Tok tok tok
'Masuk!!'. Felix masuk dan berjalan kehadapan guru besar itu. Felix memandang name tag dia.
'Kim seora'
Guru besar itu memandang felix dan menyuruhnya untuk duduk. Sewaktu guru besar itu memandang felix, sempat jugak dia mengenyitkan matanya kearah felix. Tetapi felix hanya menjeling dan mengabaikannya. 'Bak kunci bilik kitaorang'. Kata felix straight to the point. Guru besar itu menghulurkan kunci dorm nereka kepada felix, lalu felix terus bangun dan berjalan untuk keluar dari bilik itu tanpa mengucapkan sebarang kata. 'Tunggu'. Felix menghentikan perjalanannya dan kalih mengada guru besar itu. 'Boleh saya mintak nombor fon awak?'. Tanyanya. Felix menggulingkan bola matanya naik keatas kerana malas hendak melayan orang tua di depannya. 'Maap, saya tak berminat untuk bercinta dengan orang tua macam cik seora. Lagih pun saya dah ada girlfriend'. Kata felix dan berlalu keluar dari bilik guru besar itu. 'What?! Dia kata aku tua?! Sial punya jantan tak guna'. Kata guru besar itu geram. Manakala felix dah sumpah serana guru besar itu.
Felix berjalan kearah kawan kawannya yang berada di depan bilik guru dan mengambil kembali beg ii nya. 'Nah nih kunci korang'. Kata felix sambil menghulurkan kunci kepada mereka. 'Kau tak duduk sekali ngan kitaorang?'. Tanya xiumin. 'Aku tidor ngan nayeon jeh'. Jawab felix malu ii. 'Owhhh.. Kk. Kitaorang gi luh'. Kata woozi. 'Okey.. Ada apa ii aku chat korang'. Kata felix.
'Jom kita masih bilik kita'. Kata felix lalu berjalan mendahului nayeon. Nayeon mengikutnya dari belakang.
Skip*)) bilik.
Felix membuka pintu bilik mereka dan dia masuk dahulu dan diikuti oleh nayeon dari belakang. Felix meletakkan beg ii mereka dia sebelah katil, manakala nayeon dia pergi melihat bilik air. Kemudian nayeon datang kearah felix. Nayeon terkejut kerana... 'Wtf! Srsly ada satu ja katil??!!'. Kata nayeon. Nayeon berjalan kearah satu pintu dan dia membuka. Disangkanya itu adalah sebuah bilik tapi malangnya, itu hanya sebuah dapur. 'Weh felix... Srs aa ada satu ja katil?'. Tanya nayeon minta kepastian. Felix mengangguk. 'Ala... Tidor sekatil je pun.. Bukan nak wat apa pun kan..'. Kata felix lalu memandang nayeon dengan muka gatal. 'Kau jangan erkk.. Kalau kau buat ape ii kat aku...siap kau'. Ancam nayeon. 'Kalau aku buat apa ii kat kau... Kita kawen jelah. Apa susah'. Kata felix. 'LEE FELIX!!'. Jerit nayeon mula geram. 'Yee... Ayang... Ayang dah tak sabar ke nak tidor ngan biy??'. Kata felix saja nak kenakan si nayeon. 'Kau enn... Memang nak kena tau'. Kata nayeon lalu pergi mengejar felix yang sudah lari. So..terjadilah kejadian kejar mengejar kat dalam bilik diorang tuh.
Tbc
Abaikan typo,
Vote meh🍁
YOU ARE READING
MARRIED THE BAD GIRL
FanfictionIM NAYEON. Dengar je name nayeon nih.. sape tak kenal die kat SEKOLAH KEBANGSAAN JALAN HAMILTON?? bad girl n playgirl kat sekolah nih. semue cikgu takut ngan die. takdee sape pun yang beranih lawan die. Tapi.. walaupun die bad girl n playgirl, die s...