~8~

31 1 0
                                    

Skončila přestávka, měli jsme poslední hodinu, měli jsme biologii. Bylo 20 minut po zvonění a učitel nikde, tak já a Kris jsme se zvedly a šli do řiditelny, že nemáme učitele. Řiditel nám řekl, ať jdeme do třídy že tam někoho pošle. Už jsme byly u třídy, ve třídě byl hluk, vešli jsme a já zařvala "klid už někdo dojde", všichni najednou byli potichu. Usmála jsem se a šla si sednou, Dylen mi poslal pusu, poslala jsem mu ji taky. Do třídy najednou přišela učitelka. Hodina probíhala v pohodě. Zazvonilo a my jsem se vydali ven. Vždy na nás čeká Jason ale tentokrát tu nebyl, Dylen mu zavolal "Kde jsi kámo?"
řekl"no já už jsem doma, táta pro mě dojel".
Tak jsme šli pomalu domů, šel s námi i Simon. Povídali jsem si a kouřil, Simon se zdá jako fajn kluk.
Došli jsem před barák od Kris, já s Dylenem jsem se rozloučili s Kris. Simon tam ještě zůstal. Dylen to měl asi 2 baráky domu ale radši mě šel doprovodit. Dali jsme si pusu a já šla domů, on taky. Vešla jsem, klíče položila na botník a sundala jsem si boty a batoh jsem si položila do obýváku. Doma nikdo nebyl jako vždy, tak jsem šla do kuchyně, ležel tam vzkaz od mámy, bylo tam napsané:
V pokoji na stole jsem ti nechala nějaké peníze na jídlo.
Šla jsem nahoru do pokoje, na stole leželi dvě stovky tak jsme si je vzala a dala je do peněženky, řekla jsem si sama pro sebe mohla bych si objednat pizzu, vzala jsme si mobil a vytočila číslo do pizzerie, objednala jsem si šunkovou s kukuřicí. Šla jsem se přvlekout do kraťas a tílka. Potom co jsem se převlekla vzala jsem si notebook a lehla si do postele. Otevřela jsem notebook a rozklikla tam Facebook. Projela jsme ho a pak jsem najela na stránku kde se dívám na filmy.
Zapla jsem si Fakju pane učiteli 3. Najednou slyším jak mi zvoní telefon volal mi pan z pizzerie, že už je před barákem. Zvedla jsme se, vzala jsem si peněženku a šla jsem dolů. Otevřela jsem dveře, vidím auto tak jsem tam šla dala jsem mu peníze a vzala si pizzu. Vyšla jsem schody a šla do pokoje, položila si pizzu na noční stolek. Ještě jsem si zašla pro pití a začala se dívat na film.

Pohled Kris:

Dylen a Zoey odešli, Simon tu ještě se mnou zůstal, tak jsme si povídali. Jelikož jsem nikoho neměla doma tak jsem pozvala Simona ke mně. Šli jsme do kuchyně "chceš něco, nemáš hlad nebo žízeň"
"stačí mi čistá voda" tak jsem vzala skleničku a nalila mu vodu. Potom jsme šli ke mně do pokoje, kde jsme si další hodinu povídali. Najednou se přiblížil víc ke mně, díval se mi přímo do očí a nejednou se naše rty střetli. Byl to tak zvláštní pocit jako by mi v břiše létalo 200 motýlu a já věděla že už nechci aby se naše rty rozdělili. Najednou se usmál do polibku. Pak jsme se oddělili, koukla jsem se na něj měl úplně nádherné oči, vlasy no prostě všechno. Vyslovil slova, které nikdo ještě ne "Miluju tě Kris Smithová a budu tě milovat do té doby co budu žít" v tu chvíli jsem měla pocit že jsem v ráji. Odpověděla jsem mu na to " to je ta nejkrásnější věc co mi kdo kdy řekl, miluju tě Simone Siekensi už od první chvíle co jsme tě viděla". Na nic nečekal a začal mě líbat, nebránila jsem se.
"Kris mám otázku, budeš moji holkou? "
"ano budu" tvářil se tak šťastně a zase mě začal líbat.

______________________________________
Tak zase Ahoj u další části doufám že se vám líbí. Jak dlouho to asi Kris a Simonovi vydrží to se nechte překvapit a u další části
Ahoj🌸❤️🦄

Začarovaný kruhKde žijí příběhy. Začni objevovat