Hallo lieve allemaal! Hoofdstuk 23, sorry dat het ff duurde maar ik had een drukke periode.
To al mah girls in regio noord: tegen de tijd dat jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk alweer school geweest. Ik wens jullie veel sterkte in een nieuw jaar vol met boeken, vroeg opstaan, haat naar school en het leren bepaalde van info waar je later geen fuck aan zal hebben! En naar de rest van Nederland: Succes met school over een week of twee!
As always, enjoy hoofdstuk 23 die misschien een beetje saai is!
xxx Julia
------------------------------------------------------------------
---Zondagmiddag
-Ciara
‘Hallo, met Ruben.’
‘Hoi Ruben, met Ciara.’
Het blijft stil aan de andere kant van de lijn.
‘Sorry, wie?’ Zegt Ruben dan.
‘Ciara, een van de meisjes van Vans.’ Zeg ik, lichtelijk ongeduldig.
‘O! Ja, hoi. Whatsup?’
Ik rol op mijn rug op mijn bed en leg mijn benen tegen de muur aan omhoog. Ik weet niet wat het is, maar als ik aan de telefoon ben ga ik óf altijd rondjes lopen, óf rare houdingen aannemen.
Ik had Hans gevraagd om Ruben zijn nummer, aangezien het me niet lekker zit dat we plannen maken zonder die jongens. Ze horen toch bij ons team, dus we moeten ze betrekken. Wel bel ik liever Ruben dan die Finn, ik heb een naar gevoel bij die gozer.
Ook wil ik mijn gedachten een beetje afhalen van het hele gedoe met Samuel, wat het verdriet om mijn moeder nogal heeft aangewakkerd. Ik heb geen zin om er zielig om te gaan zitten doen, dus werk ik gewoon hard. Ik heb vanochtend de zang van Timber uitgezocht en op papier gezet wie welk stuk gaat zingen. Ik weet nog niet zo goed wat ik van Bo haar stem kan verwachten, dus zijn de solostukken verdeeld tussen Annabel en mij.
‘Hoi Ruben. Uhm, ik heb Hans om je nummer gevraagd, eigenlijk om eens iets af te spreken zegmaar. Jullie zitten nu ook in ons team en we willen jullie graag wat beter leren kennen, praten over onze projecten enzo.’
Het blijft even stil aan de andere kant van de lijn.
‘Uhm ja, sure, dat is inderdaad wel goed. Ik heb van Hans gehoord dat jij vaak een beetje over de organisatie gaat enzo?’
‘Klopt.’
‘Luister, Ciara, als jij en je vriendinnen nou naar mijn verjaardag komen? Ik ben komende Woensdag jarig en ik geef een feest, dat is een goede gelegenheid om ons beter te leren kennen, toch?’
‘Nou, uhm…’
‘Ik app je het adres wel door. Begint om half negen ofzo. Maar ik moet nu gaan, Finn staat te wachten. Bye Ciara!’
Voordat ik nog iets kan zeggen hangt Ruben op. Ik zucht. Die jongen gaat iets te blij. Een verjaardagsfeest is helemaal geen goede plek om elkaar te leren kennen, ik wil gewoon duidelijk met hem praten over wat de plannen gaan worden voor een flashmop, niet tussen zijn feestende vrienden staan.
Ik zucht en bedenk dat ik niet veel keuze heb. En Annabel en Sammy zullen het wel weer een top idee vinden.
Ik weet nog steeds niet wat er met Sammy is gebeurd. Ze geeft geen reactie op Annabel of mij, wat ik best wel vreemd vond. Ik hoorde van Dioni niet veel, en Jai zei iets vaags, iets met Sammy die had overgegeven en dat er iets niet chill was met haar ouders.
JE LEEST
The Soundtrack Of My Summer (B-Brave Fanfiction)
FanficSammy, Annabel en Ciara werken twee maanden bij het reclameteam van Vans als ze opgeroepen worden voor een bespreking. Ze krijgen groot nieuws: er moet een extra meisje bij, en ze gaan samenwerken met twee jongens van de skateafdeling. Ciara stelt B...