~13~

6 0 0
                                    

Pohled Kris :
Šli jsme se Simonem ke mně, zavřela jsem dveře začali jsme se líbat. Hodili jsme baťohy na zem, Simon mi vyslekl triko a je jemu taky. Vynesl mě nahoru do mého pokoje, hodil mě na postel. Začal se líbat na mém dekoltu, jel svou hlavou níž a níž, rozepl mi rifle odhodil je na zem. Rychle jsme ho zastavila a řekla "Dneska ne zlato, no mám totiž ženské problémy" koukl se na mě tím laškovnim pohledem "To je jedno, každý rítíř musí mít svůj meč od krve" rychle mi sundal kalhotky a vsunul ho do mě. Zařvala jsme to to museli slyšet i Zoey a Jason když jsou u Zoey, která bydlí asi 5 minut ode mě. Chívili jel pomalu bylo to příjemné do polibku jsme mu vzdychala jeho jméno. Najednou zrychlil vzdychala jsme přes celý barák a najednou slyším "Kris jsme doma". Kurva máma " Simone dleh jdi do koupelny. Rychle jsme se oblékla a seběhla dolů" Ahoj mami" řekla jsme aby nic nepoznala "Ahoj zlatíčko, ty tu někoho máš ?" "No, mám Simona" odpověděla jsme "Dobře zlato" "Jak to že jsi tak brzo doma neměla by jsi být ještě dva dny na služebce ?" sedla jsme si na gauč "Jo měla ale měla jsme to dřív hotové tak mě poslali že můžu jet domů" odpověděla a šla do kuchyně,na nic jsme nečekala a rychle běžela do pokoje. Hned jak jsme vešla do pokoje byl to nezvyk, zatažené žalůzky, na stole svíčky, dvě sklinky s šampaňským a to nejkrásnější na posteli okvětní lístky růží. Jak jsme to uviděla tak jsme se štěstím rozbrečela a spadla na zem "Lásko taková krása to ti ani nezasloužím" pomohl mi na zem obijmal mě a do ucha mi říkal "Nikdy jsme s holkou nezažil to co s tebou, takže jsme se domluvil s tvojí mamkou, věděl jsme že když ji uslyšíš tak mě pošleš do koupelny, tím pádem jsme měl čas to nachystat a řekl jsme tvoji mamce ať to zdržuje". Jak jsme to slyšela tak jsme ještě víc vyměkla, rozbrečela jsme se jako malé dítě na Vánoce. Potom co jsem do brečela jsme se začali dívat na film. Simon objednal pizzu, dojedli jsme a šli jsme na balkón. Dívali jsme se na hvězdy. Zapálili jsme si, požádala jsme Simona ať u mě dnes spí, souhlasil. Řekla jsme to mamce, neměla žádné námitky.sli jsme si lehnout celou noc jsme si povídali, Simon mi řekl co prožíval na staré škole že byl šikanováný. Povídali jsme si tak do jedné, poté jsme usli. V šest jsme vstali, byli jsme hodně unavení. Sešla jsme do kuchyně abych mohla udělat snídani. V kuchyni seděla mamka, už tam byli připravené dvě kafe a lívance. Zavolala jsme Simona, hned byl dole,nasnidali jsme se a šli se obléct. Poté jsme šli do školy.

Pohled Mii:
Ráno jsem se vzbudila, rožla jsme mobil a tam tak 10 zpráv od Dylena. On jse fakt pěkný, byli jsme spolu pětkrát venku. Furt jsme se obijmali dávali si pusy na tvář uvidím jestli z toho něco bude. Radši nechám přemýšlení a půjdu se namalovat a najíst. Dala jsme si klasicky kafe a tousty. Dojesla jsme a šla odepsat Dylenovi. Měli jsme sraz u mě před barákem. Vyšla jsme a už tam stál objala jsme ho a on mi dal pusu, vůbec jsme nechápala. Začal mě líbat, po chvíli jsme se odtrhla se slovy promiň ale tohle nejde "proč by to nešlo"? zeptal se "Já nechci být jen kamarádka s výhodáma, nejsme ten typ holky" "Dobře tak nebudeš moje kamarádka s výhodáma ale moje holka" řekla vůbec jsme to nechápala ale řekla jsme jo. Dylen mě hned začala líbat. Společně jsme se vydali do školy. Celé hodiny jsme se na sebe dívali přestávky byl celou dobu u mě. Najednou nás někdo vyrušil z povídání "Ahoj já jsme Zoey" řekla milá holka se zrzavyma vlasama. Dylenova bývalá holka, normálně jsme ji pozdravila "Hele Mio nechceš dneska s nama jít ven jde i Kris, Simon a Jason?" zeptala se mě "Ano velice ráda" odpověděla jsme, vůbec to nechápu co tak najednou ale v pořádku "Dobře Jason napíše ještě Dylenovi" řekla, obejmula mě a šla si zpátky sednout.
Konečně konec školy. Jelikoz dnes jdu poprvé s nima ven tak jsem šla ze školy s ostatníma. Všichni pomalu  odcházeli domu. Já šla taky, najednou žádost o přátelství Zoey Johansson,. Hele to bude asi Zoey, přijmula jsme to, hned mi přišla zpráva : Ve 3 u Jason před barákem. Dobře.

Šla jsme se připravit

Měla jsme ještě asi hodinu, tak přišel Dylen. Dívali jsme se na film. Vyšli jsme ve 14:45 po cestě jsme si povídali. Došli jsme k Jasonovi před barák už tam stál Simon a Kris. Pozdravili jsme se a dali cigo. Asi do pěti minut tady byla Zoey a Jason. Pozdravili jsme se a pomalu šli, ve předu kluci a v zadu holky, bůh ví o čem se tam bavili. My s holkáma jsme se bavili o trojtém rande. Nám by se to líbilo ale kluci by s tím měli zase problém. Došli jsme někam a kluci nám zavázali oči. Někam nás odvedli ale stále jsem slyšela hlasy holek. Najednou jsem zastavili, Dylen mi sundal šátek a uviděla jsme velký stůl,na něm byl krásný ubrus,jídlo,pití a svíčky. Kluci nás předběhli,ano bylo to trojté rande. Ani jedna z nás to nechápala co se teď děje. Kluci nás posadili a nalili mám víno, koukla jsme na Zoey, vůbec nechápala co se děje. Kris tam seděla se slzami v očích, hodně ji to dojalo. Já byla překvapená protože jak mohl Dylen vědět že se dala zrovna dnes dohromady. Kluci si přisedli pozvedlo sklenice a řekli na nás. Tak jsme si všichni přiťukli a napili se. Kecali jsme o všem možném, byli jsme tam asi do desíti,poté nás šli kluci,jelikož byl pátek, Dylen se mě zeptal " Zlato nechceš dneska u mě spát?"  "Klidně lásko ale nebude to tvým rodičům vadit ?" zeptala jsme se "Ne nebude oni nejsou doma " odpověděl "Dobře ale skočím si ještě pro věci ".Do desíti minut jsem byla do dole.

______________________________________

Děkuji za přečtení další kapitoli u další ahoj 🌸

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 20, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Začarovaný kruhKde žijí příběhy. Začni objevovat