Secretly in love with him / her

21 4 2
                                    

POV Melody

We zijn nu al half december en kerstmis kom er bijna aan we gaan het dit jaar vieren bij de familie van Hope, mijn grootouders gaan het vieren in Melbourne in Australië bij mijn tante die is er 20 jaar geleden gaan wonen toen ze haar man ontmoeten. Ik vind het super om bij Hope kerst te gaan vieren, alleen zie ik het niet zitten door haar broer. Pfff waarom kan ik gewoon niet voor mijn gevoelens uit komen tegen over hem en Hope, ik ga mijn moeder om raad vragen. Ik trek mijn sloeven aan en ga naar beneden waar me moeder in haar stoel een boek aan het lezen is, "eum, mam kan ik je over iets spreken?" " Ja hoor lieverd, wat is er je kijkt alsof ik je ga opeten?" "Nou het zit dus zo, ik ben verliefd op een jongen en ik weet niet goed hoe ik het moet vertellen aan hem en jha dat is het zo een beetje en ik hoop dat jij misschien een idee had om te zeggen wat ik moet of kan doen om voor mijn gevoelens uit te komen?" Ik kijk mijn moeder aan en ze zit na te denken want er vormt een rimpel op haar voorhoofd en dat is haar ""denkrimpel"" "Lieverd heeft het te maken met een jongen die ik ook ken?" Ik kijk haar aan en ben verbaasd om wat ze me vroeg. "Eum misschien, nou oke goed ik ben denk ik verliefd op Joeri en das dan nog is de broer van mijn beste vriendin ik weet gewoon niet wat ik moet doen mama" ik ben begin zacht te snikken en ze neemt me in een knuffel en fluistert zacht in mijn oor dat het wel goed komt. Ik sta recht en bedank mama en zeg dat ik ga zwemmen in de tuin. Ik loop naar boven en doe mijn bikini aan Hope en ik hebben dezelfde alleen ik heb die in het rood en zij in het zwart we zijn ze 2 weken geleden gaan halen in Breda mijn moeder had van alles nodig van de Ikea daar en wij zijn dan naar de winkel straat gegaan.

Pov Mama Melody

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov Mama Melody

Ik kijk mijn dochter na wanneer ze nog met betraande ogen naar boven loopt om haar om te kleden, ik vind het zo rot voor haar dat ze niet gewoon voor haar gevoelens uit kan komen maar ik snap het ergens ook wel het is al niet gemakkelijk om verliefd te zijn op zo'n jonge leeftijd als het dan ook nog is de broer is van je beste vriendin dan is het al helemaal niet gemakkelijk. En nu dat kerst ook nog in aantocht is word het alleen maar ongemakkelijk voor hen beide. Ik denk even na over wat ik kan doen. Na een tijdje neem ik de huistelefoon en tik het nummer in en wacht tot het over gaat " Hallo met Maria Verdammen" hoor ik aan de kant van de lijn " Dag Maria het is met Sophie eh ik moet is iets bespreken met jou het gaat over onze kinderen en kerst." zeg ik en ik krijg direct een antwoord terug "Is goed heb je deze namiddag vrij rond een uur of 4 dan spreken we af aan de Starbucks?" vraagt Maria "Is goed ik zie je daar over een halfuur oke?" "Tot zo!" antwoord ze nog snel en hangt dan op, ik ga naar buiten en zeg tegen Melody dat ik even weg ben " Moet je iets hebben van de Starbucks?" vraag ik nog snel aan haar, ze kijkt me aan en ik weet het al " Een Cappuccino zeker?"al lachend zegt ze ja. Ik neem de sleutels nog even snel en ga dan via de achter tuin naar de auto, ik start de auto en rij naar de Starbucks daar aangekomen zie ik Maria al zitten, ik geef haar een kus op haar wang en ga naast haar zitten en " ik ga er gaan rondjes om draaien Maria er is iets gaande tussen onze kinderen en dan bedoel ik vooral tussen Joeri en Melody, als ze beiden niet gaan uitkomen voor hun gevoelens dan gaat het heel ongemakkelijk worden voor iedereen." Zeg ik tegen haar en ze kijkt me aan maar knikt dan ja "we gaan iets moeten verzinnen maar denk dat we wel hulp gaan nodig hebben van Hope zijn kent hen het allerbeste dus ik bel haar even en vraag of ze komt goed?" Vraagt Maria en ik knik ja.

Pov Hope
*Bliep bliep bliep bliep* gaat mijn af ik zet mijn serie op pauze die ik aan het zien ben op Netflix en kijk wie het is het is mama eh das raar denk ik in mezelf ik neem gauw op "Hoi mam alles Oké?" Vraag ik snel. Ze legt uit dat ik nu onmiddellijk naar de Starbucks moet komen. Ik zeg ja en leg af, doe mijn schoenen aan steek mijn portemene in mijn tasje en gsm ook doe de deur open van de gang en roep heel luid "JOERI IK BEN EVEN WEG IK GA NAAR DE STARBUCKS!!!" Ik hoor een vage ja is goed terug en dan neem ik mijn paarse fiets uit de garage en doe het slot los en fiets als een halve gare naar de Starbucks. Na een 20 tal minuten kom ik er aan zet snel mijn fiets op slot en ga naar binnen na enkele minuten zie ik mijn moeder en de moeder van Melody ik ze even raar aan en ga dan toch maar zitten wanneer mijn moeder begint te praten snap ik het helemaal waarom ik hier ben.
We verzinnen een heel plan voor het MJ probleem want ze hebben wel gelijk als er niks ga gebeuren tussen die 2 voor het kerst is gaat het alleen maar gênant worden en dat wilt niemand tijdens kerst.
" Oké wanneer gaan we het uitvoeren?" Vraag ik. We denken even een minuutje na en dan spring ik van mijn stoel en roep luid " volgend weekend!" Alle mensen die er zitten kijken me even aan alsof ik een slag van de hamer heb gehad. Met een lichte rode kleur op mijn wangen ga ik terug zitten en leg dan uit aan mijn moeder en aan Sophie " kijk volgend weekend ben ik normaal bij jullie toch Sophie?" Ze knikt ja "oké Melody gaat vrijdags eerst dansen en dan ga ik altijd eerst even naar huis om mijn weekend tas te halen en te eten. Als ik nu stuur wanneer zij aan het dansen is dat mijn moeder erg ziek is geworden.........." Ik leg het hele plan uit en ze knikken en stellen vragen enz. Oké het plan is in orde nu alleen nog alles klaar gaan zetten en het plan kan worden uitgevoerd.
Ik kijk nu nog meer uit naar kerst.


Heb lieve lezers
Wat denken jullie dat er haar gebeuren?
Ja het is een redelijk kort stukje maar omdat er van alles gaat gebeuren in het volgende hoofdstuk gaat die sowieso al wat langer zijn.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Je mag altijd iets laten weten hoe je het vind of waar het beter kan, tips zijn altijd welkom. Als je zelf een idee hebt mag je die altijd voorstellen en dan zie ik of ik het kan verwerken in het boek.
Vergeet niet om op het te drukken.
Veel plezier
Liefs
Mij !

The Missing TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu