~6~

13 0 0
                                    

Převleka jsem se a lehla si na postel Dylen se převlek a lehl si vedle mě.
Dal mi pusu na čelo "zapneme si nějaký film" řekl Dylen jen jsem přikývla a vytáhla jsem notebook a zapla 50 odstínů svobody. Dodívali jsem se a zvedla se. Dylen mě chytl a svalil mě na postel a začal mě lechtal pištela jsem a pak se mi přisál na krk a udělal mi cucflek. Zvedla jsen se a sedla si na něho rozkročmo a udělala jsem mu taky cucflek. Začala mě líbat tak jsme se líbali asi 5 minut, najednou mi zakručelo v břiše a tak jsem se zvedla a šla do kuchyně. Udělala jsem tousty a šla nahoru Dylen zatím šel do sprchy tak jsem položila talíř na stůl a šla za ním sprchoval se, pomalu jsme se svlékla a vlezla za ním nevšiml si mě tak jsme mu dala pusu na záda on se lekl a otočil se. Díval se na moji postavu a řekl "ty jsi tak nádherná a jenom moje" "nejsem"  "to už nikdy neříkej"
Dala jsem mu pusu,  osprchovali jsme se a vylezli, obleky a snědli tousty a šli spát.

Další ráno

Byl poslední den prázdnin. Vstala jsem a Dylen ještě spal tak jsem mu dala pusu, probudil se a usmál se na mě a řekl "dobré ráno miláčku můj milovaný" "dobré i tobě miláčku"
Šli jsme do kuchyně a Dylen začal dělat wafle. Tak jsem si sedla projela sociální sítě a poprosila jsem aby mi udělal kafe s úsměvem přikývl a zeptal se mě "jaké chceš" " je to na tobě zlato" "dobře". Po chvilce přišel položil mi kafe a wafle na stůl vypadalo to úžasné. Zvedla jsme se a dala mu pusu pak jsme si sedli a začali jíst. Dojedli jsme a šli do pokoje "zlato já budu muset domu zítra začíná škola tak se musím nachystat a stejnak se uvidíme zítra" "dobrý já to chápu a sedíme spolu"  "ano zlato"
Dali jsme si pusu a šla jsme domů.

Došla jsme domů nikdo tam nebyl tak jsem si objednala pizzu do 45 minut tady byli. Dojedla jsme a šla do pokoje nachystala si věci na zítra a šla do postele dívala jsem se na film mezi tím jsme si psala s Dylenem a Kris. Bylo tak 19:00 tak jsem šla do vany umyla si hlavu a dala si mini kraťasy a triko a šla spát, nastavila jsem si budík na 6:00 a šla spát.

______________________________________
Konec další kapitoly u další kapitoly
Ahoj 🌸❤️

Začarovaný kruhKde žijí příběhy. Začni objevovat