Capitolul 14♡

135 2 0
                                    

Cam după vreo 2 ore în care am făcut mâncare și am aranjat masa însfârșit am terminat. Am mers să îmi fac un duș iar apoi să mă pregătesc. Eu m-am îmbrăcat într-o rochie scurtă roșie iar Nick și-a luat o cămașă albă cu pantaloni negri. Eram toți nerăbdători ca să intrăm în noul an. Primul an împreună petrecut cu fetița noastră. Eram extrem de fericiți. Toți ne-am pregătit și ne-am așezat în jurul mesei ca să mâncăm. Era ora 21:00. Până am mâncat, până am mai stat la masă și am mai povestit se făcuse ora 23:00. Mai 1 oră și intrăm în noul an. Ne-am așezat pe canapea și ne-am uitat la un film. Era ora 23:50. Toți ne-am ridicat în picioare și am pregătit șampania și paharele. Au trecut cu greu cele 10 min dar era însfârșit ora 00:00. Am intrat în noul an.

Nick: - La mulți ani, iubirea mea!
Hailey: - La mulți ani, iubire!

Am desfăcut șampania, ne-am luat toți în brațe și ne-am urat "La mulți ani". Ce minunat e să ai prietenii aproape. Mai bine zis familia fiindcă ei deja locuiesc cu noi și ne-au fost alături în toate momentele de bucurie sau tristețe. Am ciocnit câte un pahar de șampanie iar apoi am ieșit puțin în oraș pentru ca era ca într-un basm. Peste tot erau luminiţe. Totul strălucea. În niciun an nu a mai fost așa de frumos. Am ieșit să ne plimbăm dar John, Jim, David, Ariana, Jackson și Selena s-au dus la o terasă. Eu cu Nick am ales să ne plimbăm pe faleză. Eram foarte fericită să știu că o să am un copil cu bărbatul pe care îl iubesc. Era un sentiment inexplicabil. Deja mi-a crescut burta, a început să miște. Era ceva minunat să simți că ai încă o viață în tine. Mâine trebuie să mergem la control. Sunt extrem de entuziasmată, mai ales că o să meargă și Nick cu mine. Ne-am mai plimbat puțin iar apoi am plecat acasă. Ceilalți încă nu ajunseseră. Am urcat sus, ne-am schimbat și ne-am băgat în pat. Dimineata aveam                           programare la doctor la ora 11. M-am trezit la 9, m-am îmbrăcat ca să pregătesc micul dejun dar Nick a spus că o să mâncăm doar noi doi micul dejun în oraș. M-am pregătit pentru a merge la doctor și am plecat. Am ajuns acolo cu 10 min inainte. Am avut noroc că nu mai era nimeni înainte iar doctoriţa m-a băgat imediat la ecografie. M-am așezat pe pat iar doctoriţa mi-a dat cu acel gel pe burtă. Am așteptat puțin iar apoi imediat a apărut pe ecran minunea noastră.

Nick: - Fericirea mea!
Doctoriţa: - Mai bine zis minunile fiindcă aveți gemeni!
Nick: - Nu pot să cred.
Hailey: - Sunteți sigură, doamna doctor?
Doctoriţa: - Foarte sigură. Veți avea o fetiță și un băiețel.
Hailey: -Ce bucuroși ar fi fost mama și tata dacă trăiau..
Nick: - Nu mai fi tristă iubito. Sunt sigur că ei ne văd și ne păzesc de acolo de sus.

Să lăsăm tristețea la o parte. Sunt extrem de fericită că vom avea 2 copii. Cea mai mare fericire. Aveam deja 4 luni jumate. Burta deja îmi era foarte mare. Era și normal că doar sunt doi. Deja oboseam și mai repede. Nu mai puteam să le ajut pe fete la treabă și nici nu mai puteam să muncesc. Eu înainte aveam un salon de make-up și încă îl am doar că nu mai pot să muncesc. O să revin după ce nasc. După ce am plecat de la spital, am ieșit la o terasă ca să mâncăm micul dejun. I-am anunțat și pe părinții lui Nick iar apoi ei au hotărât să vină la noi în vizită. Ei locuiau în Los Angeles iar noi în New York. După ce am mâncat ne-am îndreptat spre casă. Toți erau în salon. Am intrat și nu am mai rezistat de fericire și le-am spus că o să avem gemeni. Când au auzit, au venit imediat și ne-au luat în brațe.

Nick: - Încet că o să îmi deranjați iubirile mele.
David: - Ohoo.. Deja ți-ai intrat în rolul de tată.
Nick: - Păi normal.
Ariana: -Șiii.. ce o să fie? Băieței sau fetițe?
Hailey: -Un băiețel și o fetiță.
Selena: - Omg ce drăguț. Să fiți fericiți dragiloor..
Hailey: -Mulțumim. Să de-a Dumnezeu să urmați voi.
Selena: - Eh.. avem timp. Nu suntem așa grăbiți ca voi.
Jackson: - Să de-a Dumnezeu, cumnăţică.

Am mai stat în salon să mai vorbim iar apoi ne-am pregătit ca să mâncăm. Ne-am așezat toți la masă iar dintr-o dată se auzi cineva la ușă. Am mers să deschid iar la ușă erau...

Încă un nou capitol ❤❤ Sper să vă placă

Suflet demonic♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum