KAVGA

44 4 0
                                    

Derinden devam;

Dans kursuna kızlarla beraber gelmiştik. Kızlar oturacak yer bulurken ben hazırlanmaya başladim.

Yaklaşık 10 dk sonra :

Sıra bana gelmişti. Heyecanımı koruyarak sahneye çıktım. Şarkı başladığın da dans etmeye başladım.
Dans bittiğinde etrafima baktım ve o grubu gördüm. Yanlarında ise beni çok seven Gökçe ' yi. Herhalde akrabası diye düşünüp sahneden indim.
Hemen kızların yanına gittim ve gördüklerimi anlattım. Kızlar şaşırsalarda bozuntuya vermediler.

-E hadi gidelim yanlarına

-Saçmala  Sude saçmala

-Ne saçmalıcam ya hem saçmalanmaz taranır. Bilmiyormusun Gizem.

-Hatta gittim ben.

Sudeye dur desemde durmadı ve konuşmaya başladı ve bizi göstererek yanına gelmemiz için işaret yaptı.
Utana sıkıla yanlarına gittiğimizde adımı söyledim.

-Derin

-Gizem

-Aras

-Rüzgar

-Bende Berkay memnun oldum.

Berkay'a sıcak bir şekilde gülümsedim. Diğerleri için bişey diyemem ama Berkay aynı Sude gibi sıcak davranıyordu.Ardindan Gökçe'ye gülümsedim.
Ardından kızlara dönüp "hadi gidiyoruz" dedim.
Onlarda beni onayladıklarında görüşürüz bile demeden arkamı dönüp giderken kızlarda aynı şekilde peşimden geldiler.

Sude arkasını dönüp "seni arayacağım Berkay"dedi.
Ne ara telefon numarasını aldin ya diye düşünmeden edemedim.

.........

Kızları evlerine arabamla götürmüştüm.
Şimdi ise anahtarı deliğe sokuyordum.Sonunda kapı açıldığında kendimi içeri attım.

Köpeğimin nefes alışverişinde başka hiçbir ses yoktu. Evde Yalniz yaşıyordum. Daha doğrusu mecbur bırakıldım.Neyse
Yukarı çıkıp batmanli pijamalarımı giydim.

NeyseYukarı çıkıp batmanli pijamalarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pijaması)

Telefonumla biraz oynadıktan sonra uykuma bodoslama daldım.

..........

Sabah kalkınca ilk önce asi le (köpeğin adı)mama verdim ve biraz  okşadım.
Kahvaltı için kendime sandviç  yaptım ve yedim.
Hemen yukarı çıkıp üstümü giyindim odamdan çıkarken çantamı aldım.

Arabama binip kızları aldım ve okula doğru yola koyulduk.
Okula gelince arabami park ettim ve okula doğru yürümeye başladık.

Sınıfa geçtim ve kendimi sirama attım. Gizem ve Sude birlikte oturuyordu o yüzden tektim. Onu boş verip kızlara kantine ineceğimi söyledim.
Kantine inip çikolata alıp kantinden çıktım. Yanlış görmediysem araslarda oradaydı.
Ünlenmiş olmalılar ki herkes yanlarına gidip birşeyler soruyordu.
Banane deyip yürümeye başladım. Bu sırada çikolatami bitirdim ve  sınifa yakın olan yerdeki çöpe attım. Tam sınıfa giriyodum ki karşıma 3 tane erkek çıktı.
Sanırım yenilerdi.
Biri öne çıkıp

-"Vayyy demek dövüşçü kızımız sensin."dedi.

- yani

-Atarli bide gel bide bizim karşımıza çık.

O sırada kızlarla kısa bir bakışmamız olmuştu. Ne anlatmak istediğimi anlamış olacaklar ki yavaş yavaş bu tarafa doğru geldiler.
Erkeklerden bir diğeri öne bir adım atınca Sude ona çelme taktı.
Gizem de diğerine yumruk geçirdi ve bir tane tekme savurdu.
Bende hemen önündeki ne dirsek geçirdim ve yumruk attım tam bir daha vuruyodum ki biri belimden tuttu.

-"Bu kim lan " diyip arkaya doğru kafa attım.
Önümdeki çocukta bana tokat atmak isteği belli olan elini gördüm.Hemen elini tutup ters geçirdim.
O sırada müdürü Mehmet beyi gördüm.
Bize:
-Ne yapıyorsunuz siz !

Kısa bir etrafıma baktım da Sude bir çocuğun sırtına binmiş saçını çekiyor o sırada da Berkay sudeyi çekmeye çalışıyordu.
Gizem diğer çocuğun üstüne oturmuş bı güzel yumrukluyodu ve Rüzgar gözünü tutuyordu.
Sanırım Gizem hırsını alamamış ki onada vurmuştu .

Arkamı döndüğümde bir adet burnunu tutan Aras görmemle Aras'a şaşkınlıkla baktım.Beni tutan o muymuş.
Aras'a dönerek ağzimla 'özür dilerim' dedim. Tam bişey diyeceği sırada müdürün sesiyle lafı yarım kaldı.

- Çabuk odama!!!

⌛⏳⌛⏳⌛⏳
Müdürün odasından çıkmış araslarla bir kafeye doğru gidiyorduk
Müdüre küçük bir şakayla okuldan çıkmıştik.
Kafeye geldiğimizde hemen kızlar ve kendime çikolatalı pasta ve milkshak sipariş verdim.Diğerleri ise kahve istemişlerdi.
Biz siparişlerimizi yerken ve içerken bayağı kaynaşmıştık.

Sonunda sohbet bittiğinde evlere dağılmıştık.Çok uykum olduğu için asili alıp yatağa kendimi attım ve uykuya daldım.

Evetttttt bölüm nasıldı savaşçılar?

Yeni bölüm en kısa zamanda gelir.

Asil;

Öpüldünüz 😍😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Öpüldünüz 😍😘





DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin