-Успокой се, пате!

264 13 10
                                    

-Ало! Тате! Спиш ли? Трябва ми помощ!

-Какво има Сара? Какво е станало та звъниш по това време?

-Тате, Теса.... Тя... Няма я...

-Как така я няма? Къде е?

-Не знам. Обади ми се. Беше изплашена, плачеше по телефона. Не се е прибирала след училище. Каза, че някой я е сграбчил отзад и не помни нищо след това.

-Звъня ли на родителите й?

-Не съм. Звъннах първо на теб. Полицията не може ли да направи нещо?

-Не съм сигурен, че ще могат, Сара.

-Не могат ли да проследят телефона й? Или да намерят някакви улики?

-Това не е криминален филм, скъпа. В реалността не е толкова лесно. Ще звънна на един колега. Той може би ще може да направи нещо по въпроса. През това време искам да се обадиш на Лиса и Нейт и да им кажеш какво се е случило. Чу ли?

-Искаш аз да кажа на родителите й?

-Да, ти си последният разговарял с нея човек. А и си най-добрата й приятелка. Най-подходящия човек си. Ти можеш, скъпа. Вярвам в теб!

-Добре, добре.

-Ще ти звънна след като съм говорил. Дръж телефна си при теб.

-Добре, чао.

Затворих. Паниката ме обземаше все повече и повече с всяка изминала секунда. Страх ме бе да се обадя на Лиса. Какво да й кажа? "Съжалявам, че те будя, но дъщеря ти не се е прибирала след училище. Чухме се по телефона. Плачеше и молеше за помощ". Как се съобщава нещо подобно, за Бога?!

Събрах сили и кураж. Придвижих пръст леко по екрана на телефона и набрах номера. Чаках, чаках. По дяволите, защо не вдига?!

-Да?!

-Госпожо Томпсън, обажда се Сара.

-Какво е станало, Сара?

-Ами, става дума за Теса.. Тя, не знам къде е.

-Как така?- жената започна да се притеснява. Усещаше се в гласа й. Не успяваше да го прикрие.

-Не се прибра след училище. Звънях й стотици пъти и не отговаряше. Най-накрая ми вдигна. Плачеше. Говореше много тихо. Каза ми, че докато се е прибирала някой я е отвлякъл. Каза, че не помни друго.

-Не ти ли каза къде е? Какво има около нея? Нещо за човека?

-Не, не каза нищо. Каза, че е много тъмно. Затвори бързо, защото каза, че някой идва и ще разбере, че има телефон в себе си.

Kiss me || Bg storyWhere stories live. Discover now