Ne așezăm toți la masă ca să mâncăm. Sunt așa de fericită că în seara de Crăciun am prietenii aproape. Mai bine zis familia pentru că ei au fost alături de noi încontinuu. Nu ne-au lăsat la greu. Și mda... După ce am mâncat ne-am pus pe canapea în salon ca sa ne uităm la faimosul film "Singur acasă". După mult timp eram dinou fericită. Nu complet,fiindcă totuși mama și tata nu erau dar aproximativ eram.
După ce ne-am uitat la film, ne-am așezat în jurul bradului ca să deschidem cadourile. Eu i-am pregătit un cadou mai special lui Nick. Nimeni nu știe de surpriza mea. Au început Ariana și David. Ariana i-a făcut cadou un ceas iar David i-a făcut ei cadou o pereche de pantofi pe care și dorea extrem de mult.
După erau Selena și Jackson. Selena i-a făcut cadou la fel ca și Ariana un ceas iar Jackson i-a făcut cadou un set de bijuterii.
După erau John și Jim. Jim i-a făcut cadou un parfum versace iar John i-a făcut cadou un lănțișor din aur cu numele ei.
Și momentul mult așteptat. L-am lăsat pe Nick să îmi dea cadoul primul. Nu îmi venea să cred. Mi-a făcut cadou cea mai frumoasă rochie.. Nu aveam cuvinte. Mi-o doream atât de mult iar el mi-a cumparat-o. E cel mai minunat iubit. Iar acum a venit momentul. Când a deschis cadoul a început să plângă. Știam că va fi extrem de fericit. În cutie era o poză cu fetița noastră iar pe cutie scria "Cand iubirea nu mai încape în două inimi se naște a 3-a" .Sunt însărcinată.
Cu 1 săptămână înainte aveam ameţeli, greţuri și mă simțeam rău așa că am mers la un doctor. Când mi-a făcut ecografia, pe ecran a apărut fetița noastră.Nick: - Iubito nu pot să cred! Mi-ai făcut cel mai frumos cadou. Chiar nu mă așteptam.
Hailey: - O să avem o fetiță.Atunci Nick m-a luat în brațe și a început să mă sărute. Chiar era extrem de fericit. Vom deveni părinți. Ce bine era dacă erau și părinții mei alături de mine. Sunt sigură că ne văd de acolo de sus. John era extrem de fericit că o să fie unchi. La fel și Jackson.
Știu că e devreme la 18 ani să fiu mamă dar consider că după toate întâmplările din viața mea m-am maturizat. Sunt sigură că o să fiu o mamă bună. La fel și Nick o să fie un tată bun.
Și mda.. toți eram extrem de fericiți mai ales eu si Nick. După ce am mai stat să vorbim puțin toți am plecat în camerele noastre. Am urcat cu Nick în cameră, ne-am schimbat în pijamale și ne-am pus pe pat. Nick m-a luat în brațe și am început să ne imaginăm cum o să fie fata noastră și ce nume o să îi punem. Mie mi se părea prea devreme dar totuși aveam 4 luni. După vreo 20 de min am adormit fiindcă eram foarte obosită. Dimineața mă trezesc devreme, îmi fac rutina zilnică și cobor jos. Încep să pregătesc micul dejun și fix atunci coboară și Selena. Am pregătit amândouă micul dejun iar apoi am urcat sus ca să îi trezim pe ceilalți ca să vină să mâncăm. După ce i-am trezit, am coborât jos și ne-am așezat toți la masă. Am mâncat iar apoi noi fetele am hotărât să mergem la cumpărături iar băieții la un meci de fotbal. Am luat un taxi și ne-am îndreptat spre mall. Am ajuns iar la intrare în mall era magazin cu haine pentru bebeluși. Când am văzut nici nu am mai stat pe gânduri și am intrat acolo. Când am văzut ce haine drăguțe erau m-au copleșit emoțile. Am luat câteva pentru ca nu am mai putut să mă abțin. Erau prea drăguțe.
După ce am cumpărat niște hăinuţe pentru fetița mea am mers la un restaurant ca să mâncăm. Am ajuns acolo, ne-am așezat și am comandat. După ce a sosit mâncarea, am mâncat iar apoi ne-am îndreptat spre casă. Când am ajuns acasă era deja ora 16:00. Ne-am așezat în salon și i-am așteptat pe băieți...❤❤❤
CITEȘTI
Suflet demonic♡
Novela JuvenilNu credeam vreodată că o să pot să îl transform în omul cu cel mai bun suflet♡