4

132 7 9
                                    

'LEE FELIX!!!!!!! BANGUN LA.... AKU SOH KAU KEJUTKAN AKU. NIH TAK, AKU JUGAK YANG KENE KEJUTKAN KAU. BANGUN LA.. KITE DAH LAMBAT NIH!!'. jerit nayeon dari luar bilik mandi felix. 'Jap la... Kau nih tak reti sabar ke...'. Kata felix, lalu felix keluar dari bilik mandi dengan hanya melilitkan tualanya di pinggang. Nayeon yang berada betul ii depan pintu itu terus menutup matanya. 'Lee felix!!!... Pehal kau tak pakai baju!!!!!!kau tengok..mate aku dah tak suci au!'. Jerit nayeon sambil menutup matanya rapat. 'Sape soh kau dok kat depan nih'. Kata felix lalu pergi ke almarinya. 'Felix! Kau kat ne? Aku nak keluar nih'.  Kata nayeon. 'Aku ada kat almari'. Kata felix selamba, lalu nayeon terus membuka matanya dan berlari kearah pintu untuk keluar. Felix terkekeh melihat telatah nayeon yang comey tuh. 'Tau pun malu'.  Ngomel felix sambil tersenyum. 'Aish... Absal aku cam suka dia. Tak mungkin aaa!'. Ngomel felix lagih, lalu terus memakai bajunya.

Manakala situasi nayeon..

Selepas keluar ja dari bilik felix nayeon terus masuk biliknya dan masuk toilet. Nayeo melihat dirinya di depan cermin. 'Aduh....pahal pipi aku merah nih!!'. Kata nayeon. Tiba ii dia teringat pasal dia ngan felix tadih. 'Hot jugak die tuh'. Kata nayeon sambil menutup wajahnya🙈. Tiba ii nayeon tersedar dari hayalanya. 'Aih....aku mana leh suka kat mamat tuh. Aku dah ada chanyeol'. Kata nayeon lalu keluar dari bilik air dan menggalas begnya. Nayeon keluar dari biliknya,begitu jugak felix.felix pandang nayeon atas bawah lama...............'kau pehal pandang ii'. Kata nayeon. 'Mane de...aku pandang lantai bukan pandang kau,perasan'. Balas felix. Nayeon hanya memberi jelingan mautnya. Apabila di depan rumah nayeon berjalan menuju ke keretanya, tetapi felix dah tarik dia. 'Ape tarik ii nih!'. Kata nayeon marah. 'Kau gi sekolah ngan aku'. Kata felix sambil bawak nayeon ke keretanya. Nayeon hanya mengikut arahan lalu masuk ke dalam kereta felix. 'Absal aku ikut cakap dia???'. Kata hati nayeon pelik. Di dalam kereta felix tak habis ii memandang nayeon yang sedang memandang kearah luar tingkap. Nayeon yang dah perasan pun terus..... 'Kau absal doh... Dok pandang aku tak habih ii. Macam tak pernah tengok orang'. Kata nayeon seram. Felix tidak menjawab, dia hanya focus memandu.

20 minit selepas itu..

Felix n nayeon keluar dari kereta felix. Semua murid memandang mereka,termasuklah group twice,exo n bts.'Nayeon!'. Nayeon memandang kearah felix lalu mengangkat keningnya. 'Japgi balik, tunggu aku kat keta!!'. Jerit felix jelas didengari oleh murid ii yang lain. 'Ok!'. Balas nayeon sambil melambai kearah felix. Dunia felix terberhenti seketika. Srs! Felix tergoda! Chanyeol yang tengok situasi itu pun menjeling kearah felix dan berjalan menuju ke belakang sekolah, tempat lepak exo. 'Sejak bile kau jenis yang senang ikut cakap laki nih?'. Tanya mina. 'Maksud kau???'. Tanya nayeon kembali. 'Maksud aku... Tadih kan felix suruh kau tunggu kat kete die time balik, pastuh kau pun ikut je cakap die tanpa bantahan n.... Ape hubungan kau ngan felix lak nih'.  Terang mina. 'Tula.. Ape hubungan kau ngan felix lak nih...??kau jangan macam ii, tadih pun aku dah tengok muka chanyeol dah bara'. Kata jeongyeon lak. 'Chanyeol bara?'. Tanya nayeon. Group twice yang lain semue angguk. 'Die gi mane?'. Tanya nayeon lagih. 'Cam biase... Belakang sekolah la..'. Jawab momo. 'Aku gi jumpe die jap'. Kata nayeon. 'Eh... Tunggu ii. Kau tak jawab lagih soalan aku'.  Kata mina. 'Haih... Tadih, aku jalan kaki mai sekolah sebab kereta aku rosak. Pastuh felix nampak aku, die tumpangkan la aku'. Tipu nayeon. 'Ouh...'. Kata twice. 'Aduh... Aku lupa nak betau felix'. Kata hati nayeon. 'K aa aku gi luh'.  Kata nayeon dan berlari mencari felix.

