(59)

834 26 3
                                    

Arkadaslaaaar rüyamda Sebaşkımı gordum onu hikayeye döktüüümm.

Not:üzüntü olasılığı,delice aşk,vampir(ama diğer bölümdeki gibi değil yani şeytani değil vampir kan emen😂)

Sen üniversite sona giden bir kızsin ve sınıfında bir Sebastian var allah onu kahretmesin çünkü sana hep gıcık davraniyordur ve dalga geciyordur yine bir gün siniftayken.

"Aa bizim ineğe bakın teneffüs bile ders caliyor"dedi seb.

Ve sen bunca yaptığına sinirlenip"ya yeter senin yaptığın sana ne sana ne Tamam mi git burdan ya"dedin.

Ama o seninle uğraşmaya devam etti aslında içten içe ondan hoslaniyorsundur ama o salah hayatta soylemezsin çok geçmeden bunun vampir olduğunu ogrenirsin ve buda senin bildiğini öğrenir sen evine doğru yürürken nerden geldiği bilinmeyen bu kol seni ıssız bir sokağa çeker ve hava kararmisti bu sebastianda ve seni duvarla arasına aldı sinirlenerek konustun;

"Napiyorsun ya giciklığın artik okul disinadami cikti"

"Duyduğuma göre benimle ilgili bişey ogrenmissin"dedi.

Korktun titremeye başladın onun kız kardeşi Jennifer le iyi arkadastin ve sana her şeyi anlatmıştı ve konustun;

"Ha-Hayir b-bişey ogrenmedim"dedin.

Bileğini sertçe tuttu"yalan söyleme s/a eğer bu duyduklarını birisine soylersen senin kanını icerim"dedi.

Ve gitti sen korkmustun tabikide kimseye soylemicektin yoksa dediğini yapardı herhalde.

***

Biraz zaman geçti ve Jenniferin sayesine Sebastianda biraz iyi arkadaş olmustunuz ve seni vampirlerin özel gittiği yerlerine götürdüler bir toplantı baslicaktı galiba sen sebastianla karşılıklı oturuyordun Jennifer ise sağ tarafindayid sebastianla aranizda fazla mesafe yoktu aslında neyse çok geçmeden yanınıza bir adam geldi;

"Sebastian bu gününü iyi gecirsen iyi olur sadece bu günlük ömrün kaldı hatta 1 veya 2 saat"dedi.

Ve sen şok oldun nasıl yani şimdi az sonra ölüp gidicekmiydi ama o vampirdi nasil olecekti farkinda olmadan gozlerin doldu ama geri duzenledin kendini sebastian öyle bakti ve konustu:

"S/A sana söylemem gereken bir şey var"dedi.

Başını tamam şeklinde salladin sonra size bakan jenniferi farketti ve:

"Başka bir yerde gelir misin"dedi.

Sende kalktın ve uzattığı elini tuttun başka bir odaya geçtiniz ve seni duvarla arasına aldı:

"S/A sana itiraf etmem gereken bir şey var ölmeden önce bunu sana soylemeliyim"dedi.

Sen uzuntuyke"peki tamam"dedin.

Sonra konustu"S/A ben senden çok hoşlanıyorum seni seviyorum"dedi.

Sen şok oldun bunca zamandır sana kötü davranan sebastian sana aşikmi olmuştu.

"Biliyorum yıl boyunca sana kötü davrandım seninle dalga geçtim bazı şeylerini ifşaladim...ama Bunu bilki...sana deliler..gibi aşığım ve ölmeden önce bunu sana söylemem gerektiğini dusundum"dedi.

Sen ona baktım sonra sende konustun"sebastian bende  itiraf etmeliyim bende...sana,aşığım sebastian"dedin.

Sonra hiç düşünmeden ellerini yanaklarina birlestirdin ve onu kendine çekip dudaklarina yapistin oda karşılık verdi çok geçmeden senin üstündeki gomlegin düğmelerini açmaya başladı sonra çıkarttı oda kendi üstündeki tişörtü çıkardı ardında  kafasını senin boynuna gömdü bu küçük odada sadece senin önlemenin sesi çıkıyordu çok gecemden diğer kiyaftlerinizde çıkardınız.

***

O küçük odada yerde öyle yatiyordunuz gögsunun uzerinde sebastian yatmisti kokunu icine cekiyordu;

"Sence bu yaptığımız şey dogrumuydu"dedin.

"Evet çünkü az sonra ben olup gidicem ve sevdiğimi kadını öpemedenmi gitseydim"dedi.

"Opmekten daha fazlasını yaptık ama"dedin ve guldun oda güldü.

Sonra kiyafetlerinizi giyindiniz ve duvara sırtınızı verip oturdunuz biraz zaman geçti ve sebastian kafasını senin omzuna koymuştu sonra garip sesler çıkarmaya başladı.

"A-ah s/a yard-im e-et"

Sen korkuyla yanina döndün ve sebastiana baktin boynunun yanında bişey oluşmaya başladı vampirler boyle mi ölüyor diye gecirdin içinden.

"S-sebastian iyi misin ne oluyor"dedin.Onu kulağın yatiridn.

Hala garip sesler çıkartıyordu ve konustu"s/a s-seni ilk gördüğüm...günden beri...seviyorum b-beni unutma....olurmu"dedi.

Ve gözleri kapandı sen hayır diye bagirdin ama çoktan gitmişti.

Of yaaax😢😢😢😢bu ne böyle arkadaşlar rüyam aynen böyleydi bazı yerlerini u ydurdum ama ölmesi filan gerçekti düşünsene sebastianla bugün sevgili oluyorsun ve bütün öleceğini anlıyorsun aman tanrım nasıl bir rüya buuu😢😢.O-oy v-veriin (yazar da ağlıyor kekeledi)

Sebastian Stan ile Hayal Et♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin