'Kau buat apa kat sini?'. Tanya nayeon kepada felix. 'Hmm nayeon.. Felix nih la yang akan jaga nayeon sementara omma ngan appa nayeon kat Australia'. Kata mrs lee. Nayeon hanya mengangguk. 'Hmm.. Ok la, saya balik dulu. Felix mama balik dulu. Kamu tuh jaga diri kamu n jaga nayeon nih baik ii. Nayeon tolong tengok tengokkan juga felix nih ya..'. Kata mrs lee. 'Nae.. '. Balas nayeon n felix. 'Hmm mama nak felix hantarkan ke??'. Tanya felix. 'Takpe.. Mama fah order grab dah'.jawab mrs lee lalu mereka bertiga berjalan menuju ke pintu rumah nayeon. 'Annyeong..'. Kata mrs lee. 'Nae annyeong'. Balas felix. Felix dan nayeon mula memasukki rumah nayeon semula dan mereka bergerak ke ruang tamu. 'Kau nak tengok bilik dulu ke nak rehat dulu?'. Tanya nayeon. 'Hm..tengok bilik la'. Kata felix. 'Jom aku tunjukkan bilik kau'. Kata nayeon,lalu mereka berdua berjalan menaiki tangga dan mereka belok ke kanan. Terlihat ada sebuah bilik yang berwarna merah di depan bilik yang berwarna kuning. 'Yang colour merah tuh bilik kau,yang colour kuning tuh bilik aku. Kalau kau nak ape ii leh aa panggil aku'. Kata nayeon. 'Nae, kamsahamida'. Kata felix. Nayeon hanya mengangguk,lalu beliau masuk ke dalam biliknya. Begitu juga dengan felix.
'Absal aku baik lak ngan dia??pehal aku rasa berdebar nih???'. Kata hati nayeon sambil berbaring di atas katilnya.
Malam🌚🌌
Nayeon keluar dari biliknya menuju ke dapur. Dia mencari makanan,tapi semua makanan dah habis. 'Nayeon, kau nak makanan apa ii tak? Aku nak belikan nih..'. Kata felix dari hadapan pintu rumah. 'Tolong belikan bibimbap'. Kata nayeon. 'Ok, japgi balik kau bayar balik k...'. Kata felix. 'Sial kau felix, mende tuh pun kau nak kedekut ngan aku!!'. Jerit nayeon dari dalam rumah. Felix yang mendengar pun terus ketawa. 'Mesti la..!!'. Kata felix lalu memasukki keretanya. Dalam perjalanan untuk ke restoran bibimbap, secara tiba ii felix memikirkan tentang masa silamnya. 'Absal aku teringat kat dia'. Kata felix frust. Apabila sudah sampai di restoran bibimbap, felix terus pergi ke kaunter untuk mengambil order. 'Hmm.. Bagi saya bibimbap 2 dengan coke 5 botol'. Kata felix. 'Baiklah.. Semuanya.. 50.30 dollar. Felix menghulurkan duit, lalu beliau duduk di kerusi yang disediakan sambil bermain fon.
SKJH KUNGKA👑🔥
JIMIN: krik ii.. Pehal sunyi doh group nih..
JIN: tu'ahh... Aku tengah bosan nih...
RAPMON: jom keluar lepak!
JIN:on..
JIMIN: on!
JHOPE: chaw
TAEHYUNG: jom aa..
JUNGKOOK: on hyung ii ku.. 😙😂
SUGA:kau pehal tiba ii jadi kunyit. Btw aku ❌🔛...
RAPMON: absal??
SUGA: u know... Aku busy tengah buat kilang taik mata😪
RAPMON: 😑
JHOPE:😝😒
JIMIN:😒
TAEHYUNG:😬
JUNGKOOK:👀
JIN: astaga...apa la nak jadi ngan gula tuh..
RAPMON: felix tak nak join ka?
FELIX: sorry hyung, felix tak larat.
RAPMON: it's okay. Get the rest")
Felix tutup aplikasi whatsapp apabila makanan yang diordernya sudah siap. Felix bangun dan pergi kearah kaunter untuk mengambil makanannya. 'Datang lagi'. Kata pelayan disana. Felix berjalan menuju pulang ke rumah. Sesampainya di depan rumah nayeon, felix mula memasuki halaman rumah nayeon dan memakingkannya betul ii di depan pintu rumah nayeon. Felix memasukki rumah sambil membawa bungkusan bibimbap di tangannya. 'Nayeon... Meh makan, aku dah beli bibimbap nih'. Kata felix apabila sudah memasukki rumah nayeon. tapi tak dak jawapan dari nayeon. Felix berjalan menuju ke ruang tamu. 'La... Patut la diam. Tidor rupanya'. Kata felix. Felix meletakkan bungkusan bibimbap itu diatas meja di ruang tamu. 'Nayeon... Nayeon... Bangun!'. Kejut felix. Nayeon bergerak sedikit, lalu terus bangun. 'Nah makan'. Kata felix sambil menonton TV. Nayeon pun makan sambil menonton TV. Apabila felix sudah menghabiskan bibimbapnya, dia memberikan sebotol coke kepada nayeon dan dirinya. 3 botol lagi dia letakkan ke dalam peti sejuk. Apabila nayeon pun sudah menghabiskan bibimbapnya..dia mula bergerak ke dapur untuk mencuci tangan. Sehabis sahaja mencuci tangan, nayeon naik keatas buliknya untuk tidor.
Skip
Setelah puas menonton TV, akhirnya felix mengatuk juga. Dia menutup TV, lalu naik ke biliknya. Nayeon di dalam bilik mendengar tapak kaki felix berjalan, apabila felix sudah masuk ke dalam biliknya... Nayeon keluar dan mengetok pintu biliknya. Felix membuka. 'Awat?'. Tanya felix. 'Esok kejut aku au'. Kata nayeon. 'Banyak cantek muka kau, kau bangun aa sendiri'. Kata felix. 'Ala... Boleh la..'. Pujuk nayeon. 'Yela ii... Dah ii, p la tidor'. Kata felix. 'Ok, thx!'. Kata nayeon lalu masuk ke dalam biliknya, begitu juga felix.
'Camna aku leh jadi manja ngan dia??aish... Memalukan😫'. Kata hati nayeon.
'Pehal dia salu buat aku tenang?'. Kata hati felix.
Tbc
Abaikan typo😜
Vote;))
YOU ARE READING
MARRIED THE BAD GIRL
FanfictionIM NAYEON. Dengar je name nayeon nih.. sape tak kenal die kat SEKOLAH KEBANGSAAN JALAN HAMILTON?? bad girl n playgirl kat sekolah nih. semue cikgu takut ngan die. takdee sape pun yang beranih lawan die. Tapi.. walaupun die bad girl n playgirl, die s...