Însfârșit au ajuns și băieții. Era ora 17:00. Eu am mers cu Nick sus în camera noastră ca să îi arăt hăinuţele iar ceilalți au rămas jos. Când le-a văzut cât sunt de micuțe și așa de drăguțe nu mai putea de bucurie. Amândoi eram extrem de fericiți chiar dacă unele persoane spuneau că suntem prea mici pentru a avea un copil. Consider că ne-am maturizat îndeajuns după toate întâmplările.
Și mda.. am coborât jos iar eu cu fetele am început să pregătim cina dar băieții au spus ca o să ieșim la o cină cu niște prieteni care sărbătoresc logodna. Am mers fiecare în camere ca să ne pregătim.
Eu m-am îmbrăcat așa:Iar Nick așa:
Ceilalți băieți s-au îmbrăcat în costum iar fetele în rochie. La machiaj mi-am facut ceva natural iar la păr tot așa ceva simplu. Era deja ora 18:00 iar noi ar trebui să fim acolo la 18:30. Am coborât toți jos. Eram de-a dreptul wow. Toți. Parcă eram într-un basm. Noi, toate patru ne-am luat rochii lungi iar băieții s-au îmbrăcat în costum. Am ieșit din casă, ne-am urcat în mașini și am pornit spre acel restaurant. În jumătate de oră am fost acolo. La intrare ne așteptau prietenii noștri care se logodiseră. Ne-au dat câte un pahar de șampanie dar eu l-am refuzat fiindcă sunt însărcinată și nu pot consuma alcool. Am intrat înăuntru și ne-am așezat la o masă. Erau aproximativ 100 de invitați. Totul era foarte frumos. Eu și Nick ne gândeam cum o să fie la nunta noastră. Ne-am gândit și ar fi mai bine să facem nunta odată cu botezul fiindcă așa trece și 1 an de la moartea părinților mei. Petrecerea a fost foarte frumoasă. Eram fericită pentru prietena mea când o vedeam că e așa fericită lângă viitorul ei soț și că și-a găsit însfârșit jumătatea. Am stat la petrecere până pe la 2 când a sosit momentul tortului iar apoi am plecat acasă. Ajunși acasă, fiecare am urcat în camerele noastre. Am intrat în camera, m-am schimbat iar apoi m-am băgat în pat. Îmi era foarte frig, chiar dacă era cald în casă. Cred că mă prinde răceala, totuși suntem în 27 decembrie. S-a schimbat și Nick iar apoi a venit lângă mine iar în maxim 20 de min am adormit. După o noapte obositoare în care am vomitat încontinuu după ce am venit de la petrecere eram foarte obosită. M-am trezit pe la ora 10 și am coborât jos. Băieții erau pe canapea iar fetele pregăteau micul dejun. M-am dus și eu să le ajut iar apoi am aranjat masa. Ne-am așezat toți la masă iar apoi am început să mâncăm. După ce am terminat de mâncat băieții s-au gândit că ar fi frumos să mergem la munte până în 31 decembrie. Am acceptat și ne-am gândit că ar fi chiar o idee bună. Ne-am pregătit toți și am plecat. Nu era chiar așa departe de noi. Cam 1 oră. Am ajuns, am mers la hotelul la care ne cazam ca să lăsăm bagajele și am plecat pe pârtie. Eu nu puteam să schiez pentru că deja îmi crescuse burta și era posibil să cad și să pățească ceva fetița. Așa că am ales mai bine să mă dau doar cu sania iar Nick nu a vrut să mă lase singură așa că a ales să se dea și el cu mine. Când am ajuns pe pârtie era deja ora 12. Am stat până la ora 14 iar apoi am mers la masă să mâncăm. Ne-am comandat, a sosit mâncarea, am mâncat iar apoi eu și Nick am urcat în camera fiindcă eram obosită. Am dormit 1 oră iar apoi am coborât dinou pe pârtie. Am mai stat pe pârtie până pe la ora 18 iar apoi am urcat în camere. Cam așa ne-am petrecut cele 3 zile la munte. Pe 31 decembrie ne-am întors acasă fiindcă se apropia ajunul anului nou și trebuia să facem pregătiri. Am ajuns acasă, ne-am schimbat iar apoi am început pregătirile. Băieții au plecat să mai facă cumpărăturile necesare iar noi am început să facem mâncărurile.
Un nou capitol❤ Sper să vă placă❤❤
CITEȘTI
Suflet demonic♡
Novela JuvenilNu credeam vreodată că o să pot să îl transform în omul cu cel mai bun suflet♡