♡HeartBEAT♡2 ~​​စတင္​​ျမင္​​ေတြ႕မႈ~

3.2K 282 19
                                    


​ေခါင္​းစြတ္​ပါသည္​့ ... အက်ႌအနက္​​ေရာင္​ကို ... ​ေခါင္​းကိုပါလံု​ေအာင္​စြတ္​ထားရင္​း ... လက္​ထဲကဖုန္​းကိုၾကည္​့လ်က္​ ... လမ္​း​ေလွ်ာက္​လာ​ေသာ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ...

​ေဘာင္​းဘီကိုလည္​း ... အနက္​သာဝတ္​ဆင္​ထားၿပီး ... ခပ္​ငုံ႔ငံုေခါင္​းကိုငံုထားရင္​း ... ကိုယ္​လမ္​းကိုယ္​သာဆက္​​ေလ်ွာက္​၍​ေန​ေလသည္​ ... ​

မ်က္​ႏွာ​ကိုလည္​း ... ဖံုးအုပ္​ထားရာ ... မ်က္​လံုးတစ္​စံုသာ​ေဖာ္​ျပထားသည္​ ...

ထိုမ်က္လံုးတစ္​စံုသည္​ပင္​ ... လူတစ္​​ေယာက္​ကိုညိဳ႕ယူဆြဲငင္​ႏိုင္​သည္​အထိ ... ​ေတာက္​ပ​ေသာ္​လည္​း ...
ယခုမူထို​ေတာက္​ပမႈကိုကာကြယ္​ရန္​အသြင္​​ေဆာင္​ထားပံုရကာ ...
ထိုမ်က္​လံုးမ်ားအ​ေပၚတြင္​ ... မ်က္​မွန္​ဝိုင္​းက​ေလးကိုတပ္​ဆင္​ထား​ေလသည္​ ...

အနားပတ္​ဝန္​းက်င္​႐ွိ ... လူအမ်ားကိုဂ႐ုမထားစြာျဖင္​့ ... ကိုယ္​့လမ္​းကိုယ္​​ေလ်ွာက္​​ေနစဥ္​ ...

ထိုအခ်ိန္​မွာပင္​ ... ​ေဘးနား႐ွိ ... ကားလမ္​းမ​ေပၚသို႔ ... အ႐ွိန္​ျပင္​းစြာ​ေမာင္​းႏွင္​လာ​ေသာ ... ၿပိဳင္​ကားအနက္​​ေရာင္​တစ္​စီး ... ျဖတ္​​ေမာင္​းသြား​ေလရာ ...

​ေဘးနား႐ွိ ... အလွစိုက္​ပ်ိဳးထား​ေသာ ... အပင္​ မ်ားပင္​ ... ယိမ္​းႏြဲ ့လႈပ္​ယမ္​း​ေႂကြၾကသြားၾက​ေလသည္​ ...

ကားအ႐ွိန္​မည္​မ်ွအထိျပင္​း​ေၾကာင္​းသက္​​ေသျပ​ေလသည္​ ...

ထိုအခ်ိန္​က​ေလးမွာပင္​ ... ခပ္​ငိုက္​ငိုက္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​​ေန​ေသာ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ ... ​ေခါင္​း​ေပၚက​ေခါင္​းစြတ္​​ေလးသည္​ ... ကားရဲ႕အ႐ွိန္​ႏႈန္​း​ေၾကာင္​့ပင္​ ... ကြၽတ္​က်သြား​ေလသည္​ ...

တစ္​ၿပိဳင္​နက္​ ... ဆံပင္​အညိဳ​ေရာင္​​ေပ်ာ့​ေလးမ်ားသည္​လည္​း ... ျဖာက်သြားၿပီး ... ခဏခ်င္​းပြ​ေယာင္​းသြား​ေလသည္​ ...

ဆံပင္​ပြ​ေယာင္​းသြားသည္​မ်ားကို ... လက္​ႏွင္​့ထပ္​မံထိုးဖြလိုက္​ၿပီး ...

ကြၽတ္​က်သြား​ေသာ​ေခါင္​းစြတ္​အား ... အျမန္​ျပန္​​ေကာက္​စြတ္​ရင္​း ... အလွမ္​း​ေဝး​ေတာ္​​ေတာ္​ပင္​​ေရာက္​​ေန​ေသာ ... ၿပိဳင္​ကားအနက္​အားၾကည္​့လိုက္​ရင္​း ... စိတ္​တိုစြာျဖင္​့ ... ​ကြၽစ္​ခနဲစုပ္​သက္​မိရင္​း ...

HeartBEAT {SeKai}Where stories live. Discover now