M-am asezat pe canapea iar un baiat a venit lângă mine. Era si intuneric si era si cu spatele asa ca nu l-am recunoscut. Cand s-a intors cu fața am ramas mută fiindcă era Nick. Deci baiatul ăsta ma urmărește..
Eu: -Ce cauti aici?
Nick: -Sunt si eu invitat la petrecere daca nu știai.E chiar enervant. Nu il mai suport.. Unde merg eu acolo vine si el... sigur ma urmărește.
Ma ridic de pe canapea si merg pana la baie. Surpriză.. dupa ce ies din baie ghici cine era.. Nick, normal. Nu l-am bagat in seama pentru ca am observat ca daca îi dau atenție nu mai scap de el. Asa mai bine nu il bag in seamă. Si mda.. am iesit din baie, m-am dus la chiuvetă ca sa ma spal pe mâini iar cand am vrut sa ies pe ușă, Nick m-a prins de mână si m-a tras spre el încât ne-am sărutat. M-am tras repede, i-am tras o palmă si am iesit afară. M-am dus la fratele meu si l-am mințit ca ma luat o durere de cap si trebuie sa merg acasă. Am plecat acasa dar înainte sa intru în casă m-am oprit în parcul de lângă casa noastră. Din copilărie îmi plăcea ca seara sa ies in acest parc fiindcă de fiecare dată când vin e o liniște totală. Am stat cam 15 min acolo in parc iar apoi am intrat în casă. Mi-am salutat părinții si am urcat in camera mea. M-am demachiat, m-am schimbat în pijamale iar apoi m-am bagat in pătura mea călduroasă si în maxim 10 min am adormit. Eram foarte obosită.
Si mda.. dinou o noua zi.. nu am niciun chef sa mai merg la școală pentru ca e ultima săptămână deci nu prea mai facem nimic de aceea hotărăsc ca să rămân acasă. Mai dorm puțin iar apoi cobor la micul dejun. Imi salut părinții si pe John fiindcă Jackson nu e. El încă doarme. Si incepem sa mâncăm. După ce am terminat de mâncat i-am spus mamei de ce nu merg la școală așa ca m-am asezat pe canapea in salon si am început sa ma uit la un film. E tare interesant. După o 1 jumate in care nu m-am ridicat de loc, insfarsit s-a terminat și filmul.
M-am ridicat de pe canapea ca sa merg la mine in cameră si fix atunci mă sună Ariana.Conv. Telefonică
Ariana: - Heeei. Ce faci?
Hailey: - Heei. Mbine. Tu?
Ariana: - La fel si eu. Nici tu nu ai fost azi la școală, așa-i?
Hailey: - Nup...nici tu?
Ariana: -Nu. Mi-a fost așa de lenee.. nu aveam chef de nimiic. Vrei sa mergem deseară la cinema?
Hailey: - Okk. Poate asa o sa îmi treaca durerea de cap. Am o durere îngrozitoare.
Ariana: - Păi de ce nu iei o pastilă?
Hailey: - Am luat o grămadă. Nu mai stiu cate am luat.
Ariana: - Nu stiu ce sa zic atunci. Deeci deseara mergem?
Hailey: - Daa. Mergem.
Ariana: - Bine atunci. Vorbim mai încolo. Bye..
Hailey: - Okk. Bye, byee..Deci e ora 15:00 si eu ar cam trebui să incep sa mă pregătesc pe la ora 16:00...
Un nou capitol❤ Sper sa vă placă❤❤❤
CITEȘTI
Suflet demonic♡
Teen FictionNu credeam vreodată că o să pot să îl transform în omul cu cel mai bun suflet♡