נ.מ אליסון
״מה קורה?״שאלתי את מאיה ואליסון שעמדו בכניסה לבית ספר."הולה צ'יקה" מאיה אמרה בספרדית כשאנה גילגלה את עינייה וצחקתי. "למדת למבחן בהיסטוריה?" שאלה אותי אנה. "איזה מבחן?" שאלתי ומאיה גיכחה. "מה את נורמלית?!" אנה צעקה. אנה מאוד מאוד לחוצה.. כאילו תמיד! "אנושקה.. לא אכפת לי מבית ספר" מילמלתי והיא גילגלה את עינייה."בי"אמרה מאיה ורצה לכיתה שלה.
"משהו קרה לה?" שאלתי את אנה,זה קצת מטמטם אבל היא בדרך כלל אומרת צ'או או משהו בספרדית כשהיא הולכת והיא תמיד מחייכת." אני לא יודעת, היא בקושי מתקשרת כבר" מילמלה ונאנחתי."צריך לבדוק" השבתי והיא הנהנה. "אבל קודם כל את צריכה לשרוד את המבחן בהיסטוריה" גיכחה וצחקתי." אליסון אפשר אותך דקה?" שולה, המורה להיסטוריה, שאלה אותי והנהנתי בחוסר רצון, שיט רק שלא תחפור לי עכשיו. "אני יחכה לך בקפטריה"אמרה לי אנה וחייכתי אליה עם הנהון, חולה עליה."הגשת לי את המבחן ריק" אמרה את המובן מאליו והנהנתי בראשי"אליסון"הזהירה. "למדת למבחן הזה?"שאלה"לא"השבתי."את מבינה את החומר?" שאלה. "לא" השבתי שוב והזזתי את רגלי בעצבנות. "את לא יכולה לא להקשיב בשיעור, לא ללמוד למבחן ועוד להגיש לי אותו ריק!" הרימה את קולה. "אני קובעת לך שיעורי פרטני עם ילד מצטיין בכיתה, ואתם כבר תחליטו בעצמכם איפה להיפגש"אמרה ופערתי את פי"מה?! אין מצב! "צעקתי."זה לא נתון לויכוח, שיעור הבא את תכירי את החבר לכיתה שלך שילמד אותך" אמרה וגילגלתי את עיניי שאני יוצאת מהכיתה בסערה.
"מה קרה?" שאלה אותי אנה כשהתיישבתי לידה בשולחן בקפטריה." היא מביאה לי ילד בכיתה שיעשה לי שיעורים פרטיים, ואנחנו צריכים לקבוע איפה להיפגש" נאנחתי כשאני שותה מהבקבוק קולה שקניתי." תמיד שנאתי את שולה"מילמלה וצחקתי. "מה אני עושה עכשיו?" שאלתי סוגרת את הפקק של הקולה." תירגעי, בול שיעורים פרטיים פעם בשבוע" אמרה."איפה מאיה? "שאלתי את אנה כשנזכרתי שהיא לא פה איתנו." אני לא יודעת, היא לא עונה בטלפון" נאנחה נשענת אחורה. "שלום לך" דן בא מאחורה ונתן לאנה נשיקה על השפתיים ולפני שהספקתי לחייך מישהו שם לי ידיים מאחורה. "כן לואי?" גיכחתי וצחקתי שהוא מילמל" שיט" מאחורה והתיישב לידי כמו דן.
"מה קורה קטנה?" שאל ושפתיו הונחתו על שפתיי.וראיתי את נויה מסתכלת עלי במבטים רצחניים וסובבתי את מבטי מהפרצוף המעוך והמעצבן שלה. "מעולה"מילמלתי." מה קרה?" שאל והסתכלתי עליו בבלבול, מה? "מה?" שאלתי. "אני יודע שמשהו לא בסדר" אמר וחיכה שאני ידבר. "המורה להיסטוריה קבעה לאליסון שיעורים פרטיים עם ילד מהכיתה" אמרה אנה במקומי וגיכחתי. "עם ילד?!" הדגיש לואי את הילד וגיכחתי, "אתה מקנא מר לואי? "שאלתי והוא גילגל את עיניו"את לא עושה שיעורים פרטיים עם בן!" קבע וצחקתי."תירגע, אמרתי ונישקתי את לחיו ולחשתי לו באוזן"אני שלך".
YOU ARE READING
ילדת רחוב
ChickLitטוב, אז השם שלי זה אליסון, ואני ילדת רחוב, כן, אני פשוט גרה ברחוב, בהתחלה זה היה מפחיד אבל זה היה כי הייתי קטנה, אבל גדלתי , לא יודעת אם לטובה או רעה , אבל גדלתי. טוב אז קצת על עצמי , אני בת 16 אמורה להיות כיתה י׳ , יש לי עיניים כחולות ושיער שטני עד...