." dedim.

Polisler yarım saat sonra gelince kapkaççıyı alıp bana kamera kayıtlarından olup bitene bakıcaklarını ifade vermeme gerek olmadığını söyleyip gittiler.
Sabah sabah hemde okulun ilk gününden bu saçma sapan olay başıma geldiği için evren şanssızlığı mi adeta yüzüme vurdu. Burda durmamam gerektiğini hatırlayınca okula doğru yürümeye başladım.
Sınıfıma doğru yürüyüp her zamanki yerime geçtim. Sonunda hoca geldiğinde yanında bu sabahki grubu ve 1 tanede kızın geldiğini gördüm.Hoca yeni gelenlere boş bulduğunuz bir yere oturun diyince boş olan yerlere oturdular. Gizem ve Sude bana bu sabah okula öğlen geliceklerine dair bir mesaj yollamışlardı.Buda demek oluyoki öğlene kadar okul da yalnızım.

Ders sorunsuz bir şekilde bittiğinde o grubtan bir çocuk masama bırakana kadar kaykamı sokakta bıraktığımı hatırlamıyordum bile. Çocuğa doğru dönüp 'sağol'dedim ve kaykayımı sıranın altındaki boşluğa koydum. Oda bana başını hafifçe eğip gitti. Bu olaydan sonra bidaha konuşmamıştık.
3 derste geçince kızlar anca gelmişti. Sude yi ve Gizem ' i her gün gördüğüm için kısa bir selamlaşma dan sonra kantine indik.
Hemen kızlara ve kendime tost ayran alıp masaya geri döndüm. Tostlarımızı yerken bugün yaşadığım şeyleri kızlara anlatmaya başladım. Gizem hemen ayaklanıp:
-"Nerde lan o şerefsiz !" Dedi

Bende sakinleşmesi için :
-Sakin Gizem poliste kapkaççı

-Off keşke bizde dövseydik.

-Oha Sude tamam gitti bitti.

Sonunda konu bittiğinde sınıfa doğru yürümeye başladık. Zil çalmasaydi kesin orda 1 saat daha otururdum.

🕛🕧🕐🕜🕑🕝

Dersler bittiğinde hemen konferans salonuna gittim zaten sportif giyindiğim için üstümü degistirmedim. Bugün aksam dans kursunda eğlence vardı herkes önceden bir kareografi hazırlayıp dans edecekti. Bu yüzden hemen müzik açıp provalara başladım. Dakikasında Gizem ile Sude de gelmişti.

(Yaptığı dans)
Aras'in ağzından

Şuan kuzenimin dans kursuna gitmek için hazirlaniyordum. Eğlencemi ne olacakmış. Bende sıkılmayayım diye Rüzgar ile Berkay'ı çağırdım. Kuzenim Gökçe nin hazır olduğunu görünce beraber evden dışarı çıktik.Rüzgar ve Berkay yakınlar da oturdukları için dışarıda bizi bekliyorlardi. Hemen arabaya binip yola çıktık.

................

Dans kursuna gelmistik. Oturacak yer bulduğunuz da oturduk. Gökçe ise hazırlanmaya gitmişti.Gökçeler gösterilerini yaptıklarında kalkmak için hazirlaniyordum ki Gökçe bizi durdurdu idolü mu ne sahneye çıkacakmış.Sahneye başımı çevirdiğimde gördüğüm kişiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Berkay:

-Lan şu dövüşen kız degilmi ?

- "evet"diyip izlemeye başladım gerçektende güzel dans ediyordu.

Evvvetttttttttttttt

- bölümü nasıl buldunuz?


DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin