Capitolul 1♡

795 19 1
                                    

Si mda... o nouă zi. Ma trezesc cu zâmbetul pe buze ca de fiecare dată, ma ridic din pat si mă indrept spre dressing.
Imi aleg ținuta asta:

 Imi aleg ținuta asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cobor jos. Îi salut pe părinții si fratii mei, iau micul dejun si ma îndrept spre scoala.
Apropo am uitat sa ma prezint.. ma numesc Hailey, am 17 ani si locuiesc in New York cu parintii si cei doi frati ai mei. Mdaa si gata cu prezentarea..
Ajung in curtea școlii si ma întâlnesc cu cea mai buna prietena a mea Ariana.

Dialog

A: -Hey Hailey!
H: -Hey Arianaa!
A: -Ce faci?
H: -Bine. Tu?
A: -Eh.. nu prea bine.
H: -De ce? Ce ai pățit?
A: -Păi îl stii pe David din clasa de langa noi, nu?
H: -Da. Ce e cu el?
A: -Păi mi-a spus ca mă place dar acum el e împreună cu Selena.
H: -Dar tu il placi?
A: -Eh... puțin
H: -Putin mai mult. Hai ca te stiu eu pe tine.
A: -Mda.. nu stiu ce sa fac.
H: -Hai ca mai vorbim după că se suna de oră.

Am intrat in clasa si nici bine nu ne-am așezat ca a si intrat profesorul de biologie. A început sa ne predea lecția dar ca de fiecare dată trebuia sa existe ceva care sa ne întrerupa ora. Cineva a batut in ușa si spre surprinderea mea era fix fostul meu iubit care se mutase de curand in New York.
Nu imi venea sa cred ca va fi in clasa cu mine. După câteva minute am realizat ca profesorul a început sa ni-l prezinte.

- Așadar copii el este noul vostru coleg Jeremy. Jeremy ei sunt colegii tăi.
-Bună tuturor.

Mda... se pare ca anul acesta va fi un an de chin. Ma bucur ca m-am despărțit de el dar cand ma gandesc ca este posibil sa ma reîndrăgostesc de el mi se face scarba.Oricum eu nu as mai putea fi niciodată cu un asa baiat. Mda si am uitat sa va spun ca eu sunt Bad Girl in aceasta școala. Mda mirare, nu? Inainte eram o fire rusinoasa si inocentă care cand cineva ii spunea ceva pleca capul si nu mai spunea nimic dar fata aceea a disparut de mult. Acum sunt o alta eu.
Ora se terminase iar toata lumea iesise in curtea școlii deoarece era o bataie intre băieți. Oare despre cine e vorba? ..

Buna tuturooor. Sunt cam nouă pe aici si sper sa va placa povestea mea❤ Astept parerile voastre in comentarii. ❤ #peaceandlove❤

Suflet demonic♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum