~12~

13 0 0
                                    

Přišla jsem domů a zavolala Kris že nejsme s Dylenem, ona mi řekla že jak šli ze školy tak se o tom s ním bavila. Takže jsme pak napsala Jasonovi jestli má čas, měl tak jsme šla k němu.

Pohled Dylena:
Přišel jsme domů a napsal jsem Mie jestli nezájdem ven. Souhlasila tak jsme se domluvili že za 10 minut jsem u ní před barákem. Vzal jsme si na sebe červené triko, roztrháné džíny a bílé tenisky. Šel jsme před její barák už tam stála v hlavě jsme si řekl tak ta je fakt pěkná. Obejmul jsme ji. Procházeli jsme se, až jsme došli na mé nejoblíbenější místo a to krásná louke na kopci kde vidíš západ slunce, seděli jsme tam úplně potichu a tak jsem rozpoutal to ticho a zeptal jsem se "Hele vadilo by ti kdybych si zapálil?"
"Ne a můžeš mi dát rovnou taky jedno" odpověděla a já vytáhl dvě ciga zapálil jsme ji a řekl jsme "no a teď sedm a půl hodiny" (pro ty co neví co to znamená tak když někomu zapálit tak je 7 nebo 7 a půl hodin sexu) začala se smát. Já neříkám že by mi to nevadil je fakt nádherná. Povídali jsme si a pak jsem ji šel doprovodit domů. Jak jsme se loučili dal jsme ji pusu nebránila se. Rozloučili jsme se a já zavolal Jasonovi že se stavím.

Přišel jsme tam a zrovna od tama odcházela Zoey, ani se na mě nekoukla vůbec nic, nechápu řekne že se budeme normálně bavit a teď tohle, no nic nebudu to řešit. Zazvonil jsme a hned byl u dveří Jason ale bez trika, měl úplně doškrabané záda. Povídali jsme si a pak došla řeč na Zoey tak jsem mu to řekla a pak jsme mu řekl že Zoey ho chce měl stejnou reakci jako já. "Hele musím něco říct, Zoey mi to řekla už dávno ale já ji řekl že je s tebou, že bych ti to neudělal" řekl a odvrátil pohled "to je v pořádku kámo klidně s ní buď" odpověděl jsem a obejmul ho. Řekl jsme mu vše o Mie a on řekl ať mi to vyjde že by mi to přál. Šel jsem domů, doma jsme si asi dvě hodiny volal s Miou. Různě jsme si povídali až mi řekla že ke mě něco cítí řekl jsme jí to samé. Řekl jsme ji že když se víc poznáme tak můžeme být spolu.

Pohled Jason :

Dylen odešel a já zavolal Zoey, ať dojde že jí potřebuji něco říct. Do 10 minut tu byla. Jak jsem závřel dveře začal jsem ji líbat do polibku jsem ji vzdechl "o tomhle se mi zdálo" a pokračoval v líbání, odtrhla se a řekla "co to děláš co Dylen" dívala se na mě "Řekl že mu to nevadí a já už city k tobě nemohu dal skryvat" dorekl jsme a vrhla se mi okolo krku. Chytl jsme ji za stehna a donesl jsme si do pokoje. Hodil jsme ji na postel a začal ji vášnivé líbat "takže jsem spolu"? Řekla "Ano princezno, pokud teda chceš"? Čekal jsme na odpověď, nedočkal jsme se, jen mi dala pusu "ale jsme spolu teprve od dneška takže nic nebude" řekla "to se nemusíš bát. Libali jsme se a pak jsme se šli dívat na film. Objednal pizzu a čekali jsme na ni, šli jsme ještě na balkon si zákouřit. Pizzu nám přivezli. Dodivali jsem se na film a doprovodil jsme Zoey domu. Přišel jsme domů napsal jsme to Dylenovi, dal si cigo a šel spát..
Ráno jsme se vzbudila a nachystal si věci a šel do sprchy. Ve sprše poslouchám písničky a najednou hovor hele Zoey "ano zlato" řekl jsme
"no budeš na mě čekat před barákem" zeptala se "jasně o půl tam budu" "dobře zlato". Položil jsme telefon a dosprchoval se a šel se obléct dal jsme si na sebe roztáhne džíny, černé triko a bomberku. Bylo 7:20 bydlím od Zoey 5 minut takže v klidu. Udělal jsme si ještě snidali a po cestě jsme ji jedl. Přesně 7:30 jsme už tam stál. Vyšla jako vždy nádherná. Obejmul jsme ji a dal jí pusu a společně jsem vyšli do školy.

Ve škole :

Museli jsme se s Zoey rozdělí jelikož skříňky máme od sebe. Vyšli jsme nahoru. Rozloučil jsem se s ní a šel do třídy.

Pohled Zoey :

Vešla jsme do třídy a můj pohled se hned uprel na Dylena seděl vede tě nové holky. Šla jsme kolem nich Obejmula jsme ho, dívala se na mě jako by mě chtěla sníst. Sedla jsme si do lavice a všechno jsem ti řekla Kris. Jelikož věděla že Dylena už delší dobu nemiluju tak byla strašně ráda že jsme šťastná. Klasický začala hodina zase nuda. Konečně konec hodiny já se rozběhla na chodbu jelikož jsme si celou hodinu psala s Jasonem že až zazvoní tak ať dojdu na chodbu. Kris šla za Simonem. Vyšla jsme na chodbu a Jason tam čekal s jednou červenou růží absolutně nevím kde ji sehnal ale to je jedno. Přišla jsme k němu začala jsme ho tam líbat, najednou kolem prochází učitelka a říká "děcka nechte si to vyznáváni lásky na ven nikdo na to není zvědaví" dořekla a odešla já jsme se začala smát Jason taky.
"Lásko to je krásné, ale to jsi nemusel" řekla jsme a vzala si růží "pro moji princeznu bych ukradl i kus vesmíru jen aby byla ta nejšťastnější dívka na světě" dořekl a mě se vyronila slza štěstí. Objemula jsme ho a dala mu pusu. Rozloučili jsme se a šli do třídy.
Kris se mě zeptala od koho mám tu růží, řekla jsme že od Jason. Skončila škola a šli jsme domů obvykle s nama chodí Dylen ale dneska ne šel s Miou takže jsme šli Simon, Kris, Jason a já povidli jsme si a Kris napadlo "nechcete si někdy zajít na dvojité rande?" zeptala se. Simon a Jason se na sebe koukli jakože dobré,jen přikývli a pokračovali v konverzaci. Já jsme souhlasila že to je dobrý nápad. Šla jsme k Jasonovi bavili jsme se o tom dvojtem rande řekl mi že se na tom už s Simonem domluvil. Další kapitola z pohledu Kris

______________________________________
Toto je konec 12 kapitoli
V kapitole postavy se koukněte na to jak vypadá Mia. Omluvam se za gramatiku.
A u další kapitoli Ahoj ❤️🌸

Začarovaný kruhKde žijí příběhy. Začni objevovat