♡HeartBEAT♡1 ~အစ~

4.2K 288 4
                                    


HEART Cafe ...

ထို HEART ဆိုတဲ့ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​​ေလးမွာ ... ​ေသးငယ္​​ေသာ္​လည္​း ... အခုခ်ိန္​တြင္​​ေတာ့ ... စားသံုးသူမ်ားနဲ႔ ... ျပည္​့​ေန​ေလသည္​ ...

ထိုအခ်ိန္​တြင္​ ... ဆိုင္​ရဲ႕အထိုင္​ဖုန္​း​ေလးျမည္​လာကာ ...​ေကာင္​တာတြင္​ထိုင္​​ေနသူတစ္​​ေယာက္​က ... ဖုန္​းကိုင္​လိုက္​​ေသာ္​ ...

တစ္​ဖက္​မွလူတစ္​​ေယာက္​အား ... ​ေခၚ​ေပးရန္​​ေတာင္​းဆို​ေသာ​ေၾကာင္​့ ... လူတစ္​​ေယာက္​အား​ေခၚလိုက္​​ေသာအခါ ..

ဖုန္​းကိုင္​ထား​ေသာ ... ​ေကာင္​​ေလးပံုစံမွာ ... ႐ွပ္​လက္​႐ွည္​အျဖဴကို ​ေခါက္​တင္​ထားကာ ... ဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီအနက္​ႏွင္​့ ... တြဲဖက္​ဝတ္​ဆင္​ထားကာ ... ထိုအ​ေပၚမွ ... ခါးစီးအနက္​​ေရာင္​အကာ​ေလးျဖင္​့ ထပ္​မံ၍အ​ေပၚကာထပ္​ကာခ်ည္​​ေႏွာင္​ထား​ေသးသည္​ ...

ထိုဆိုင္​​ေလးရဲ႕ ... ဝန္​ထမ္​းဝတ္​စံုပံုစံျဖစ္​ဟန္​တူသည္​ ...

ဆံပင္​အညိဳ​ေရာင္​​ေဖ်ာ့​ေလးကို​ေသခ်ာစြာဖီးသင္​ထား​ေလသည္​ ... တျခားဆိုင္​႐ွိ သူမ်ားထက္​​ေတာ့ ... ​ေကာင္​​ေလးပံုစံသည္​ ... ထူးျခား​ေန​ေလသည္​ ...

​ဖုန္​းစကိုင္​ကိုင္​ခ်င္​းတြင္​ ... ျပံဳးရႊင္​စြာနဲ႔ ... တစ္​ဖက္​အားျပန္​​ေျဖ​ေန​ေသာ​ေကာင္​​ေလး၏ ... ပံုစံ​ေလးသည္​ ... တခဏအတြင္​း ... အျပံဳးမ်ား​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားကာ ... မ်က္​ဝန္​းမွအရည္​ၾကည္​မ်ား​ေဝ့ဝဲသြား​ေလသည္​ ...

ထို​ေနာက္​တြင္​​ေတာ့ ... နားတြင္ကပ္ထား​ေ​သာ ... ဖုန္​း​ေလးသည္​ ... လႊတ္​က်သြားၿပီး​ေနာက္​ ...

အ​ေျပးတစ္​ပိုင္​းျဖင္​့ ... Cafe ဆိုင္​​ေလးထဲက​ေန ... ​ေျပးထြက္​သြား​ေလသည္​ ...

​ေနာက္​မွ ... ​ေအာ္​​ေခၚသံမ်ားအား ... လ်စ္​လ်ဴရႈ၍ ...

~•~•~•~•~•~•

BEAT Hospital ...

​ထို BEAT Hospital ... ဆိုင္​းဘုတ္​တင္​ထား​ေသာ ... အ​ေဆာက္​အအံုဝင္​​ေပါက္​​ေ႐ွ႕သို႔ ... လ်ွင္​ျမန္​စြာ​ေရာက္​လာ​ေသာ ... အ​ေရး​ေပၚ ​ေဆး႐ုံကားတစ္​စီး ...

HeartBEAT {SeKai}Where stories live. Discover now