Capitolul 2♡

373 12 0
                                    

In curte era o bataie intre doi baieti mai exact intre David si Jeremy care se bateau pentru Ariana.. stiu ca e foarte frumoasa dar chiar nu ma asteptam ca Jeremy sa ma uite atat de repede si sa se îndrăgostească de Ariana..
Toata lumea era in curte si îi vedeau pana se băteau. Efectiv nimeni nu intervenea. Pana la un moment dat cand nu mai suportam si m-am bagat intre ei ca sa îi opresc. Dar am facut un lucru pe care mai bine nu il faceam pentru ca, cand am incercat sa ma bag intre ei David mi-a tras un pumn cică din greșeală dar mna.. am cazut jos, aveam o durere insuportabilă de cap. Nick, Bad Boy-ul școlii a venit imediat lângă mine si a incercat sa ma ridice dar efectiv nu mai aveam nici o putere. Văzând ca nu poate sa ma ridice m-a luat in brațe si m-a dus la masina lui. Am ajuns la masina.

Dialog

H: -Unde ma duci? Lasa-ma.
N: -Nu iti face griji. Totul o sa fie bine.

Ne-am urcat in masina si am plecat. Am ajuns in fața unei vile. L-am intrebat unde ne aflăm iar el mi-a spus ca aceea e casa lui.

Hailey pov.

Nu inteleg de ce m-a adus acasa la el . Mai bine ma ducea la un spital dar mna.. e bine si asa. Macar a facut un gest frumos.

Nick pov.

Nu stiu ce se întâmplă cu mine. Eu, Nick Jonas am ajutat o fată? Chiar si eu ma mir.

M-a luat in brațe si m-a dus in camera lui. M-a asezat pe pat si a chemat o femeie. Femeia aceea era gen asistenta. A venit la mine, m-a bandajat la cap iar apoi mi-a dat un calmant. L-am sunat pe fratele meu John ca sa vina sa ma ia dar din păcate John era cel mai bun prieten al lui Nick. Chiar nu ma asteptam. Si normal ca Nick a vorbit cu John ca sa raman la el in seara asta..
Si nici nu pot sa ma ridic singura ca sa plec acasa. Simt ca ma sufoc in casa asta...după vreo 30 de min am adormit.. Dar dintr-o data am tresărit din somn si...

Suflet demonic♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum