♡HeartBEAT♡18 ~ငါ့ကိုနမ္းပါ~

1.2K 186 18
                                    


"Sehun ..."

"အင္း ..."

"ဒီေန႔ၿငိမ္လွခ်ည္လား ..."

"အင္း ..."

"တအင္းအင္းနဲ႔ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ..."

"မင္းကလည္းေလကုန္ခံၿပီးသြားေမးေနတယ္ ... ဒီေန႔Jongin မလာဘူးေလ ..."

"ဟုတ္လား Sehun ..."

"အင္း ..."

"ဘာလို႔တဲ့လဲ ..."

"ဒီေန႔သြားစရာရွိလို႔တဲ့ ... ေက်ာင္းမလာေတာ့ဘူးတဲ့ ... ငါကိုညထဲကေျပာထားတာ ..."

"ေအာ္ ... ဒါပဲလား ..."

"••••• ..."

"Baekhyun လဲ ေက်ာင္းမလာပံုေထာက္ရင္ ... Jongin နဲ႔တစ္ေနရာရာမွာ ကိစၥရွိလို႔ေနမွာေပါ့ ...

မင္းကိုဘာကိစၥလဲဆိုတာ ... Jongin မေျပာဘူးလား ..."

"Jong မေျပာျပခ်င္တာကို ... ငါမေမးဘူး ... Minwoo ..."

ၿငိမ္လြန္းလွေသာ Sehun အားၾကည့္ေနတုန္း ... Sehun တို႔ ဝိုင္းကို ခပ္ရုိ႔ရုိ႔ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ ခ်ဥ္းကပ္လာေလသည္ ...

ႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ကေနမွ ... ေရွ႕ကိုပိုတိုးလာရင္း ... စကားစဖို႔ရွာေနေလရဲ႕ ... Sehun ကိုၾကည့္ရင္းျဖင့္ ...

Sehun သည္ကေတာ့ ... ခပ္ေဝးေဝးကို အၾကည့္ပို႔ရင္း ... သက္ျပင္းတခ်ခ်ျဖင့္ ... မလာသူအားေမၽွာ္ေနေလရဲ႕ ...

"စီနီယာ ... ဟို ..."

စကားမစႏိုင္ေသာ ... ေကာင္မေလးအား ... Shin Young ကေနမွ ...

"ေျပာေလ ..."

"စီနီယာ Sehun ကိုေလ ..."

"Sehun ..."

Minwoo ရဲ႕ခပ္ဆက္ဆက္ေခၚသံၾကားမွ ... ဘာလဲဆိုေသာအထာျဖင့္ Sehunေမးဆက္ျပေတာ့ ... ျပန္၍မ်က္ႏွာရိပ္ျပမႈေၾကာင့္ ... Sehun ၾကည့္မိေတာ့ ... ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က ... သူအားေျပာစရာရွိပံုပင္ ... Sehun ေျပာဆိုသည့္သေဘာေဆာင္ေတာ့ ...

"ဟို ... ညီမနာမည္ ယူနာ ပါ ... ဟို ... စီနီယာSehun ကို ညီမ သေဘာက်လို႔ ... ညီမနဲ႔တြဲၾကရေအာင္ ..."

မ်က္စိစံုမွိတ္ေျပာေသာ ေကာင္မေလးမွာ ... တျခားသူအတြက္ေတာ့ ... ခ်စ္စရာျဖစ္ေနေလာက္ပင္မယ့္ ... Oh Sehun အတြက္ေတာ့ ... ဘာမွမခံစားရ ...

HeartBEAT {SeKai}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant