Hoofdstuk 19

2.4K 67 11
                                    

Alle insults naar Samuel in dit hoofdstuk zijn NIET AUTOBIOGRAFISCH ofcourse!

Enjoy hoofdstuk 19, een extra lang hoofdstuk, voordat ik weer op vakantie ga en het even stil blijft! I'm going to bed now.

x Julia

--------------------------------------------------

-Ciara

Als hij denkt dat hij me klein krijgt met zijn schijnheilige glimlach: no way. Ik ben veel te goed voor zijn stomme mindgames.

Het publiek wilde graag nog een liedje horen, dus ik ga ik weer goed achter de vleugel zitten. Het volgende liedje gaat over liefde en iemand missen. Het is eigenlijk op relatie afgesteld, maar ik denk vooral aan mijn moeder, en hoe ik haar mis.

Ik sla de toetsen op de vleugel aan en begin weer te zingen.

‘I take a deep breath everytime I pass your door. I know you’re there but I can’t see you anymore. And that’s the reason, you’re in the dark. I’ve been a stranger ever since we fell apart.

And I feel so helpless here. Watch my eyes are filled with fair. Tell me do you feel the same? Hold me in your arms again… I need your love, I need your time. When everything’s wrong, you make it right. I feel so high, I come alive. I need to be free with you tonight, I need your love…’

Ik kijk even op naar het publiek en vang Samuel zijn blik weer. Waarom kijkt die jongen niet gewoon weg? Wat moet hij toch? Me nog verder vernederen zeker?

‘Now I’m dreaming, will I ever find you now? I walk in circles but I’ll never figure out… what I mean to you, do I belong? I try to fight this, but I know I’m not that strong.

And I feel so helpless here. Watch my eyes are filled with fair. Tell me do you feel the same? Hold me in your arms again… I need your love, I need your time. When everything’s wrong, you make it right. I feel so high, I come alive. I need to be free with you tonight, I need your looooooove…

I neeeeeed your looooove…’

Voor zover er een applaus los kan barsten in een restaurant: dat is wat er gebeurd. Ik sta lachend op en maak een buiging voor de mensen. Mijn blik valt weer op Samuel, ik zie dat hij en zijn familie inmiddels hun eten hebben gekregen. Ik zwaai nog even naar de klanten en loop dan op die enorme hakken weer naar achter, door de keuken waar weer een applaus klinkt wat me aan het lachen maakt.

Mijn vader rent naar me toe, tilt me op en zwiert me door de lucht midden in de keuken.

‘Mijn meisje! Ik ben zo trots! Ciara je stem is zo prachtig! Hoorde jullie haar?!’ Roept hij om zich heen in de keuken. ‘Mijn dochter!’

Ik voel mijn wangen gloeien van trots. Mijn vader is nog nooit zo blij met me geweest, en ik eigenlijk ook niet met mezelf. Nu vind ik het helemaal niet meer erg dat ik niet mee kon met de meiden. Vanavond was super!

Ik loop snel door naar mijn vaders bureau, kleed me weer terug om naar de joggingbroek en t-shirt combi en haal het heftigste van mijn make-up eraf. Ik trek mijn sneakers weer aan, doe mijn haar los en kijk even in de spiegel. Die oorbellen hou ik nog eventjes in.

Ik prop mijn spullen weer in de tas, laat hem nog even staan en loop naar de wc’s toe. Nog even plassen voordat ik ga.

Ik loop de wc’s in, check mezelf in een schone spiegel en zie dat het wel meevalt met hoe ik eruit zie. Ik ga naar de wc, was dan mijn handen en loop weer naar buiten. Wie er dan precies de jongenswc uit komt lopen: fucking Samuel.

The Soundtrack Of My Summer (B-Brave Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu