♡HeartBEAT♡21 ~အမွား~

1.2K 182 22
                                    


က်ေတာ္နာမည္ Oh Sehun ... Korea ရဲ႕ စီးပြားေရးမွာ Top 10 အထိဝင္တဲ့ ... Oh gp ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သားအျဖစ္ ေမြးလာခဲ့တယ္ေလ ...

အမ်ားအားက်ခံလူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပင္မယ့္ ... က်ေတာ္မွာ လူအမ်ားမသိတဲ့ ... ေရာဂါတစ္ခုပါလာခဲ့တယ္ေလ ...

ဟက္ ... ႏွလံုးေရာဂါေလ ...

လူမွန္းသိတတ္စအရြယ္ကတည္းက ... ပိုးေမြးသလိုေမြးလာခံရေသာ က်ေတာ္ ...

ဒါပင္မယ့္ က်ေတာ္ကို လူနာတစ္ေယာက္ ... ေရာဂါသည္တစ္ေယာက္လို ... ဆက္ဆံမွာ က်ေတာ္ေၾကာက္တယ္ ...

ဒါေၾကာင့္အမ်ားနဲ႔တန္းတူ ထူးစြာေနခဲ့တယ္ ...

ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတယ္ဘဝႀကီးကို ... ျပသာနာေတြျဖစ္လည္း လိုက္ရွင္းမယ့္ သူေတြကလည္းေနာက္မွာ အဆင္သင့္ပဲဆိုေတာ့ ... က်ေတာ္ဆိုးမွန္းမသိ ဆိုးလာခဲ့တယ္ ...

တစ္ေန႔မွာ ... omma တားေနရက္နဲ႔ ... ကားၿပိဳင္ေမာင္းကြင္းမွာ ... ကားသြားေမာင္းရင္း ... က်ေတာ္ အက္စီးဒင့္ျဖစ္ပြားခဲ့တယ္ ... ေဆးရုံကိုေသြးခ်င္းခ်င္းရဲၿပီးေရာက္သြားခဲ့တယ္ေလ ... ေရာဂါအခံကလည္းရွိေတာ့ ... က်ေတာ္အေျခအေနက ေမၽွာ္လင့္ခ်က္က ဂိတ္ဆံုးေပါ့ ...

က်ေတာ္ကံေကာင္းခဲ့သည္လား မသိ ... က်ေတာ္ အသက္ေဘးက လႊတ္လာခဲ့တယ္ေလ ...

ဒီလို ထိတ္လန္႔စရာျဖစ္ပြားသြားသည့္တိုင္ ... က်ေတာ္သည္က ေအးေဆး ... အရင္အတိုင္း ဆိုးျမဲ ရႈပ္ျမဲ ...

ဒါပင္မယ့္ ... ဒီလို ရႈပ္ေပြပင္မယ့္ ... က်ေတာ္ႏွလံုးသားကို လႈပ္ခါႏိုင္သူမရွိ ...

တေန႔ေတာ့ ... က်ေတာ္ထက္ပင္ မာနႀကီး ... အေခ်ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ... တတိတိနဲ႔ က်ေတာ္ရင္ခုန္လာခဲ့မိတယ္ ...

သူ႔နာမည္က Kim Jongin တဲ့ ... သူက အရမ္းလၽွိုဳ႕ဝွက္လြန္းသူ ... ခံစားခ်က္ေတြကို ကြယ္ဝွက္တာ ေတာ္လြန္းတယ့္ ေကာင္ေလး ...

အဲ့လိုေကာင္ေလးကို က်ေတာ္ႀကိဳက္မိခဲ့တယ္ ... က်ေတာ္တို႔တြဲခဲ့ၾကတယ္ ...

သို႔ေသာ္ ... သူ႔ဘက္က က်ေတာ္ကို ... မခ်စ္မွန္း ... က်ေတာ္သိတယ္ ... သိသိရက္နဲ႔ကို ဇြတ္တိုးဝင္မိေသာ Oh Sehun ပင္ ...

HeartBEAT {SeKai}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora