Pov Hope
Ik hoor mijn wekker af gaan en ik kijk hoe laat het is pfff 06.45 staat er op mijn klok ik wil me net terug omdraaien wanneer er zacht op mijn deur wordt geklopt en ik voel dat er langs één kant iemand gaat zitten en ik hoor mijn moeder zachtjes zeggen "he vandaag is the big day" Ik schiet ineens recht in mijn bed en kijk op de kalender en zie een sterretje staan als teken van de dag wanneer het plan wordt uit gevoerd. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. Ik spring mijn bed uit en maak me klaar voor deze geweldige dag met mijn moeder. Na een halfuur ben ik helemaal klaar ik heb ontbeten mijn tas gemaakt tanden gepoets. Tjip tjip ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een sms heb van Melody " he wat gaan we vandaag doen?"
Ik type snel terug en zeg dat ik vandaag met mijn moeder iets ga doen. We hebben me de moeder van Melody afgesproken bij ons thuis. We nemen alles door en dan is het de moment daar. Ik begin zenuwachtig te worden omdat Melody zo dadelijk naar hier komt ik heb mijn broer ook al op de hoogte gebracht en hij vond het maar raar toen ik hem verteelde dat hij een date had met Melody. Hij is zich nu aant het klaarmaken en dan moet hij nog de paarden en de koets gaan halen enz. Onze moeders zijn alles in het huisje gereed aan het maken.Ik hoor de bel gaan en ik spurt de trap af de laatste 3 trede mis ik waardoor ik half struikelend beneden kom bij de voordeur, ik zie Melody en trek haar naar binnen en zeg dat ze naar boven moet gaan, we lopen direct naar boven naar mijn kamer, ik sluit de door en zie Melody boos naar me kijken. Ik lach naar haar en ze vraagt wat the fuck mijn probleem is en wat er aan de hand is. Ik leg alles uit en ik zie haar ogen groot worden.
POV Melody
Ik luister geduldig naar de uitleg van Hope en het word met de minuut raarder en gekker, het komt er dus op neer dat niemand een ongemakkelijke situatie's wilt tijdens kerst dat begrijp ik maar om zo gek te doen snap ik niet helemaal. Ik luister verder en wanneer ik besef wat ze heeft gezegd worden mijn ogen groot en ik kijk mijn beste vriendin aan zie haar me een brede glimlach naar me kijken. Ik spring van de stoel af waar ik op zat en die valt op de grond en ik spring/val in de armen van Hope en begin samen met haar een rare knuffel/huppel dans te doen. Ze vraagt heel zachtjes aan mij " Ben je echt niet boos op mij en onze moeders?" Ik kijk haar aan en begin nog harder te lachen. "Neen natuurlijk niet gekkie ik ben mega blij dat je dit wilt doen. "En nu hup hup in de douch jij dan leg ik je kleren klaar."
Pov Hope
Na 20 minuten komt Melody eindelijk terug uit de badkamer en komt enkel binnen gewandeld met alleen maar handdoeken aan. "Oke blinddoek terug aan en dan aankleden en kijk niet zo naar me alsof ik jou ga vermoorden, vertrouw me nu meer hup hup, na een kwartier zit Melody eindelijk op de stoel bij mijn make up spullen ik doe lichtjes een beetje make up op bij haar, ik zet haar pumps bij haar voeten om straks mee te nemen naar beneden das net iets veiliger dan zo al de trap af te gaan. Ondertussen heb ik het haar van Melody ook gedaan, ik haal mijn gsm boven en kijk even hoe laat het is 19.30 u nog een halfuur en dan pas mag ze naar beneden gaan. Is denken wat ik nog kan doen bij haar , ooh haar nagels kan ik nog doen, ondertussen blijft ze maar vragen stellen , " waarom maak je me zo op?" "Wat gaan we doen?" "Hope????" "Ik ga even beneden wat drinken voor ons halen?" "Is goed" zegt Melody . Ik ren de trap af en bij de laatste 3 treden slaag ik over, ik val wel bijna maar da maakt niet uit deze avond moet perfect lopen voor haar en mijn broer, ik zie mijn moeder in de keuken alles in een picknick mand doen. "Hé mam hoe gaat het met Joeri?" "Goed hij is de tafel in het kleine huisje aan klaar zetten misschien moet jij is bij hem gaan kijken hij is echt op van de zenuwen." Ik knik en ren zo snel als ik kan naar het huisje het is nog wel eind van ons huis. Ik klop aan op de deur en zie na een paar minuten mijn broer zijn hoofd verschijnen. Hij kijkt opgelucht wanneer hij mij ziet " kom snel binnen is er iets?" "Neen ik moest van mam even komen zien of alles wel goed ging?Je leek der straks zo zenuwachtig dat je bijna ging flauwvallen." "Wat zou je nu zelf doen alles moet vanavond perfect zijn, zij is de gene waar ik mijn hele leven wil bij blijven snap je dat?" "Neen niet echt sorry tis namelijk niet dat ik een vriendje heb eh 😉" "Ja tegen dat jij ooit een vriendje ga hebben dan ben ik bejaard." Ik kijk heb aan met mij wtf face en hij schiet kei hard in de lach en een paar seconde erna schiet ik zelf in de lach."Hé, ik ga is zien hoe het met Melody gesteld is ze is nu al een halfuur alleen boven wie weet is ze wel neer gevallen van de nieuwsgierigheid."
Ik ren terug ze snel ik kan binnen 20 minuten komt Joeri Melody halen hij heeft een koets met 2 grote zwarte paarden gehuurd om haar zo naar het huisje te brengen, ja het huisje is misschien niet zover maar ze gaan ook nog uit eten enz.
POV Joeri
Van avond gaat het eindelijk gebeuren, ik ga er zo een speciale avond/nacht van maken dat ze die nooit gaat vergeten en hopelijk zegt ze ja op mijn vraag. Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is en ik loop nog even langs de spiegel om te kijken dat mijn haar nog goed zit, als dat gebeurd is ga ik naar de koets die ik al had klaargemaakt met hulp van die gekke zus van mij. Na een kwartje ben ik voor de deur van mijn eigen huis best gek eigenlijk als je het zo bedenkt iemand ophalen met paard en koets voor je eigen huis is echt wel mag.
Ik stuur een sms naar mijn zus, "Hé ben er is ze er klaar voor?" binnen enkele seconden heb ik al een antwoord terug gekregen en dat ze er helemaal klaar voor is. Ik bel aan en Hope doet de deur open en ik kijk achter Hope en zie haar staan in de allermooiste jurk, ze ziet er prachtig uit.
"Wat zie je er prachtig uit Mel" zeg ik tegen haar wanneer ze naar buiten komt en ze haar hand in de mijne haakt, ze bloost een beetje wat best schattig is. Ik help haar met het opstapje bij de koets en neem haar mee naar een van de mooiste restaurant in de stad. Ze kijkt alleen maar glimlachend naar mij waardoor er ook een glimlach op mijn gezicht komt.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dit is de koets
^^^^^^^
Dit is het huisje langs de binnen kant
^^^^^^^^^^^^Dit is haar jurk
JE LEEST
The Missing Twins
Fantasía2 zussen bij de geboorte gescheiden, zouden ze ooit weten wie ze werkelijk zijn? Komen ze ooit bij elkaar? Dit is een verhaal dat gaat over vriendschap, leugens, liefde en nog zoveel meer in dit verhaal, je leest in dit verhaal hoe 2 zussen elkaar...