Multi:derin
Sabah sabah Gizemin çığırmasıyla uyanmak en kötü uyandırılma şeklidir. Net!!bir daha burda kalmalarına izin vermicem bu gidişle
Gizem 'e sabah sabah söverek kalktığım için Gizem ve Sude gülüyordu. Çok komik!!!
Yüzümü yıkayıp aşağıya indim ve kahvaltı hazırlamaya koyuldum.Kahvaltı hazırlamam bittiğinde kızları çağırdım ve asil'e mamasını verdim.Sonunda Sude yemeyi bırakınca evden çıktık.Kızlarla arabama binip okula doğru yola koyulduk.
Yolda giderken karşımıza birden bi köpek çıktı. Ani fren yapıp köpeğe araba çarpmadan arabayı durdurabildim. Hemen aşağıya indik. Sude köpeği kucağına alıp geri arabaya binince el mecbur bizde bindik. Şoför koltuğuna oturduğumda direk okula sürdüm şimdi eve git çok uzun sürerdi.Okula vardığımızda herkes bize bakıyordu. E yani herkes elinde köpekle gelmiyor okula.
Kızlarla okula girdiğimizde hemen okuldaki revire gittik.
Hemşire köpeği tedavi ederken canı yanıyor olmalı ki inliyordu.
Bu yüzden de Sude hemşireye anca bağırıyordu. Sonunda işimiz bittiğinde böyle sınıfa gideceğimiz aklıma geldi.
Kızlara söylediğimde beni onayladılar.Yani sonuç olarak köpek sudeyle birlikte eve gidiyordu.
Derse bayağı geç kaldığımızı fark ettim. Bu yüzden Gizem ile birlikte kantine indik.
Boş biyere oturup gizemle bana kahve aldım. Kahveyi Gizem'e Uzattım ve zilin çalmasını bekledim. Sonunda zil çaldığında sınıfa doğru ilerlemeye başladık.
Gözlerimi büyüterek oturduğum sıraya baktım. Yüzü boya setinden çıkmış gibi duran bir kız oturuyordu hemde.
Sıraya doğru ilerledim ve kıza ;-pardon burası benim yerim !
-Tapu göremiyorum
Sinirlenmeye başlamıştım. Kıza dönüp :
-Hadi artık çık zor kullandırma dedim.
Kız bana omuz silktiğinde sıradaki suyu alıp kıza döktüm.
Kız çığlık atıp :-Sen ne yaptın ne
-Boyaya batırılmış gibi olan yüzünü temizledim.
-offfffffff
Kız ağlayıp giderken memnun bir şekilde sırama oturdum.
Aras ve diğerleri gülerken ben sırıtmakla yetindim. Gizem de onlara katılınca ben de kısa da olsa güldüm.
Araslarla birkaç kere konuşmam dışında boya küpününde adının Ece olduğunu öğrendim.🐕🐕🐕🐕🐕
Şuan sudelerin evinin önünde kapıyı çalmış bekliyoruz. Sonuç sudenin kafasında bandanayla kucağında köpeği görmeyi beklemiyordum. Gülerek içeri girdiğimizde Sudeye köpeğin adını sordum. Sude:
-Köpek
-Çok yaratıcı! Bravo
-Vayy süper zeka
-Kızım sen manyak mısın niye köpeğin adını köpek koyuyorsun?!
-Üşendim hem neyse ne hadi film izleyip yatak
-Bana uyar
-Bana da
-O zaman hadi yukarı köpek te geliyor ha
-Tamammmm
Yukarı çıktığımızda biz gizemle korku filmi açtık.
Hay açmaz olaydik Sude 5. dk çığlık atmaya başladi.Hayir yani kız yemek yiyor niye çığlık atiyosun..............
En sonunda film bittiğinde sudenin çığlıkları yüzünden bizde bitmiştik.
Sonunda yatmıştik. Kızlar uyurken benimde hafiften uykum gelmisti bu yüzden bende uyumaya koyuldum.(Köpek)
(Ece)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Teen Fiction-Aklı olan delirsin😋 -Hayatında güçlüklerle savaşan bir kız ve tüm kötülüklerin arasında iyi duygularından arınmış bir çocuk. -DERAS