" ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR EVET BİLİYORUZ ÇOK GEÇ BÖLÜM ATIYORUZ İNANIN FIRSAT OLMUYO VE İKİ KİŞİ YAZDIĞIMIZ İÇİN YANİ FİKİRLERİMİZ KARIŞIYO VE BİZDE BU FİKİRLERİ ORTAK OLARAK YAZMAYA ÇALIŞIYORUZ BU İKİNCİ BÖLÜM BİRAZ SIKICI OLABİLİR AMA İNANIN YAZARKEN BİZDE SIKILDIK YANİ NE ZAMAN SONUCA VARICAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUZ HANİ ARTIK Bİ OLAY OLSUNDA KURTULALIM FALAN DİYE GEÇİRİYORUZ AKLIMIZDA ASLINDA ÇOK GÜZEL PLANLAR VAR VE BUNLARI İLERDEKİ BÖLÜMDE GÖRÜCEKSİNİZ SİZİ SEVİYORUM DESTEKLERİNİ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ YORUM YAPIP VOTE ATMAYI UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR.. "
-----------------------------------------------------------
--------------ŞİMDİKİ ZAMAN----------------
(2018) jüpiter'in ağzından;
Bedenim 18 olabilir ama ruhum 48 yaşında gibi, ya ağlamak insanı durgunlaştırıyor ve ben şu zamana kadar hiç sesli ağlamadım, internette görmüştüm geceleri yatarken ağlayan kadınlar normal sesli ağlayan kadınlardan %50 daha güçlü olurmuş diye, bence çok yanlış çünkü geceleri ağladığımda veya normal ağladığımda sadece kendimi o acılara karanlıklara daha çok sürüyorum ve bu benim kat be kat daha acı çekmemi sağlıyor, bu yüzdenden güçlü durmaya en azından dışarı karşı durmaya çalışıyorum.
sabahın 06:00 dan beri ayaktayım, ilk önce duş alıp odamı topladım, şimdi de Melis'i uyandırmaya çalışıyorum. ama kötü tarafı uyanmıyor, ve biraz daha oyalanırsak hem okula geç kalıcaz hemde yurtaki kahvaltıya yetişemicez .
3 senedir duygusuz gibiydim ki bu melis için geçerli değil, kendisi sürekli erkekler ile mıch much halinde olduğu için fırsatı kalmıyordun acı çekmeye; Melis'te en sevmediğim huylardan bir tanesi her ay erkek arkadaş değiştirmesi yani sevgili dediğin bir tane olur ve sabit kalır ama melisinki sevgililik bile deği takılıyorlar sonra 1 haftaya kalmaz bitiriyorlar ve bu benim sinirlerimi bozuyo.
en son Melis'i bir iki defa daha dürttükten sonra onu öylece bırakıp kahvaltıya indim. kahvaltıdan sonra okula geldim ve şimdi 3. dersteyim ama hala Melis gelmedi, endişelerim git gide daha çok artmaya başlıyor.
tenefüs zili çaldığında hemen bahçeye indim ki keşke inmeseydim, bana doğru gelen burcu cadısıyla adımları durdum ve ona doğru bakmaya başladım.
" naber ezik" ezik kelimesini bilerek vurgulu söylemişti, yüzündeki badanasıyla zor çıkan sesiyle kollarını önünde birleştirip karşımda durdu ve bana o küçümseyici bakışlarından atamaya başladı ki bunun altında kalmayıp bende;
" iyidir okulumuzun en en en en iyi -yüzüme gülümseme yerleştirip-fahişesi, peki sen nasılsın?" dememle ve bingo saçını savurup arkasını döndü ve tıpış tıpış gitti.
zafer edasıyla gerindim, cebimden telefonumu çıkarttım ve Melis'i aradım, 3. çalışımdada meşgule attı dahada zorlamadım, başımı telefondan kaldırıp bahçeyi öyle bir taradı ve bir noktada durdu, okulun otoparkındaki kırmızı porscheden inenlerle gözlerim yuvalarından fırlarcasına açıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR kan
Novela JuvenilDaha 15 yaşındaydı ikisi; Birbirinden zıt iki arkadaş,hayatın onlara gelen oyunlarından habersiz. Biri umudu ile aşkı bulurken diğeri ise nefreti ile boğuşuyordu.