Mathematics and 2 months later

36 6 1
                                    

Pov Hope
We zijn ondertussen 2 maand verder me school en ik heb een hele goede vriendin leren kennen. Melody en ik zijn onafscheidelijk geworden, we lijken zo op elkaar. We  hebben de zelfde humor, zelfde lach en de zelfde groene ogen. Nog 2 dagen en dan is het weekend en dan ga ik samen met Melody naar het zwembad hier in de stad. En blijf ik erna slapen tot dinsdag. Onze moeders kunnen het ook goed met elkaar vinden ze zijn super goede vriendinnen geworden want best wel fijn is voor mijn moeder ze het nooit echt iemand om mee te kletsen.
"Goedemorgen" word er geroepen achter me. Ha daar is eindelijk Melody "goedemorgen"! Zo nu ze er is vertrekken we eindelijk richting school na 20 minuten zetten we onze fietsen opslot en lopen richting de lockers voor onze boeken te nemen voor de eerste 4 lesuren die we hebben. Naast me hoor ik Melody zuchten. "He wa is er waarom zucht je zo hard"? Vraag ik  "Pfff we hebben de eerste 2 uren wiskunde en dan nog een uur geschiedenis". "Oooh als het dat maar is 😂😂😂".  TRIIIIIIIINNNGGGG. Samen lopen we naar wiskunde en gaan we  op onze vaste plekken zitten vanachter helemaal links bij de ramen. Zo kunnen we rustig praten met elkaar.  Mevrouw Peters komt binnen en vraagt voor stilte in de klas het enige geluid dat je nog hoort is het krijt dat tikt op het bord. Ik kijk op bord en zie dat we 2 hoofdstukken moeten maken uit ons wiskunde boek. Kiana steekt haar hand op en vraagt of we met 2 mogen werken. Normaal gezien mag het niet maar vandaag wel als we het rustig doen en in stilte we mogen alleen fluisteren. "Oke we beginnen". Na een uur en half zijn we klaar me onze wiskunde. We geven de juiste bladzijdes af aan de leerkracht we mogen op fluister toon met elkaar praten niet luider het is tenslotte nog een 20 tal min voor de bel gaat.  Na wat uren leek te duren ging de bel. Pfff eindelijk pauze ik heb echt honger. Oow wacht we hebben eerst nog een uurtje geschiedenis en dan eindelijk pauze! 😀😃. Goedemorgen iedereen zegt mevrouw Woudeland zo herhalen we haar. Vandaag gaan jullie per 2 een land kiezen en daar over een spreekbeurt maken en ik heb de groepjes al samen gezet. Aliene met Sophie, Kiana met Oliver, Kaylee met Laura, Lucas en Sander, Milan en Melanie, Lucy met Frank, Nick met Sam (jongen), Dunia met Sam (meisje) en tenslotte Melody en Hope . Veel succes iedereen en dit zijn de landen waar jullie het over gaan hebben en ik heb ze al verdeeld :
*België》Nick met Sam J
*Duitsland》 Dunia met Sam M
*Frankrijk》Melody en Hope
*Italië 》Lucas en Sander
*Zweden》Milan en Melanie
*Nederland》Lucy en Frank
*Spanje》Aliene en Sophie
*Letland 》Kaylee met Laura
*Polen》Kiana en Oliver
En nu hup hup aant het werk.
Hier is jullie werkblad.
We bekijken samen het blad het gaat vooral over de wie,wat,waar,waarom, wanneer en hoe vragen.
De geschiedenis,inwoners, en nog maar we gaan snel zitten aan een computer en beginnen er al aan.
Na een tijdje gaat de bel.
Eindelijk pauze. We gaan naar ons gebruikelijk plekje zitten bij de bomen. He Dina heb je zin om deze middag al verder te werken aan onze pw? Jha hoor is goed bij mijn thuis? Dan kunnen we als we een pauze nemen een plons nemen int zwembad. Triiiiiinnnng  zo nog een uurtje te gaan en we kunnen naar huis. Okey we hebben nu alleen nog sporten me de jongens en dan zijn we klaar.  We gaan nog snel even naar de lockers voor ons sportgerief en dan gaan we naar de sporthal daar aangekomen gaan we ons direct omkleden.  Vandaag gaan we baseball spelen daarvoor moeten we naar buiten, één van mijn favoriete sporten die van Melody blijkbaar ook. Hoe meer ik nadenk hoe meer ik besef da we op elkaar lijken. We hebben beiden blond haar en blauwe ogen, verjaren op de zelfde dag en we zijn even oud beiden nu 15. Veel tijd om nog na te denken heb ik niet ik ben direct aan de beurt om te slagen en daar gaan we, ik slaag super hard tegen de bal me de knuppel. De bal schiet ver genoeg om een home run te lopen. En zo gezegd zo gedaan ik loop in één keer uit. Mijn ploeg juicht dan is het de beurt aan Melody zij is de snelste van de klas.Ze heeft 5 loopwedstrijden gedaan en alle 5 ook gewonnen. We staan nu ongeveer 20  punten voor op de andere ploeg die hebben nog maar 5 punten kunnen halen. We horen de leerkracht roepen dat het nog 10 min voor de bel is we ruimen alles stilletjes op en gaan ons dan omkleden.  Na 10 minuten zijn we klaar we steken ons sportgerief terug in onze locker want we hebben morgen nog 2uur  sport. We zijn eindelijk onderweg naar huis we stoppen nog even snel bij een supermarktje ik moest nog boodschappen doen voor mijn moeder. Als we aangekomen bij mijn thuis zie ik de auto staan van mijn oudere broer. We zetten de fietsen op slot en we gaan via de achterdeur naar binnen, we zetten onze tassen neer bij de keukentafel en gaan naar boven. "Joeri" roep ik door het huis. "Jha?" Hoor ik van boven. "Kan ik je iets doen voor mij?" "Hangt er vanaf wat." Antwoord mijn broer "ik wil graag dit weekend met Melody in de stad gaan zwemmen zou je ons willen brengen zaterdag?" "JA is goed!" Roept hij. Dan hoor ik "wie is Melody?" "Hahah das mijn beste vriendin kiekIn de keuken neem ik 2 glazen en in de koelkast neem ik wat sap. "Zeg  is het oké dat mijn broer ons dit weekend ons weg brengt naar het zwembad ik heb geen zin om met de fiets te gaan." Ik zie haar knikken met haar hoofd we gaan liggen in de zetel en kijken op Netflix naar onze serie die we samen aan het kijken zijn pretty little lairs. Een serie die we geweldig vinden. Ik hoor iemand van de trap komen. Ik kijk naar de deur en ik zie mijn broer door de deur komen. Hij vraagt wat we aan het zien zijn. Ik kijk hem aan met zo een gezicht van meen je dit nu serieus face? Jij begint te lachen als hij onze gezichten ziet. Dan kijkt hij naar Melody. Ik kijk naar haar en zie haar rood worden. Hmmmm daar ga ik iets over zeggen.

The Missing TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu