Poté co jsme se dolíbali jsem mu dala ještě pusu na tvář. "Je mi to blbé tě o to prosit ale mám hlad udělala by jsi mi něco na jídlo" řekl Simon "ano lásko". Zvedla jsem se a šla jsem ke schodům, Simon šel za mnou a vylekal mě. Lekla jsme se a spadla jsem, protože se mi podlomil kotník.
"Lásko jsi v pohodě promiň" řekl
"jo ale bolí mě kotník".
Zvedla jsem se a pomalu jsem šla do kuchyně ale ten kotník mě bolel. "Lásko pojď si sednou, kouknu se ti na ten kotník" "dobře ale pomalu fakt to bolí". Sedla jsem si jelikož jsem měla džíny tak jsem si vyhrnula nohavici,Simon si sedl na zem a začal mi trochu mačkat kotník, sykala jsem
bolesti " no lásko budeme asi muset do nemocnice". Jelikož má Simon řidičák tak si půjčil auto od taťky co mi nachal až si udělám řidičák. Tak mě vzal do náručí a odnesl mě do auta. "Lásko já u sebe nemám doklady" řekla jsem "Kde je máš? " na botníku''
"dobře zachvilku jsem zpátky" usmála jsem se a čekala. Zachvilku byl tady. Dojeli jsme do nemocnice. Vzal mě do náručí a donesl mě k pohotovosti."Dobrý den moje přítelkyně upadla na schodech a bolí ji noha"
"jméno "
"Kristen Smithova"
"dobře posaďte se"Šli jsme si sednout a čekali asi tak půl hodiny. Pak mě zavolali, Simon mě čekal v čekárně. Vyšla jsem a šla jsem k němu. "Lásko co ti řekli"
"no jako mám to jen podvrtnute a za týden mám přijít na kontrolu" usmál se a šli jsme pomalu k autu. Nastoupili jsem a jeli jsme.Poté co jsme dojeli, mě Simon dovedl až do pokoje. Lehla jsme si do postele Simon si sedl na kousek postele. "Fakt promiň nebyl úmysl ti ublížit velice moc se ti omluvám" "to je v pohodě ale víš co bych teď chtěla nejvíc" "to fakt nevím" "dala bych si cigo" "dobře tak půjdeme na balkón". Zvedli jsme se a šli pomalu, vytáhla jsem si cigo a nabídla jedno Simonovi, vzal a dal mi pusu. Poté co jsme dokouřili jsem tam ještě chvilku stály a dívali jak zapadá slunce. Jelikož jsem od konce školy měla jen jedno vytáhla jsem si další. Simon si vzal taky, než jsme si zapálili tak jsme se ještě líbali.
Potom jsme šli zaptky do pokoje jsem si lehla a vytáhla notebook. "Lásko nechceš tu dneska spát" řekla jsem "Jasně proč ne, pokud ti nevadí že budu spát jen v trenkách" "ne nevadí"
Jak jsem se dodivali tak jsme vzala mobil do ruky a objednala KFC. Do půl hodiny tady byli. Poprosila jsme Simona jestli tam zajde zašel. Dojeli jsem a Simon ležel na zádech tak jsme si na něj sedla obkročmo. Začala jsme ho líbat nebránil se. Začal mi sundávat triko jelikož on byl jen v boxerkách tak jsme ho stále líbala.
Sundal mi džíny a poté mi rozepl podprsenku. Já si ji v rychlosti sundala a nejednou ze mě vyletetlo "máš kondom" on se náhle pro svoje džíny a jeden vytáhl. Poté si sundal trenky a nasadil kondom. Já jsem si mezi tím sundala tanga. Převalil mě na záda a začali jsme jsme se líbat.
Pomalu ho do mě vsunul a já vzdychala že to museli slyšet celá ulice. Dělali jsme to asi 45 minut poté jsme usli a vzbudili se až ráno.______________________________________
Ahoj doufám že se vám ta kapitola líbila u další kapitoli
Ahoj❤️🥀
ČTEŠ
Začarovaný kruh
RomanceJe to o parťe lidi, kteří spolu zažívají různé dobrodružství.Jeden den se rozhodnou že zůstanou doma a něco si zahrajou... A to se dozvíte až v příběhu