♡HeartBEAT♡13 ~တြဲၾကတာေပါ့~

1.5K 238 46
                                    


Jongin ... မေတြ႕တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ ... ကိုကို ဆီကို သြားႏႈတ္ဆက္ၿပီး ... ျပန္လာခဲ့လိုက္သည္ ...

ျပန္လာခဲ့တဲ့ ... လမ္းတစ္ေလၽွာက္လံုး ေတြးေတာေနမိတာက ... ကိုကို ဆီအေရာက္သြားမယ္ဆိုတာပင္ ...

မၾကာေသးခင္ကမွ ... ေမ့ ဆီကေနသိထားခဲ့မိတဲ့ ... တစ္ခုထဲေသာ အေၾကာင္းအရင္းေၾကာင့္လည္း ... Jongin စိတ္သည္ တက္ႂကြေနေလသည္ ...

ဒါေၾကာင့္ တက္ႂကြေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ ... လွမ္းေလၽွာက္ေနေလေတာ့သည္ ...

"ကိုကို ဆီ Jong လာေနၿပီ ..."

Jongin ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ ... ဝင္ဝင္ျခင္း ကားမ်ားရပ္ထားရာတြင္ လူမ်ားအံုေနသည္ကိုေတြ႕ရေလသည္ ...

ဒါ ဟို တစ္ေယာက္ေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္မွာ လူအံုေနရတာက ...

ပံုမွန္ဆို ... ျဖတ္ေက်ာ္သြားမိမွာ မွန္ပင္မဲ့ ... ဒီတစ္ခါေတာ့ Jongin ရပ္ၾကည့္ေနမိတယ္ ... Oh Sehun ကိုေပါ့ ...

ကိုယ္က သူကို တစ္ခါမၽွေတာ့ စူးစိုက္မၾကည့္ဘူးသလို ... ပတ္ဝန္းက်င္ကိုလည္း ၾကည့္ေနတတ္သူ မဟုတ္ သို႔ေသာ္ ... ဒီတစ္ခါေတာ့ ရပ္ၾကည့္ေနမိေလသည္ ...

Oh Sehun လည္း သူ႔အား ႏႈတ္ခမ္းတြန္႔ရုံမၽွျဖင့္ ... ျပန္စိုက္ၾကည့္ေနသည္ကို ... Jongin သိသည္ ... အၾကည့္ကိုလည္း မေရွာင္မိ ...

ခဏၾကာသူက ... ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကို ဖက္ၿပီး ... လက္ဆြဲထြက္သြားသည္ကို ေတြ႕ရသည္ ...

Jongin ... မ်က္ေမွာင္မ်ားတြန္႔ကုပ္သြားမိသည္ ... ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိ ... ဒီျမင္ကြင္းကို မျမင္ခ်င္ ...

ထို႔ျပင္ ... Jongin "ေတာက္" ပါေခါက္မိလ်က္သား ...

ဒါေၾကာင့္ Jongin ... Oh Sehun ဆီသြားရန္ျပင္ခ်ိန္ ... လက္ကိုဖမ္းဆြဲခံထားလိုက္ရသည္ ... ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... Baekhyun ...

"Jongin ... ဘယ္သြားမို႔လည္း ..."

"ကိုကို ဆီ ..."

"အမ္ ..."

baekhyun ... ရဲ႕ အံ့ဩေနသည့္ အေမးသံျပဳေသာ စကားကို ... လ်စ္လ်ဴရႈခဲ့လိုက္ၿပီး ...

အျမင္မၾကည့္မိေသာ ... ပူးကပ္ေနေသာ ... ကိုယ္ခႏၶာ ႏွစ္ခုကို ဆြဲခြာ တြန္းထုတ္လိုက္သည္ ...

HeartBEAT {SeKai}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora