Çıplak bir kadın vücudu asılı sigara dumanımda. Islak kahve gözlerindeki acıya bakılırsa henüz sevgi yitiminden nasibini almış gibi. Mahzun edasındaki meymenetsiz gözyaşlarını saklamaya çalışıyor kabaca. Aşkı okyanus sanan tüm kişisel gelişim kitaplarına küfreder gibi bir hali var: Yorgun bir hayli...
Çıplak bir kadın vücudu asılı sigara dumanımda. Terli göz kapaklarındaki halsizliğine bakılırsa henüz orgazm buğusuna kapılmış gibi. Daha yeni deri değiştirmiş bir yılan kadar gururlu ve haşin. Bekaret kılıfını üstünden çıkarmış olmanın hazzına varıyor olmalı: Körkütük bir hayli...
Çıplak bir kadın vücudu asılı sigara dumanımda. Mosmor gerdanındaki huysuzluğuna bakılırsa henüz şiddetin kucağına düşmüş gibi. Biraz önceki yalvarmalarının sessizliğinde kayboluyor. Paranoyayı literatüre sokan tüm kurumlara nefret duyuyor olmalı: Korkusuz bir hayli...
Çıplak bir kadın vücudu asılı sigara dumanımda. Kan deryası dışkısına bakılırsa henüz tecavüzle tanışmış gibi. Neşter ürpertisi bırakmasa da peşini, panik atak çemberinden geçmeye niyetli değil daha. Kocasının "alnı ak, yüzü pak" uykusunu bölebilecek bir intihar denemesi var aklında: Sarsılmış bir hayli...
...
Çıplak bir kadın vücudu asılı sigara dumanımda. Çıplak bir kadın vücudu asılı ataerkil çarmıhımda. Çıplak bir kadın vücudu var aklımda; mastürbasyonumu tetikleyen. Çıplak bir kadın vücudu dayalı namus duvarımın köşesine. Çıplak bir kadın vücudu tam ortasında radikalizmin. Ve çırılçıplak bir kadın gördüm sokak ortasında. Üstünde eski bir toplumsal zihniyet hırkası. Hırkanın üstünde eski dilde bir aforizma: Anam avradım olsun!...