Situasi bts ngan felix🔥

'Hoiy kau, giler aa kau felix. Sejak bile ade scandal nih'. Kata jin sambil menaikan kening sebelahnya. 'Tu'ah... Ape hubungan kau ngan nayeon?? Tibe ii je kau rapat ngan pompuan, dah tuh pompuan tuh nayeon lak tuh. Kau couple ngan die erk... '. Kata suga. 'Haha... Merepek aa korang, aku judt ja.. -'. 'Felix!!'. Jerit seseorang sambil mengambil nafasnya. Bts ngan felix memandang kearah perempuan tersebut. Perempuan itu berjalan mendekati felix dan menarik tangan felix untuk menjauhi bts. 'Absal ngan kau nih?'. Tanya felix. 'Jangan bagitau sapa ii yang kau ngan aku duduk serumah'.  Kata nayeon. 'Asal lak'. Tanya felix. 'Aish... Kalau orang tau, mampos la aku. Chanyeol mesti marah. Kau nak kene tumbok ngan die'. Kata nayeon. 'Eleh... Macam la die sorang je ade penumbok, aku pun ada la...'. Balas felix. 'Ahh... Pape je aa... Janji jangan betau orang pasal tuh k?'. Tanya nayeon lagih. Felix berfikir seketika... 'Boleh!'. Kata felix, nayeon tersenyum lega. 'Tapi ada syarat'. Kata felix, senyuman nayeon serta merta pudar. 'Ape syaratnya?'. Tanya nayeon. 'Kau kene cium aku luh'. Kata felix sambil memuncungkan bibirnya. 'Eeee.. Aku lagih sanggup cium bibir lembu dari cium bibir kau'. Kata nayeon lalu pergi dari situ. Felix tergelak dan tersenyum melihat bayang ii nayeon yang mula menghilang. 'Felix... Wake up ii... Sejak bile kau jadi camnih nih..'. Kata hati felix lalu memandang sekeliling. 'Wei hyung, pehal tadih?'. Tanya jungkook yang tiba ii datang di tepi felix. 'Hmm.. Tak de pape aa'. Kata felix sambil menggaru kepalanya. 'Hmmm.. Btw pasal kau ngan aku tak habih lagih au'. Kata jungkook. 'Pasal peh?'. Tanya felix pelik. 'Nayeon'. Jawab jungkook singkat. 'Absal ngan die?'. Tanya felix lagih. 'Absal hyung rapat ngan die'.  Kata jungkook sambil menangis cam dak ii tadika tak dapat ice cream😂😝. Felix mulak hanya membuat pokerfacenya.

Tanpa disedari oleh sapa ii... Chanyeol sedang memerhatikan felix dan nayeon sebentar tadih. 'Babi kau felix! Macamlah dah tak dak pompuan lain kat sekolah nih. Absal dalam banyak ii pompuan kat sekolah nih, girlfriend aku jugak kau nak kebas'. Ngomel chanyeol penuh membara. 'Tunggu aaa kau lee felix'.  Kata chanyeol penuh kebencian terhadap felix.

Tbc
Vote😉

MARRIED THE BAD GIRLWhere stories live. Discover now