♡HeartBEAT♡8 ~ကိုကို~

1.6K 221 31
                                    


Oh Sehun ဆိုသည့္ ေကာင္ေလးရွာေနခဲ့ေသာ ... ေမၽွာ္လင့္ေနခဲ့ေသာ ...

Kim Jongin ဆိုသည့္ ... ေကာင္ေလးသည္ကေတာ့ ...

ဆိုးလ္ၿမိဳ႕ကေနမွ ... ႏွစ္နာရီနီးပါး ... ကားစီးမွေရာက္ေသာ ... နယ္ၿမိဳ႕ေလးတစ္ခုမွာေပါ့ ...

Jongin ဒီေရာက္ေနသည္ကို ... ဘယ္သူမွ သိမွာမဟုတ္ ...

ဒီလို တိတ္ဆိတ္တဲ့ေနရာမ်ိဳးေတြကို ... Jongin သေဘာက်သည္ ...

ဒီကိုေရာက္တဲ့ အတြက္ ... စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္လာသလိုကို ... ခံစားရမိတယ္ေလ ...

မ်က္လံုးမွိတ္ၿပီး ... Jongin ေလကိုရွဴသြင္းေနလိုက္တယ္ ...

အျပံဳးအရယ္မရွိဘူးလို႔ ... ထင္ရတဲ့ ... Jongin သည္ကေတာ့ ... ႏႈတ္ခမ္းေလး ... ေကြးညြတ္ရုံေလာက္ျပံဳးေနခဲ့တယ္ေလ ...

Jongin ခုေရာက္ေနတာက ... ဒီၿမိဳ႕ငယ္ေလးထဲက ... အလယ္တန္းေက်ာင္းေလးရဲ႕ ... ကစားကြင္းေလးမွာေပါ့ ...

မ်က္စိေရွ႕ ... မလွမ္းမကန္းမွာ ... ႏွစ္ထပ္ေက်ာင္းေဆာင္ႀကီးရွိေနတယ္ေလ ...

ေက်ာင္းပိတ္ရက္မို႔ထင္ပါတယ္ ... ကေလးေတြလည္းမရွိ ...

Jongin ... တေယာက္ထဲသာ ... ေငးၾကည့္ေနခဲ့မိတယ္ ...

Sehun ေတြ႕ခ်င္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ... ရုပ္တည္ေနတတ္တဲ့ ... Jongin က ဒီမွာျပံဳးရႊင္ေနခဲ့တယ္ေလ ...

Jongin ... တစ္ေယာက္စီး ဒန္းေလးေပၚထိုင္ရင္း ... ေျမႀကီးကို ... ဖိနပ္ထိပ္ေလးနဲ႔ ... ထိုးဆြေနတယ္ေလ ...

တိတ္ဆိတ္လ်က္ရွိတုန္း ...

Jongin ... ရဲ႕ဖုန္းေလး အသံျမည္လာခဲ့တယ္ ...

Jongin လ်စ္လ်ဴရႈရင္းသာ ေနေနလိုက္တယ္ ...

ေတာ္ေတာ္ၾကာသည္အထိ ... ဇြဲေကာင္းလြန္းသူေၾကာင့္ ...

Baekhyun ဖုန္းဆက္ျခင္းသာ ...

အင္း ... ေပ်ာက္လို႔ရွာျပန္ၿပီလား မသိ ... ေက်ာင္းမတက္လို႔ ... ဆူဦးမလားပဲ ...

သူ႔ကိုမေျပာခဲ့လို႔ ... baek ေတာ့ စိတ္ဆိုးေနေလာက္သည္ေလ ...

Baekhyun နဲ႔ဖုန္းေျပာျဖစ္ေတာ့ ...

စိတ္ပူလြန္းေနသည့္ ... baekhyun အသံေၾကာင့္ ... Jongin ကိုယ္ဟာကိုယ္သာ ... အျပစ္တင္မိသည္ ...

HeartBEAT {SeKai}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora