Și da.. cum spuneam am ales să ne uităm la un film horror. Îmi e puțin frică dar totuși să ne uităm. Sper că nu o să fie unul prea horror încât să nu mă pot uita. John a ales un film și ca de obicei a ales unul încât nu cred că o să mă pot uita dar mai vedem. Ne-am așezat toți pe canapea. Filmul a început. Eu m-am așezat lângă fratele meu John fiindcă dacă o să îmi fie frică măcar e el lângă mine. Chiar dacă e doar cu 1 an mai mare ca mine lângă el mă simt în siguranță orice ar fii. Deja au început scenele cu sânge si tot felul de chestii care te fac să leșini de frică. L-am luat repede pe John în brațe fiindcă îmi era extrem de frică. Arianei nu îi era deloc frică. Chiar nu înțeleg... Selena în schimb era de mult în brațe la Jackson.. Și ei îi era la fel de frică ca și mie.. După vreo 2 ore cred s-a terminat și filmul însfârșit. Acum trebuia ca să vedem unde dormim toți 7. Normal că Selena doarme cu Jackson. Nick și David cu John iar Ariana cu mine. Foarte bine. Fiecare am mers în camere fiindcă eram extrem de obosiți. Eu am adormit imediat. A fost o zi obositoare.
Si mda.. Mă trezesc din cauza razelor foarte puternice de soare. Cobor jos ca să pregătesc micul dejun. Ariana și Selena erau deja în bucătărie. Băieții încă nu erau treji. Am pregătit micul dejun iar apoi am mers în camere ca să îi trezim pe băieți. I-am trezit iar apoi am coborât jos ca să mâncăm. După ce am mâncat ne-am decis ca să mergem puțin pe plajă fiindcă era așa cald încât nu mai puteam. Am mers să ne pregătim iar după ce am terminat am plecat spre mare. Însfârșit s-a terminat și școala. Am scăpat de stres.. am ajuns și pe plajă și fix atunci mă sună mama.Conv. Telefonică
Mama: - Hei draga mea!! Ce faceți?
Eu: - Hei mamaa!! Suntem pe plajă. Voi?
Mama: - Si noi suntem bine. Te-am sunat ca să îți spun că eu si tatăl vostru vom veni peste 1 săptămână.
Eu: - Cum? De ce? De ce stați așa mult? Veniți mai repede ca ne este foarte dor de voi.
Mama: - Păi tatăl vostru mai are puțină treabă aici și de aceea trebuie să mai stăm încă o săptămână. Nu vă faceți griji, o să venim cât de repede putem. Va iubim.
Eu: - Abia așteptăm ca să veniți. Și noi vă iubim..Eram foarte bucuroasă că mama și tata se vor întoarce mâine dar acum... Nu știu cum o să rezist fără ei încă o săptămână. În fine, m-am dezbrăcat în dres și am intrat în mare. Însfârșit nu mai era așa cald. Înainte simțeam că mă topesc. Cam după vreo 2 ore în care am stat pe plajă eu m-am hotărât ca să merg acasă. Nu știu ce aveam dar pur si simplu nu aveam chef de nimic. Toți au decis ca să vină și ei dar întâi să ajungem acasă ne-am oprit la un restaurant ca să mâncăm. Fiecare și-a comandat iar după ce a ajuns comanda și am mâncat ne-am îndreptat spre casă. Era ora 18:00. Am ajuns și acasă. Am intrat iar când am urcat scările ca să merg în camera mea am auzit telefonul sunând. Am răspuns iar când am auzit ce îmi spusese domnul de la telefon am căzut pe scări. Toți ceilalți au venit să mă ridice. M-au așezat pe canapea iar când m-au întrebat ce s-a întâmplat am început să plâng. Nu îmi venea să cred. Domnul de la telefon îmi spusese că...
Un nou capitol❤ Sper să vă placă ❤
CITEȘTI
Suflet demonic♡
Teen FictionNu credeam vreodată că o să pot să îl transform în omul cu cel mai bun suflet♡