~3~

31 1 0
                                    

Byli tam asi 15 minut, mezitím se ke mně Dylen přiblížil a objal mě, pak se mi díval do očí ty jeho modré byli tak nádherné, přibližil se ke mně blíž až jsme se dotýkali rtama. Začal mě líbat nebránila jsem se a začala jsem spolupracovat. Uslyšela jsem dveře tak jsem se rychle odtrhla a dělala jsem jakože nic. Přišla úplně vysmátá, Jason jen mrkl na Dylena a Dylen se jen usmál. Pak přišla na řadu Zoey a šla tam s Dylenem opakovalo se to co předtím. Kristen se vzala a odešla a Jason běžel za ní a řekl jí "Kris ty máš na lepšího vím že ho miluješ ale on chce Dylen chce Zoey a s tím nic neuděláš" Kris se rozbrečela a Jason ji objal a pevně stiskl a nepustil do té doby než přestala brečet. Zoey vyběhla z baráku a viděla Kris v objetí Jasona běžela za nima řekla " Jasone jdi za Dylenem já tady s ní zůstanu" Dylen jen přikyvl a šel za ním já jsem vytáhla krabu a dala jsem ji cigo ona si ho vzala a zapálila a řekla "děkuji a vím,že tě chce Dylen"
Já se na ni koukla nechapavím pohledem a "tebe chce Jason ale ty chceš Dylena a já chci Jasona".
Kris řekla "takže je to takový začarovaný kruh". Mezi tím u Dylena : "ty víš že chci Kris" zeptal se Jason a Dylen jen přikivl a řekl "a ty víš že já chci Zoey ale Zoey chce tebe a Kris mě " "Takže je to takový začarovaný kruh" řekl Jason. Za cca minutu došli holky a řekly sborně "my už flašku nehrajem" kluci jen přikývli a řekli "tak si jdeme zahrát něco na xboxu". Šli jsme si zahrát a Dylen se zase vytahoval že vyhrál tak jsem se vzala a šla si na balkon zakouřit, všichni šli za mnou a zapálili si taky a Kris se mě zeptala jestli u ní nechci spát a já řekla "zavolám mamce"

Hovor

Mami

Ano, Zoey

Můžu spát u Kris

A přijdeš si pro věci

Ano a dala by si mi nějaké peníze

No co mám s tebou dělat

Děkuji a pozdrav taťku

Ano ahoj

Ahoj

Konec hovoru

Pak jsem si šla pro věci a šli jsem k Kris....

______________________________________

Takže zase ahoj u další kapitoli doufám že se vám líbila
Ahoj ❤️🌸






Začarovaný kruhKde žijí příběhy. Začni objevovat